zaterdag 27 november 2010

~ mooi roze ~

Afgelopen donderdag deed ik mezelf deze roze roosjes cadeau...zo zacht en zoet van kleur
Om 't nog wat zoeter te maken heb ik ze bij elkaar geknoopt met een roze geruit lintje, ook leuk om zo meerdere bosjes naast elkaar te zetten op de schouw of vensterbank...

Het groene doosje had ik al vaker zien liggen bij de kringloopwinkel....steeds twijfelde ik, niet omdat hij niet mooi was maar om een blikjes-overschot te voorkomen ;)
Van de week lag hij er nog steeds en ik moest denken aan wat een vriendin ooit tegen me zei: "Als je twijfelt gewoon verder lopen, ligt 't er daarna nog? Dan was 't voor jou bestemd!"
Deze term wordt vooral veel gebruikt op de rommelmarkt, het maakt alles een stuk makkelijker ;)









              ~ Fijn weekend ~




28 opmerkingen:

  1. Met deze doos is het plaatje wel compleet.
    Heel mooi.
    Bedankt voor de sneeuwcode, het is gelukt.

    fijn weekend Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief sfeerplaatje! Het doosje vind ik erg mooi, kan mij voorstellen dat je het niet kon laten staan...

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat dat mooi Veronique en de woorden van je vriendin ga ik onthouden! Misschien kan ik het vanmorgen al toepassen, als ik een bezoekje aan de kringloop breng hi hi!

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief die roosjes, leuk idee om de roosjes niet te schikken maar ze samen te binden met een lint!
    Dat doosje past helemaal in het sfeertje, erg mooi!
    fijn weekend,
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleur is prachtig !!
    En dat doosje past goed in het plaatje.
    Zoals ook de spiegel en kaartje.
    Ik geniet !!!!

    Fijn weekend ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige roze tint, en helemaal leuk met het lintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij was dus voor jou bestemd. Ik geloof het.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je vriendin heeft helemaal gelijk hoor.
    Wat een tip!!!
    Maar dit blikje was zeker voor je bestemd hoor past zo mooi bij je..........
    Wat een lief exemplaar. Ach en blikjes kun je altijd nog prima stapelen.....;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke "zoete"plaatjes fijn weekend Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Super mooi blikje ook!
    Fijne weekend,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het doosje was gewoon voor jou bestemd lieve Veronique, het is prachtig.
    Je roosjes zijn ook heel erg mooi, het lintje geeft het net iets extra's, maar ook de weckpot met kantje.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gaaf hoor die roosjes en zo leuk zo bij elkaar met dat lint er omheen.
    Dat blikje...tja..dat weas duidelijk voor jou bestemd dus.

    fijn weekend...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het plaatje is zo wel compleet...de afbeelding op de postcard erachter komt overeen met de man&vrouw op het groene blikje..Leuk!!
    Fijn weekend, groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleur je roosjes, en ook de foto's vind ik heel erg mooi.
    Het doosje is ook wel heel mooi zo erbij.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idee, een boeket mooie rozen met een lint decoreren en dan in een weckfles zetten. Deze ga ik zeker onthouden.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk doosje en wat een leuke foto.

    fijn weekend
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi zo die roosjes
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie roosjes en leuk gedaan zo met dat lint en dat doosje is helemaal jouw ding...leuk leuk echt genieten hier vandaag ...fijn weekend liefs van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Vero,

    Je roosjes staan er erg mooi bij! Ik zou wel willen dat ze het bij mij zo goed doen, maar vaak laten ze al na één dag hun kopjes hangen. Het doosje is echt iets voor jou :-)!

    Lieve groet & gezellige avond,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja dan is ie gewoon voor jou bestemd........staat super zo samen met de roosjes, echt jouw stijl .
    Leuk is dat toch he dat we allemaal bij een ander kunnen genieten van iets heel anders dan je zelf thuis hebt........
    Fijn weekend , lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vindt altijd zó leuk om hier even langs te komen zie altijd zo veel moois op jou blog!!!

    Fijn weekend liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi weer Veronique,geniet van de mooie bloemen dit weekend.....liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige roosjes.. en dat zinnetje van je vriendin... dat gebruik ik ook altijd, heb het ook aan mijn kinderen geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gezellig zo. was vanmiddag hier even bij de krngloop maar het is nu een officieel coomercieel bedrijf geworden. vandaar dat er weinig koopjes zijn. kwam thuis met niks...
    maar gefft niet want eigenlijk heb ik al meer dan genoeg hahah
    fijn weekend
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat vind ik het mooi hoe je de roosjes gepresenteerd hebt. Het maakt ze nog lieflijker dan ze al zijn!
    Dat doosje was heel duidelijk voor jou bestemd! Veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dat schattig gedaan, ziet erg lief uit.

    Fijne zondag,
    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hier gaat mijn hart inderdaad harder van tikken.
    Ik ben gelijk volger gaan worden. Je hebt een hele mooie blog.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~