zondag 28 november 2010

~ de geliefde cupcake-vormpjes ~

Ja...die cupcakevormpjes hè...jaren geleden was ik er zelf ook helemaal verliefd op!


Voor degenen die vroegen waar ik de gebloemde vormpjes had gekocht heb ik deze info....

Ik heb ze gekocht bij  'Het Oude Schooltje' in Ulvenhout zo'n twee jaar geleden, ze verkochten daar vormpjes van GreenGate én Rice...en volgens mij waren de mijne van Rice
Ik ben op 't internet aan het zoeken geweest naar de vormpjes van deze merken en zag wel dat de mijne er niet meer tussen zitten, ik heb nu dus blijkbaar unieke vormpjes...had ik er maar meer gekocht :(

Dit zijn enkele van de vormpjes die nu te verkrijgen zijn van GreenGate...(in Nederland dan hè)

                    ~ Greengate ~



                                               ~ Rice ~

Dit merk vind ik moeilijk te vinden op Nederlands websites, als je op Rice klikt kom je op Bellarosa's webwinkel, die heeft er één setje op staan maar wellicht is zoiets te bestellen? Verder zullen er vast meer winkels zijn die 't verkopen maar dat kan ik zo 1,2,3 niet vinden op internet..
Houd gewoon je ogen goed open :)
Of als je in de buurt bent...rij eens naar Ulvenhout.





Als je het overzee wilt gaan zoeken moet je hier eens kijken, niet goedkoop maar je hebt wel wat om mee te showen! :)
~ Bake It Pretty ~

~ foto is van internet ~



23 opmerkingen:

  1. Hoi veronique,
    Jij was er vandaag ook vroeg bij.
    Wat ontzettend lief dat je een en ander over de vormpjes hebt opgezocht!!
    Fijne zondag groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,

    ja leuk zijn ze he. Ik heb ze een tijdje geleden ook in amsterdam gekocht en had een tijdje een echte cupcake bak tik en met zo een vormje maakt het hethelemaal af..

    Liefs en wens je een fijne zondag.
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je zoveel moeite hebt genomen om ons de adresjes van de vormpjes ter bezorgen. Ga beslist een keer langs Ulvenhout.

    Have a nice sunday,
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ze zijn leuk! en ik heb ook een keer een paar van die mooie van jou gekregen :-). Ik ben er heel zuinig op, heb ze in een glazen pot in de keuken staan :-).

    Lieve groet en een fijne dag vandaag!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze lekker vrolijk hè? Ik heb gisteren met soortgelijke cupcakes in de hand gestaan!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele schattige vormpjes!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat je zoveel moeite hebt gedaan om ons ook zulke leuke cupcakes te bezorgen...

    Bedankt en nog een fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Veroniue

    Wat leuk dat je dit met ons wilt delen,dank je wel en een fijne zondag

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben niet zo'n bakker maar ik vind de vormpjes wel heel lief om te zien. Ik zag gisteren in de ariadne zilveren en die vond ik ook zo mooi.
    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi veronique,

    je hebt mij ook hebberig gemaakt naar deze vormpjes maar verder dan ruitjes kwamen wij niet.http://www.piece-cake.nl/shop-cat.asp?cat=48
    Zodra ik hier iets tegenkom of vie een groothandel, dan laat ik het je weten.En ik neem je aanbod ivm de foto graag aan, lief van je.
    gr
    k

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Vero,

    Dat is ook toevallig! Ik heb gisteren in Arnhem de bovenste vormpjes van Greengate gekocht. Ze zijn echt heel leuk!!

    Een fijne dag!

    lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel schattig allemaal. Heel erg bedankt voor de tip.

    Fijne zondag.

    MyHome

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lief dat je gezocht hebt. kan je zien dat de kleuren toch wat harder zijn geworden in twee jaar..ik ga eens op zoek hier in kampen en omstreken..dank je wel
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk he?? die cupcakes vormpjes.........maak jij ze vaak zelf......??? .....fijne dag meis....liefs Ria.......

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, wat een prachtcupcakevormpjes heb ik net dankzij jouw post en al je linkjes en tips al al zien voorbijkomen!!!! De prachtigste dingen, zou ik bijna niet durven gebruiken,zo mooi zijn ze!!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben geen kei in bakken en koken, maar je zou opslag beginnen met bakken al was het alleen maar om deze cupcakes te gebruiken.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk Veronique dat je voor ons gezocht hebt! Wat zijn ze mooi! Ik heb dat ook altijd met dingen die ik niet meer kan krijgen....had ik er maar meer gekocht!!

    Ik ga eens even puzzelen hoe ik die sneeuw op mijn blog krijg! Ik vind dat zo'n leuk gezicht!

    Groetjes en een fijne week!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hola my dear Vero, you have been playing a lot with your cake cups that are really lovely!!!!
    Also have loved the pink roses on that sweet jar all dressed by you. Here we have more and more hot days and I can imagine how cold it must be over there. Take care my sweet veronique,
    hugs,
    maria cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind de jouwe toch het mooiste.....
    Ulvenhout bij Breda???oooohhh....
    Wie weet...
    warme groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze toch lief hé die Cupecake vormpjes, en die van jou zijn helemaal uniek.
    Wat lief van je dat je alles afzoekt om anderen te helpen iets te vinden, net als de sterren en sneeuw en zo. Daar zullen velen erg blij mee zijn.

    Heerlijke week Veronique,
    Lieve groet josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dat toch met ons vrouwen dat ons hart sneller gaat slaan van cupcake vormpjes???? Ik vind ze zóóó schattig, gewoon zonde om te gebruiken (is ook al zo'n rare tic, volgens mijn man dan hè, wij vrouwen weten wel beter *grijns*!)
    Geloof dat het weer eens tijd wordt om te bakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Veronique,

    Ben weer even terug van weggeweest, en heb meteen al je laatste posts gelezen, wat blijft het toch leuk om je te volgen!!!
    Je cupcake vormpjes zijn helemaal geweldig, en zo leuk dat jij dat collecters-item in bezit hebt, hihi!!!

    Nog een fijne avond, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kunt bij de loods 5 van die vormpjes kopen van het merk Rice. Ik heb ze namelijkn daar gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~