vrijdag 12 november 2010

~ Kerst-voorpret ~

Het gaat maar door in mijn hoofd, ik ben echt helemaal in de kerst-knutsel-sfeer!
Op school zit ik ook in de Kerstcommissie, volgens mij wakkert dat de boel alleen maar aan! ;)
Afgelopen week heb ik mijn kerstspulletjes thuis eens bekeken en ik heb een goed besluit genomen (vind ik)...alle onbreekbare kerstballen die ik jaren geleden gekocht heb, jeweetwel, 
50 stuks voor 5 euro ofzo...die gaan eruit!
Dan kunnen er opeens nog best wat dingetjes aangeschaft worden! ;)

Later die dag kwam ik deze decoraties tegen...ook weer niet duur en o zo schattig!
Gehaakte theekopjes en theepotjes, bewerkt met stijfsel...



Op 't moment groeien er echt overal besjes...neem eens een schaar mee in je tas, er is zoveel knutselmateriaal te vinden buiten! (ik heb 't nu natuurlijk over openbare plekken hè ;)
Met de besjes van buiten heb ik de boel eens opgefleurt...stukje rolladetouw eraan en ik zie ze helemaal hangen binnenkort in de boom!














Deze schattige kerstdecoraties vond ik bij de Xenos...€ 1,99 per twee, 
ze hadden ze ook nog in de vorm van laarsjes en wantjes....

30 opmerkingen:

  1. Helaas...helaas zit hier geen Xenos in de buurt, want ze zijn LIEF ♥♥♥♥♥ Vind dat theepotje echt helemaal een schatje ♥♥ maar ja..... Geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk ,ik had al eens vogeltjes en kerstboompjes gezien.Maar deze zijn super.Op naar de Xenos dan naar weer (wat een straf)
    fijn weekend
    Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit Veronique. Je hebt er een leuke persoonlijke draai aan gegeven!
    Zijn leuke tips!!

    Groetjes en geniet van je weekend!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo.
    Ja ik pluk ook wel eens het 1 enander buiten.
    Mijn oude (goedkope ) kerstversiering heb ik ook weggedaan nu.

    Helaas door de renovatie/verhuizing die net na nieuwjaar is(dus veel inpakken)zal er niet veel kerstsfeer hier zijn.

    Maar 1 of 2 versierde schalen ga ik wel doen.
    Wit/zilver als thema.

    Maar de besjes zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Veronique......heerlijk kerstsfeertje al......je ziet het al op zoveel blogs !! ..........leuk hoor.......ik kijk er graag na !! fijn weekend liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh...en ik ben vanmiddag nog wel bij de Xenos geweest....ik heb ze niet zien liggen hier hoor!!
    Zal wel weer iets plaatselijks zijn.
    Maar...ze zijn wel schattig!!!

    fijn weekend...liefs Carla (die stilaan ook al zin in de kerst krijgt)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief allemaal zo schattig dat kopje, en die mooie besjes.

    hihi..bij de beren hebben ze ook een boom met besjes maar ja daar kan ik helaas niet wat van afknippen.
    Denk als ik het zou vragen dat het wel goed was.

    Geniet van het weekend groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat lief die kopjes. Ik ben woensdag nog bij de Xenos geweest, maar niks tegen gekomen.
    Over kerst gesproken, ga je dit jaar weer naar het mooie kersthuis van Déjà-vu? Ik waarschijnlijk op de woensdag.
    Fijn weekend
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Veronique,
    Zóóóóóó, schattig. Ik ben net nog in de Xenos geweest, maar heb ze niet gezien.
    Er staat dit jaar ook zoveel leuks. Ik moet mezelf écht inhouden.
    En... super slim idee van je: weg met alle onbreekbare ballen, zo kom je tenminste aan wat nieuws. ;-)
    Fijn weekend. Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ik nog eerst even wou zeggen, eergisteren tijdens de boodschappen viel mijn oog gewoon op exact dezelfde zak met cranberries zoals ik hem op je blog zag! Ik was er niet eens naar op zoek! Ja, hij ging mee naar huis!
    Die gehaakte kopjes met stijfsel haakte mijn oma vroeger, toen ik nog heel kleintjes was, wat een leuke herinnering...
    Groetjes ,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Heerlijke kerstsfeer! Lekker bij dit verschrikkelijke weer, warm en knus binnen; past helemaal!

