maandag 16 november 2009

Recente rommelmarkt -en kringloopvondsten

Als ik tijd over heb vlieg ik nog wel eens naar de kringloopwinkel hier in de buurt of een paar dorpen verderop, soms kom ik met lege handen terug maar meestal doe ik er wel iets leuks op!

Hieronder wat aanwinsten die ik in de afgelopen tijd heb gevonden...én voor weinig geld, dat is het allerleukste natuurlijk!



* afbeelding van Fra Filippo Lippi






* allerlei verschillende soorten thee-en koffielepels en kleine vorkjes







* deze emaille schalen







* stelletje oude kaarten...hier heb ik lang op gesnuffeld, ze zaten in een enorme doos andere kaarten verstopt ;)



Fijne week toegewenst weer!


15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie vondsten, je hebt er echt een neus voor om tussen alle rommel mooie dingen te vinden!! Heerlijk genieten van mooie spulletjes voor meestal niet te veel geld.
    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zelfs al leuk als een ander heerlijk gerommeld heeft en ikzelf dit weekend maar eens niet. Mooie spulletjes hoor! Voor weinig geld, dat vind ik inderdaad ook altijd een sport hoor.

    Fijne week,
    Lavender

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh wat heb je toch een top kring in de buurt.
    Die kaarten zijn helemaal top en nog wel zo veel......super zeg.
    En dat bestek......zoiets kom ik nou nooit tegen.
    fijne dag

    Hoezo jaloers....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je een mooie dingen gescoord! die schalen zijn prachtig, en de rest trouwens ook.
    ben er gewoon een beetje jaloers van...
    groetjes jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heej Vero,

    Je hebt wel hele mooie vondsten gedaan hoor, je emaille schalen en het lijstje vind ik ook zo mooi geleefd uiterlijk hebben.
    Allemaal top vondsten, ik moet er ook altijd even naar binnen lopen, alleen de spanning al of je iets vind dat is te gek.

    Een fijne week veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super... Altijd leuk die kringloopwinkels.!!
    Je hebt er weer mooie schatten bij..
    Fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende vondsten , ik vind vooral die oude kaarten echt prachtig !
    groetjes
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Veronique!

    Wat gaaf zeg, je heb erg veel mooie spulletjes gevonden!
    Ik hou er ook zo van... Ik ga binnenkort ook weer eens snuffelen bij de kringloop, heb er nu al zin in!
    O ja, kijk vandaag eventjes op mijn blog...

    Fijne week!

    Groetjes,
    Jolijn

    (P.S. de eerste keer dat ik dit berichtje wilde plaatsen heb ik iets raars gedaan en het berichtje meteen weer gewist?)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kringloop is ook mijn favoriet, vorige week ging het ook weer erg lekker (maar niet voor de portemonnaie, alhoewel...waar hebben we het bij de kringloop over)!! Zal de vondsten binnenkort eens op mijn blog zetten. Jij bent ook super geslaagd, ik vind het kleine bestek helemaal geweldig!

    Groetjes, Ingrid

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Vero, how pretty!!! I LOVE everything you have found, specilly the enamelware, you know is one of my addictions. Your pictures are oh so lovely and I can see very well your great treasures.
    Muchos cariños
    María Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk he, dat gestruin op rommelmarkten en in kringloop winkels. Ik mag het ook graag doen. En zeker als het geinig voor weinig is. Ik vind je emaille erg leuk. Ik heb er ook een aantal van. En de kaarten... wat een vondst. Toevallig heb ik die ene met de 2 meiden erop van Droste.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super spulletjes,ben vandaag voor t eerst in tijden naar de kringloop geweest.Begrijp nu waarom ik er nooit iets kan vinden.Om 1 uur ging de kringloop open,het stond voor de deuren al helemaal vol dringende mensen.Daar hou ik dus al niet van en toen de deuren open gingen je wil t niet weten wat n graaiers zeg!Maar heb wel wat leuke dingen te pakken gekregen.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Veronique,

    Leuk dat je lid bent geworden van mijn blog!
    Wat heb je een geweldig spulletjes gevonden bij de kringloop, ik vind hier geen emaille schalen en zulke mooie vorkjes.
    Ik word er altijd zo blij van als ik iets vind!

    Fijne dag
    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What treasure you have found - well done. We do not always see such beautiful antiques here...enjoy and thank you for sharing. xo Julie

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~