vrijdag 27 november 2009

Een dag vol kerstballen

Vanochtend was ik al in de weer met mijn gekochte kerstballen uit mijn vorige post...vanmiddag had ik nog steeds last van 't kerstbalgevoel dus hebben we even een bezoekje aan de Intratuin gebracht, ik had me verheugd op dezelfde mooie kerstafdeling als vorig jaar maar dat viel helaas tegen, alles was veel strakker ingedeeld, dat vond ik een beetje jammer, maar ik heb wel een paar foto's gemaakt en vooral foto's van hééééle mooie kerstballen! ( ook een paar foto's bij de V&D nog, het fototoestel zat toch in mijn tas hè ;)

















* oh leuk....er lagen ook nog kapotte tussen!!




Nou, zoals jullie zien, ik heb me weer prima vermaakt vandaag!



13 opmerkingen:

  1. Je banner is ook in stijl aangepast of niet? Mooi hoor!

    Groetjes, Ingrid
    (Home & Lifestyle)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, what a beautiful store! And beautiful balls, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej Vero,

    Mooi banner, en heerlijke foto's van de kerstafdeling van Intratuin en v&d zag ik op 1 foto nou ook een winkelwagentje??????met daarin kerstballen???;-)

    lieve groet Irma en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een mooie banner. Vind je erg als ik zeg dat ik de schaal mooier vind.
    Maar jij hebt al heel wat inspiratie opgedaan, ben benieuwd wat je allemaal gaat doen met de kerst.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent echt in sfeer nu he?
    Ik vond de Intratuin er juist wel erg mooi uitzien dit jaar.
    Maarre...niets gekocht?

    Fijn weekend verder nog.
    Gr.Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn die foto's van die kerstshow nou van intratuin of de V&D? Want ik vind het er heel erg mooi uitzien hoor. De ballen zijn ook erg mooi, heb je er ook wat van deze gekocht??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. blijft toch altijd een top plek de Intratuin, ik was vandaag ook bij de V en D en t lag vol met paarse en lila ballen.... die ik dus vorig jaar net allemaal had weg gegooid van een uitspatting een paar jaar geleden. zo zie je maar haha. wel wat leuke witte lichtsnoeren mee genomen. 3 halen en 2 betalen... t lijkt de Ap wel ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh bij het zien van deze foto`s,krijg ik zo`n zin in de kerst,wat een sfeervolle foto`s heb je gemaakt,zou me ook hebben vermaakt,fijne zondag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeff, was een paar blogjes achter. Door de drukte met het Magazine even geen gelegenheid gehad. Maar volgende week ligt het december/januarinummer in de winkel dus vanavond even ruimschoots de tijd genomen om weer eens bij iedereen langs te gaan. Ben door je blog weer lekker in de kerstsfeer gekomen. Ben namelijk nu met een Paasnummer (maart) bezig. Door die lange voorbereiding vlieg je door de seizoenen. Maar nu kwam Pasen me even m'n neus uit. Wilde weer even lekker ondergedompeld worden in de kerstsfeer. Nou dat is je gelukt hoor! Zit er dankzij je mooie foto's weer lekker volop in! Dank je wel!
    Geniet van het weekend!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. die kerstafdelingen zien er leuker uit als hier hoor, ik doe wat dat betreft echt geen inspiratie op in winkels hier:-( Ik koop altijd massal rollen lint bij v&d die hebben altijd mijn kleur oud roze maar ook dit jaar helaas niet te krijgen....ik word wel heel blij van jouwn foto`s hoor! prachtige ballen en je banner.......om te smullen!

    fijne zondag,
    groet van jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vergat nog te vragen, had je die ballen zelf kapot geknepen? Hi, hi, zo krijgen we aan de hand van een Award nog eens wat geheimenissen te horen. Je kunt nu bijna niet meer met droge ogen melden dat ze daar al kapot in de bak lagen, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Zo veel moeite gedaan om mooie foto's te maken en ik geniet er van hoor!Zit manlief hier naast mij t af te ..... geen antieke kerstballen die man zou je af en toe.... ik vindt je foto's smullen ook de kapotte ballen!Lieve groet,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~