dinsdag 16 november 2010

~ bessen-tic ~

Echt, ik ben helemaal op de bessen-tour!
Vandaag bedacht ik me dat ze ook wel leuk zouden staan in een glazen pot...(volgens mij gaat dat wel schimmelen op een gegeven moment, maar ja) of bosjes met bessen bij elkaar knopen met een lintje en dan aan de spiegel hangen...leuk een heel rijtje aan de deur binnen, of binnenkort aan de voordeur in plaats van een krans...dat lijkt me wel wat!
Je knoopt de lintjes met de bessen gewoon aan een stuk touw en de uiteinden maak je vast met punaises aan de platte bovenkant van de deur, lekker makkelijk ;)

Waarschijnlijk komen er nog meer bessen-posts aan hoor....ik heb van de week voor een heel weeshuis geplukt! :)











   
 ~ als je een overschot aan scapuliertjes hebt ;) ~








   ~ dit kaartje vind ik zo mooi...dankjewel Bonnie
          de Christmas JDL is echt genieten! ~



30 opmerkingen:

  1. Jij bent er ook vroeg bij lol (ja ik weet het, ik ook...was om kwart voor 6 al op) LEUK die besjes...ja ze worden snel minder maar ach dat mag de pret NU niet drukken :)

    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Veronique, goedemorgen...ook al bijtijds op hi hi?

    Ja, die bessen in potten staan erg leuk! Je kunt tegenwoordig vind ik ook hele goed gelijkende nepbessen kopen, ik heb hier een paar takken tussen eucalyptus in een zinken kan en iedereen denkt dat het echt is. Dat zou een oplossing kunnen zijn voor het schimmeleffect!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een idee, wat ziet het er mooi uit, volgens mij heb jij de kerstkaarten al klaar,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmm dit is wel erg mooi...moet zo nog de hond uitlaten...schaar mee dus
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zie je nou wel dat we buurtjes zouden moeten zijn konden we samen plukken, zo leuk al die besjes aan je spiegel in de potten, ohhhh ik loop over van inspiratie altijd bij jouw posts, lioefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk al die bessen ,als je tussen het deksel van je pot iets kan steken dat het deksel niet helemaal afsluit heb je kans dat je bessen mooi indrogen en niet gaan schimmelen.Ze drogen dan wel in dus verschrompelen een beetje maar dat vind ik nooit zo erg.We moeten met het plukken van sommige soorten snel zijn want anders hebben de vogels ze allemaal al op (maar die gunnen we het natuurlijk ook wel)
    Maar het blijft een plaatje om te zien

    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha Bessen-tic, dacht even dat je aan de drank was.....;)...maar joh, als ze schimmelen kiep je ze weg, klaar!!! Zolang het duurt is het een snelle kleurimpuls in je huis! Erg schattig!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, er zijn ergere tics, toch??
    Ik vind het er prachtig uit zien!! Maar je helpt er de vogeltjes de winter niet mee door, haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuk he?? bessen...ik heb ze hier ook staan in een oud potje...leuk leuk !! en ja wat is ie mooi he de jdl ??? blij blij....fijne dag liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gezicht zo, al die besjes. Wat kun je daar eindeloos mee decoreren.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moet zeggen, ik vind het een leuke 'tik'.
    Het ziet er mooi en gezellig uit.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch als je van die prachtige bessen in je buurt hebt.
    Ik heb hier voor alleen bessen met van die stekels, dus daar heb ik me nog niet aan gewaagd.
    Maar die bessen bij jou staan geweldig hoor!!
    En wat die bessen in die pot betreft...gewoon af en toe even open zetten...boven de verwarming, zodat het vocht eruit kan.

    fijne dag...liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Laat maar komen, die bessen-posts! Ik vind ze geweldig!
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook leuk zo in de potten.
    He, ik wou dat mijn huis aan kant was...
    Wil zoveel doen.

    Nog 3 maanden geduld hebben.

    Gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb je die prachtbessen nu allemaal in je tuin?
    Prachtig zeg.....genieten.
    Fijn te lezen dat je er zo blij mee bent.
    Geniet er maar heerlijk van, je kijkt er steeds weer in...;)
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk Veronique dat je zoveel inspiratie krijgt van de besjes, ik herken dat wel, opeens zit je er vol van.
    Prachtig zo in die mooie potten en ook aan de spiegel staan ze mooi. Je kan er zoveel leuke dingen mee doen.
    Ik vind de muntjes zo bij elkaar ook een leuk idee.
    Fijne dag en verras ons maar met nog meer van die leuke besjes-creaties.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo simpel maar zo'n leuk effect!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOO, wat mooi dat takje aan de spiegel, trouwens de rest ook. Leuk zo in die potten!
    Een kick he al die ideeen heerlijk.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik weet even niet wat ik zeggen moet.
    ik ben zelf zoals je weet een bessen miepie.
    dit slaat wel alles hoo meis.
    wat zet je weer een plaatje neer.
    wat ben ik toch altijd blij als ik bij jou ben langs geweest.
    heel veel liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je weer sfeervol gedecoreerd! Prachtig die besjes en leuk zo aan lintjes voor je spiegel..

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk hoor al die foto`s met die mooie kleuren, besjes staan altijd gezellig, ben nu al benieuwd naar de volgende bessen-post!!
    Hartelijke groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk idee die besjes. Zo leer ik iedere keer weer wat. Misschien bederven ze snel. Maar bloemen staan tenslotte ook maar een week.
    Fijne avond nog.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superlief. Ik vind vooral die donkere besjes heel mooi. En je hebt het zo prachtig op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beste Veronique, Erg leuk je post over besjes en wat een prachtige foto's
    De rode springen er lekker uit, maar de donkere vind ik ook erg mooi. Ik ga ook maar eens zoeken naar bessenstruiken. (Misschien de buurman ;-) )
    Fijne avond. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk idee die bosjes aan de spiegel. Ziet er gezellig en sfeervol uit!

    Mooie foto's

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. those red and black fruits (or seeds) look so beautiful in the jars, as well as hanging down the mirror, The mirror that I love so much!!!!
    cariños

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heleboel bessen wel niet in je los maakt... super leuk!!!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk hoor je bessen-tic!Dit brengt andere weer op ideeen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dank je voor je reactie en ik hoop heel erg dat je gelijk krijgt haha :)
    wat ziet dat er vrolijk uit met al die besjes!! ik heb (nep)besjes rond het wildrek boven de keukentafel gevlochten staat ook zo gezellig.
    Ik ga je volgen, leuk!
    Groetjes, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie post weer Veronique en ook de vorige want die heb ik gemist wegens te druk bezig zijn.....fijne avond nog...

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~