dinsdag 9 november 2010

~ breekbare taartjes ~

Vanmiddag was ik even bij de bouwmarkt, na lang rondkijken kwam ik uiteindelijk met héél wat anders thuis ;)
Deze glazen beauty's waren onweerstaanbaar met die heldere kleuren en dat schattige lintje eraan...
Ik ga dit jaar denk ik voor een nostalgische kerstboom met veel kleur!

This afternoon I visited the DIY Store, after a long look-around I ended up with something very different ;)
These beauties of glass were irresistible with that cute ribbon and bright colors...
I think I'm going for a nostalgic Christmas-tree this year, with lots of color!











oja...even wat extra info: 
* Locatie: Karwei ( maar ze blijken op meer plekken te koop te zijn, oa ook bij de Big Bazaar...dus :)
* Prijs: € 4,49 voor 4 stuks (3 kleuren)


48 opmerkingen:

  1. DIe zien er inderdaad erg leuk uit.
    Leuk dat je een berichtje achter liet op mij
    blog. Ik ben bij jou al vaak wezen kijken, kom dus zeker terug.
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mijn favoriet. ik heb altijd een gekleurde boom, met de lichtjes en ballen van vroeger thuis.
    Je hebt erbij gezet waar je ze gekocht hebt. Ik ga kijken, ik vind ze grandioos.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief van je Veronique!!ik vind ze supermooi van kleur.....ik denk wie ze wil zal vlug moeten zijn!!!

    veel liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. karwei, als ik het niet dacht......die hebben wij niet he!!!!;))) schattig zijn ze, leuk voor de kinderboom!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige snoepies!!! Met al die volijke kleurtjes kan je inderdaad een hele gezellige boom van maken...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze ook gezien, en als ik jou foto's zie, dan heb ik spijt dat ik ze (nog) niet heb gekocht.
    Toch wel leuk.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gezellige kersttaartjes !!

    Ik heb ook vaak een kleurige kerstboom gehad ,compleet met gekleurde lichtjes !!!!
    Maar toen ons zoontje iets groter was heb ik weer voor rustig wit met zilver en witte lichtjes gekozen.


    Groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn die leuk zeg!!
    Helaas hebben wij geen Karwei, misschien kan ik eens aan mijn ouders vragen of ze eens willen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk en dat gewoon bij Karwei. Dan weet ik waar ik dus morgenmiddag naar toe moet...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn echt super! De karwei heeft vaak leuke accessoires vind ik.
    Het wordt een vrolijke kerst bij jullie!
    Liefs, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, ik wou al vragen waar je ze vandaan had, de karwei! Ik denk dat ik het weekend een doel heb!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze lijken wel voor jou ontworpen...ik vind het helemaal jouw ding! Wat zal jouw kerstboom er straks kleurrijk uitzien!

    Van de bouwmarkten is Karwei mijn favoriet, ze hebben vaak erg leuke woonaccessoires...en ik heb mazzel, het zit hier niet al te ver vandaan!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. DIE ZIJN ERG LEUK EN OOK NOG GOEDKOOP!!
    IK HOU HIER ERG VAN.

    IK BEN BENIEUWD NAAR JOUW KERSTBOOM.

    LIEVE GROET,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Je zou zeggen dat ze antiek zijn.
    Dus niet gewoon KARWEI.

    Zo zouden ze mij dus kunnen foppen haha
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat zijn se leuk mooi schatig.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor de tip! Alleen vrees ik dat we weinig tot geen decoratie in de etalage zullen hebben dit jaar vanwege die @#$%$% renovatie maar ik kan ze natuurlijk wel alvast inslaan!!!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben gek op cupcake's en z
    deze zijn top...en dat van karwei...denk dat je daar wel snel bij moet zijn ga morgen even kijken denk ik...leuke tip!!!
    h. gr
    cinderella-creative-wereld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Veronique, wat leuk, ik herkende ze meteen... dacht ik. Ik heb soortgelijke kerstballen van Greengate. Een stuk duurder (al heb ik ze gekregen) maar wel echt zo ongeveer hetzelfde! Gaaf zijn die van jou ook! Ben benieuwd of onze andere kerstversieringen ook op elkaar lijken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi, mooi, mooi! Ga ervoor, voor de nostalgische kerstboom vol kleur! Vind ik hét allermooiste!!!
    De kan rood met witte stippen, ook prachtig trouwens!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze leuk !!!!..........echt !! ...fijne dag morgen.....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. die zijn leuk, ja...prachtig vind ik ze en ik vind ze ook zo bij jou passen, echt helemaal leuk. Ik ga maar weer voor een grote kerstboom met oudroze en groen en m`n treintje en kerstdorp eronder, altijd leuk!

