zondag 14 november 2010

~ kleine vondsten, groot plezier :) ~

De afgelopen weken heb ik weer niet stil gezeten ;)
Op elke rommelmarkt gaat er altijd wel iets kleins mee naar huis en bij de kringloop hebben ze ook regelmatig wel wat leuks liggen voor een schappelijk prijsje...veel spulletjes die ik meeneem vind ik vooral leuk om te gebruiken bij het fotograferen...

Dit bord heeft mijn vriend gisteren gevonden...een prachtig Frans antiek bordje met een bijzonder merkje op de achterkant, hij komt gewoon op de stapel ontbijtbordjes hoor...we gebruiken ze hier gewoon allemaal en tot nu toe (even afkloppen ;) is er nog bijna niets gesneuveld!





De kleedjes vond ik vanochtend hier om de hoek bij een buurt-rommelmarkt, echt oudjes maar nog compleet intact, dat vind ik nou leuk...en je foto's fleuren er ook van op!
Het blikje met de prachtige kleuren vond ik vorige week, gewoon liefde op 't eerste gezicht, je kent dat wel :)








De laatste Lathyrusjes nog geknipt in de regen, de druppeltjes rollen over de spiegel...



Dit glazen paddenstoeltje ging vanochtend ook mee voor 50 cent, die mag samen met de rest nog even wachten in een doos...geduld is een schone zaak :)

31 opmerkingen:

  1. wat een schattig paddenstoeltje
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht. Vooral dat paddenstoeltje is mijn favoriet.

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owwwwww wat leuk weer allemaal.......schattig dat blikje....en die paddestoel !!! geweldig....fijne avond liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spulletjes heb je gescoord (het paddenstoeltje is inderdaad wel erg schattig) Heb inmiddels de 'breekbare taartjes' opgehaald bij Karwei (heb ze nog even weggelegd, want krijg ze officieel voor mijn verjaardag)

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal mooi! Mijn favorieten zijn toch wel het blikje met de vogeltjes en het paddestoeltje. Fijne zondag nog,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke dingen heb je weer weten te bemachtigen, helemaal Kloppend Hart vind ik het! Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor de spulletjes die hebt gevonden, en dan ook lekker dichtbij huis...Het paddestoeltje is ook schattig..
    Fijne zondag verder, groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vondsten ben je weer tegengekomen lieve Veronique. Het blikje zo mooi en zelfs de binnenkant van het dekseltje is fotowaardig. Wat kan je dan genieten hè van al die kleine dingen.
    Fijne avond nog en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh...wat een leuke dingen heb je weer gevonden, vooral de kleedjes en het blikje vind ik super. Mooie foto van je druppels water en tja...dat paddestoeltje, stukje nostalgie...

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijke hebbedingetjes allemaal!! Het paddenstoeltje en het blikje met de vogeltjes springen er voor mij uit!
    Geniet ervan...enne...die foto's met de drupjes op de spiegel...PRACHTIG!!

    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke spulletjes ,ik vind de kleedjes super !!

    Fijne avond ,groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke aankopen weer...ben vrijdag ook nog even bij de kringloop geweest en ook dit keer was het weer geslaagd!

    Ik ben trouwens benieuwd hoelang het je lukt om de paddestoel in de doos te houden :-)

    Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bonsoir ma chére Veronique, vos photos sont trés magnifique!!!! Vos trésors sont aussi trés belles!!
    Belle soirée et semaine
    Bisous du coeur
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke vondsten weer. Ik zou niet weten wat te kiezen want ik vind het allemaal leuk.
    groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een verschrikkelijk lieve en romatische vondsten.

    Groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik word hier toch zo blij van...heerlijk kleur!
    Zalig zoveel kleur!!!
    Blij te horen dat je deze editie echt leuk vond.
    Ik vond hem zelf ook mooi met die mooie oude kleurtjes en dat zie ik hier ook weer....;)
    Je wordt er echt blij van.
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig die Lathyrus.

    Dan nog even een technisch vraagje, jij hebt in je banner 3 foto's naast elkaar, in welk programma maak jij dit op, Picasa of Photoscape.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kleurig postje dit. Helemaal wat ik nodig heb op een grauwe, grijze dag als vandaag. Prachtige vondsten..! En nog lathyrus, super zeg.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie vondsten Veronique! Geeft echt een kick wanneer je zoiets tegenkomt voor een leuk prijsje!!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige vondsten!!
    Leuk ook dat je alles gewoon gebruikt!!

    Wat gaaf dat je nog steed latyrus hebt..toch een dankbaar bloemetje hè!!

    fijne avond...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beste Veronique, Wat prachtig allemaal. Ik kan me helemaal voorstellen hoe vrolijk je wordt van deze prachtige spulletjes. Fijne avond. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je weer een leuke dingen gevonden! die kleedjes zijn leuk zeg, leuk stofje!

    Geniet van je nieuwe spulletjes!

    groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heej Vero je gehaakte kopjes van je vorige postb wahhhhhhh hoe vind en verzin je het super!!!!! en wat je nu weer gevonden hebt I LOVE IT je moet er een neus voor hebben om dit moois tussen alles uit te vissen en het voor je kunnen zien wat voor mooi sfeertje het bij je thuis geeft.
    Ik vind je foto's zo mooi met de wazige achtergronden waanzinnig ik heb gegoogeld en kwam erachter dat dat met de instelling van je diafragma te maken heeft toch?????alleen is dat op mijn toestel niet te vinden ;-((
    maar ik geniet erbij jouw zo van dat dat alles goed maakt.
    Liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ohhh super tip ik ga er eens op letten, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo je hebt goed gescoord de afgelopen weken, die kleedjes helemaal super.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke dingen weer,vooral de kleedjes die vind ik echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. zo lieff dat kleine paddenstoeltje!!
    Heerlijk al die mooie vondsten, daar kan je dan zó van genieten als een klein kind :-)

    Fijne dag vandaag
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super....
    U maakt mijn dag weer goed...
    ff pauze, koffie, zon en als eerste jou blog
    wat wil een mens nog meer..
    dank je wel, voor het genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo, mooie dingen die je kunt vinden!
    Maar de markten zijn ze zo mooi?
    Gefeliciteerd met je blog, heb ik altijd te volgen,
    Ik vind het ook !!!!!
    Een knuffel Susy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. dit is gewoon geweldig he..zomaar wat koopjes en daar dan zo blij mee zijn. ik hou er ook zo van. veel plezier met je spulletjes
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hola dear Vero, lovely new treasures and love love those drops on the mirror!!!!
    cariños

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~