    Fijn weekend,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohhhh, jij bent al echt om hè hi hi! Hier sluipt het er heel langzaam in, heb gisteren een kerstbal gemaakt van papier maar eigenlijk was dat alleen als probeerseltje bedoeld.

    Ik ben benieuwd hoe je boom er dit jaar uit gaat zien, in ieder geval heel kleurrijk...dat past bij jou!

    Een heel fijn weekend! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke ideetjes weer, dankjewel voor het posten hiervan! Zo simpel, zo'n groots effect. Voor jou een fijn weekend!
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOh ze zijn echt schattig, leuk idee om er wat in te doen. Fijn weekend groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie header heb je..of had je die al hahhah
    leuk zeg die kopjes met besjes. ik begin ook al in de sfeer te komen hoor. ik ben al druk aan het opruimen. nu mijn zoon gaat verhuizen heb je daar ook een keer een goed excuus voor.
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een liefkes, die gehaakte xenosschatjes.
    t kerstvirus waart rond.
    liefs, w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel voor je inspiratie .
    Het is goed om vooruit te denken .
    Dat van die onbreekbare ballen vind ik een super tip .
    Gewoon doen ! Ik ga ook kijken !
    En ruimte voor NIEUW .... heerlijk
    Happy christmas voorbereidingen 1

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Met dit binnenweer begint de kerstinspiratie weer echt te komen. Leuk die gehaakte spulletjes van de Xenos.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. *kuch* *ahum* *fluistert* pssst HIJ is nog niet geariveerd in NL, zou HIJ dit wel goedvinden, nu al kerstspullen op je blog? ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Vero,

    Mooi al die besjes! Ook van je kom ben ik helemaal weg!

    Een fijn weekend & lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat schatig zeg die kopjes.
    echt heel leuk gedaan met die besjes.
    ik moest wel lachen om dat schaartje in je tas.
    ik ben ds niet de enige .
    ze moeten thuis wel een om me lachen dan zeggen (heb je mama weer met dr schaartje en plastic tasje)
    die gaan spontaan de tas in als we er op uit gaan.
    ja je weet maar nooit wat je tegen komt:)
    nou lieve Vero ik heb weer genoten van je post.
    een heel fijn weekend.
    groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest. Vind het theepotje en kopje erg leuk, en zeker niet alleen voor kerst! Fijn weekend gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig hè die gehaakte kerstdeco's, ik zag ze hier bij Blokker ook liggen. Wat schattig dat kopje met de besjes erin.
    Ik ben ook al in Kerststemming hihi.....komt ook door de bladen en de winkels. Heb vanmiddag de JDL gekocht en dan zou je toch meteen je huis huis om willen toveren in een Kersthuis.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lang leve Xenos, ik heb ook hele leuke Kerstspulletjes daar gehaald en deze staan al geruime tijd bij mij in de kamer te pronken. Ik laat het binnenkort op mijn blog zien.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi hoor die rode besjes in je prachtige kerstdecoraties!
    Morgen maar weer eens naar het bos, maar dit keer met een schaartje :-))
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zie dat het al half één is, maar ik zou zo mijn haakspullen willen pakken en beginnen. Voor besjes plukken is het ook al veel te laat en te donker. Helaas! Wat een leuke ideeën weer en mooie foto's.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heh wat is dat nou toch een probleem :D !! Ik heb hetzelfde hoor: ik ben weer terug bij af met mijn kerstkleuren (de boom dit jaar is in het rood, net als mijn eerste eigen kerstboom) en nu kijk ik met een scheef oog naar alle decoratie die ik toen heb aangeschaft... dát kan echt niet meer. Lang leve de Xenos en de Intratuin :D


    Fijne week, leuke post!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk weer allemaal zeg, en leuk gefotograveerd met het tijdschrift met die kerstboom op de achtergrond... je moet er maar op komen!!!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~