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf! echte vip kerstcupcakes....
    whaha en je vermelding waar ze weg komen ...wat dacht je scheelt me email verkeer van tuur?? lol

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello my dearest Veronique, This are very wonderful Christmas ornaments!!!!
    Good night and a beautiful new day:)
    Hugs
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooi zijn ze he?ik heb ze toevallig van de week ook gekocht maar dan bij big bazaar,voor de mensen die geen karwei in de buurt hebben.
    [weet trouwens niet of big bazaar overal zit]
    ze zitten daar per 2 in een doosje voor 1.99.
    ik heb altijd een nostalgishe kerstboom,met veel rood ,engeltjes enz. hij word elk jaar voller omdat ik altijd wel een paar leuke dingen bij koop.groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig leuke taartjes! Je zou er zo een hap van nemen, haha. Toch ook maar eens gaan snuffelen bij de Karwei...

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik krijg al helemaal zin in kerst als ik jouw posts lees! Geweldig de taartjes.
    groetjes Annebeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. o wat een schatjes, ik heb bijna allemaal oude kerstballen in zilver met vaak een beetje "sneeuw" maar ik denk dat ik er dit jaar (na het zien van deze schatjes) toch een keer wat kleur bij doe...bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Och wat mooi , heb ze nog nooit gezien en zou mij natuurlijk te kleurig zijn voor hier maar ik vind ze wel mooi om naar te kijken en ze passen perfect in jouw sfeervol huis.
    Ik vind ook dat je erg creatief bent geweest met de cranberries, geweldig hoor, je eigen decoraties maken......
    nou meis, fijne dag , lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. goed he! hier verkopen ze ze ook in het tuincentrum incl. naamkaartjehoudertjes in een mimicupcake voor 1 euro nog wat! en ze lijken ontzettend op greengate!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn ze gaaf, volgens mij had ik ze laatst ook ergens gezien maar heb het kunnen weerstaan... maar jij wakkert weer dingen in me op... misschien moet ik ze dan toch maar wel halen... maar ik had mezelf opgelegd dat ik niks meer mocht kopen... mijn zolder puilt uit... alleen maar van kerstspullen... oh, wat moet ik nou...


    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat zijn ze leuk! Ik wil ze ook! Binnenkort naar karwei dus...
    Bedankt voor de tip!

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohh....wat zijn ze schattig Veronique. Ik heb ze ook gezien bij Karwei, wat hebben ze daar een leuke Kerstspulletjes hè.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wauw... ik spaar 'figuurtjeskerstballen'
    deze heb ik nog niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Vero,

    Wat zijn ze leuk he? Ik kon ze ook al niet weerstaan :-)!

    Fijne dag & lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk zeg! En dat bij de bouwmarkt. Daar hoef je dus allang niet meer alleen naar toe voor saaie bouwmaterialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mijn dochter zit naast me en zegt:'mmm, is kaileuk...".
    Zegt genoeg, toch!!
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ja echt flink balen....als ik het had geweten ...stom he...echt balen...
    en het idiote ze krijgen ze ook niet weer...
    Dank je voor het kijken, was vast niet erg om te gaan....:) smile

    BeantwoordenVerwijderen
  39. En ook bij de Intratuin, want ik heb er vanmiddag ook mee in mijn handen gestaan :D

    Maar mijn boom is dit jaar rood/wit dus dat gaat 'm niet worden. Snoezig zijn ze zeker wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ze zien er echt heel mooi uit.

    was vanmiddag nog even bij de ah voor de cranberries maar alles was op, hihi... zijn er dan zoveel mensen op afgekomen, je zou het haast denken hé.

    fijne avond liefs stina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat lief en ook weer eens wat anders in de boom.. mijn klientjes zullen er dol op zijn...misschien wel voor op de kinderkamer in een leuk kerstboompje :-)

    Liefs en een fijne avond,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. schattig zijn ze he. mijn zus had ze ook al maar dan pastel kleuren. zo leuk
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Het is niet mijn stijl maar ik vind ze wel schattig (bij een ander).

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Veronique,
    oh deze zijn leuk zeg, vanmiddag toch maar even naar de Karwei, als ze ze nog maar hebben.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zooo, ik heb er een tijdje geleden 1 in een woonwinkel gekocht, en die was best duur......snel naar karwei dus.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw, wat een schatjes! En zo'n lekkere nostalgische boom lijkt me super. Ik twijfel nog steeds wat ik zal doen, weer lekker rood/wit of een keertje helemaal in het wit. Zal het maar niet aan de kids vragen want dan weet ik het antwoord al!

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~