maandag 9 november 2009

Kleurige give-away!

Wat een leuk initiatief van je, Irma van "Allemaal Kleurtjes " om deze give-away te organiseren!
Bij deze laat ik je weten dat ik graag meedoe, ik ben sowieso dol op collages maken dus dat was een leuke bezigheid!
Van harte met je al meer dan 100 volgers, dat heb je echt heel snel bereikt maar goed, je blog is dan ook een plaatje!



Voor iedereen die mee wil doen aan deze give-away, klik op de kleurige link hierboven,daar staan de spelregels beschreven.
Voor wie meedoet, veel plezier..en Irma veel plezier met collages kijken en de voorpret!


7 opmerkingen:

  1. we houden echt van dezelfde dingen.
    prachtig je collage.
    dit is de link waar ik laatst de foto mee had bewerkt
    http://www.online-image-editor.com/index.cfm
    en gebruik dan scriptina.
    een hele fijne dag lieve groet Stip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good morning Vero, you have made a very beautiful collage with all those pretty pictures... and I love all the things that are in the pictures, so very sweet is everything!!!
    Have a great week
    Cariños
    María Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig de east of India post .... ik ga snel eens kijken daar.!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow zeg,ook al zo`n prachtige collage met mooie spulletjes,ik begin kleur steeds leuker te vinden,moet ernog maar een huis bij nemem,de 1 voor wit enzo en de andere helemaal gekleurd,fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook zo'n mooie collage. Ik vind de kleurtjes en al die mooie foto's prachtig. Taartjes, matrouschka's, etagere met 'lekkers', hartjes, mooie theekdoeken. Ik kijk mijn ogen uit!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook al zo leuk. Wat een leuke opdracht he?

    Groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~