maandag 22 november 2010

~ Blogsneeuw ~


De afgelopen week kreeg ik best wat vragen over de sneeuw op mijn blog....omdat 't nogal wat werk is om iedereen terug te mailen plak ik de links hier!
(Tip: sla alle html-codes van achtergronden, gadgets, widgets enz op in een aparte map op je pc...zo heb je ze altijd bij de hand, ook volgend jaar weer ;)

The past week I received some questions about the snow on my blog .... it's a lot of work to mail everyone in person so I'll paste the links here! 
(Tip: save all html-codes, backgrounds, gadgets, widgets etc in a separate folder on your PC ... you'll have them close at hand all the time, also next year ;)


Kleine sneeuwvlokjes / small snowflakes:  >KLIK<

Grote sneeuwvlokken / big snowflakes:(funny) >KLIK<

Code invoeren doe je zo...
Ga naar > ontwerpen > een gadget toevoegen > scroll naar HTML/JavaScript > voer de sneeuw-code in > opslaan, KLAAR!

29 opmerkingen:

  1. Jeetje hoe vinden jullie het allemaal uit zucht
    zo leuk, goeie tip van die map.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat leuk die sneeuwvlokjes.
    Alleen nu is mijn vraag, waar moet ik die code invullen?

    Groetjes
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had het van vorig jaar nog wel ergens opgeslagen, maar nu hoef ik niet meer te zoeken :-)
    eind v/d week kan er geloof ik al echte sneeuw komen he, kunnen we op de blog vast in de stemming komen
    thanks :-)
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja lieve Vero ik heb het meteen op mijn blogje gezet.
    ik ben er super blij mee .
    lieve groetjes margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk die sneeuwvlokjes! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En allebij kan ook!

    haha, eigenlijk moeten we vallende blaadjes nu hebben.

    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bij sneeuwt het heeeeeeeeeeeeel fijntjes, maar er ligt toch al een behoorlijk pak hoor ;)......kan niet wachten op de sneeuw van deze week!;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is mooi...enne niet zo koud!!!!
    Thanks,
    Warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kan wel op mijn blog komen maar het woord ontwerpen kom ik niet tegen, blond denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb alles gedaan, ook de code opslaan, maar ik zie geen sneeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja leuk, maar liever hier dan buiten.
    Want ik vind het een beetje te vroeg, of ben ik een zeur.....

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt hoor!!
    het is gelukt. Bij mij komen alleen de sneeuwvlokjes aan de rechterkant door het beeld.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo gezellig die sneeuw. Had het al eerder willen doen, maar ik had gehoord dat de site dan meer tijd nodig had om te laden. Maar als ik dat zo bij jou zie, gaat dat toch wel erg snel.
    Dus straks dan toch nog maar eens proberen. Misschien had ik wel een verkeerde link...
    Dankjewel!
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Vero,

    Dank je wel voor de link! Ik zet het er nu nog niet op, maar wellicht tegen kersttijd wel :-).

    Een gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ja leuk leuk...ik was al op zoek gegaan.
    Maar ach hij werkte toen weer niet;(
    En een map aanmaken? Weet niet eens hoe dat moet...oh ik ben toch zo slim.
    Maar ik ga misschien weer een poging doen, de aanhouder wint.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik word er onrustig van,........hahahahah!!...migraine gevoelig noem ik dat !!! ....maar leuk hoor.......maar niet voor mij.........ik haat sneeuw !! ...liefs fijne avond van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt hoor vraag wel even hulp aan de oudste hier, zelf lukt mij dat niet.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Veronique,

    ik heb ook al je instructies opgevolgd maar ik zie nog geen sneeuw. Ik ga het nog maar weer eens proberen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank je wel!
    Ik had laatst al een link op een blog gezien, maarja niet opgeschreven natuurlijk kon het dus nergens meer terug vinden. Ik heb de vlokjes meteen maar even over mijn blog uitgestrooid en ook meteen maar even mijn blogsetjes aangepast aan de vlokjes anders stond het zo raar.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk! ik heb het ook gedaan..
    bedankt voro de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zal het niet gaan gebruiken op mijn blog maar echt heel fijn van je dat je dit deelt met iedereen!!! Sjiek!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die sneeuw hier vind ik meer dan genoeg hoor!!
    Moet er niet aan denken dat er echte sneeuw komt....heb het hele weekend late dienst...kan ik om half drie nog eens in de sneeuw op de dijk gaan rijden...nee daar kijk ik echt niet naar uit.
    Ik vind sneeuw alleen maar leuk als ik de deur niet uit hoef!!!

    Maar...geniten jullie er maar van...hoop dat het allemaal in jullie buurt valt ((-:

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb de link ergens in word opgeslagen van vorig jaar..maar mocht ik 'm niet meer kunnen vinden dan kom ik 'm hier kopieren. Maar nog even wachten...ben er geestelijk nog niet helemaal aan toe.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg leuk al die sneeuwvlokjes, maar mij veel te ingewikkeld..Wel erg hartelijk van je dat je al die tips geeft..
    Hartelijke groet,Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk die sneeuw zo lang t maar op de blogs is en niet uit de lucht komt prima.O.die kou wie gaat er mee naar n lekker warm eiland of zo.
    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een map aanmaken waar je dat op zet????HIHIHIHI
    Ik ben denk ik zo blond!!!(geldt donkerblond ook?) Ik dacht dat ik dat wel bij mijn afbeeldingen kon doen maar dat werkt niet natuurlijk!!! Misschien is het handig als we allemaal bij je in de leer gaan... er zijn er meer die net zo slim zijn met de pc, hihihi
    Wel heel erg bedankt hoor ben er evengoed blij mee!!!

    Kus Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi, gezellige sneeuwvlokken heb je....
    Bedankt voor de tip!
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~