donderdag 26 november 2009

Ik ben om, laat Kerstmis maar komen! :)

Het heeft even geduurd maar ik heb er zin in!
Overal zag ik al kerstinspiratiefoto's voorbijkomen...maar bij mij was geen kerstzin te bespeuren, als ik al aan een kerstboom dacht kreeg ik al de zenuwen...en de gedachte aan kerstballen en decoratie overal? "ah,nee!"
Tot vanochtend...inmiddels voel ik me stukken beter dus zat ik weer uitgebreid te surfen op 't net toen mijn oog viel op een foto van een prachtige schaal met kerstballen, heel simpel maar zo mooi...ik was ineens om!
Ineens besefte ik me hoeveel leuke kerstspullen er hier op zolder liggen (oh, joepie!!) en gelijk schoot de kringloop weer door mijn gedachten, "zal ik?" :) dat bleef dus niet bij denken en een half uur later was ik al in Etten-Leur...ik heb zelfs mijn fototoestel meegenomen hihi, komt vast door de griep, ik had wat in te halen!

Neem eens een kijkje bij mijn favoriete kringloopwinkel...













* Dit heb ik vandaag meegenomen, helemaal in kerstsfeer...alles heeft een doel dus voor mijn gevoel heb ik echt nuttige inkopen gedaan!



* Mooie roze glazen ballen...eigenlijk heb ik alleen zilver en rood maar deze krijgen een apart plekje...



* een zilveren kandelaartje...prima voor bij alle kerstspulletjes


* deze kleedjes zijn voor bij de kerstboom, ieder jaar ligt er een rood-wit geruit kleed op het tafeltje van de kerstboom maar dit keer wordt het groen-wit, ook leuk!



* dit zakje met doosjes heb ik grootse plannen mee, binnen nu en een week zal 't wel klaar zijn dus nog even geduld :)


Ik heb echt vreselijke zin om te gaan knutselen voor kerst, eigenlijk het liefst nu meteen, maar goed, het eten moet weer gekookt worden en het gezin wil ook aandacht...dus even de plannen in de koelkast en zodra ik tijd heb..ga ik beginnen...Christmas, here I come!



14 opmerkingen:

  1. Ha ha, ik ben net klaar met een blogbericht waar ik ook aangeef niet meer te kunnen wachten met mijn kerstversieringen (ik ga het bericht morgen plaatsen!). Heel herkenbaar dus, je verhaal. Wat een grote kringloop trouwens, ik was er woensdag nog maar er was hier geen kerstbal te bekennen! Mooie aankopen heb je gedaan!

    Groetjes, Ingrid (Home & Lifestyle)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet ook lachen om je en oh ja zo herkenbaar. Ik krijg helemaal zin om morgen ook weer even te gaan strunen! Zulke leuke dingen die je weer hebt gescoord...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kringloop, bij ons ziet dat er heel anders uit hoor, en wat heb je een boel gevonden....... Zucht hahaha... soms lijkt alles leuker in Nld.... het gras bij een ander.... ik ga morgen ook scoren bij de kring hahahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de kringloop bij ons ziet er toch ook wel heel anders uit! jammer dat Etten-leur dan weer net te ver weg is, voor ons!!!
    je hebt leuke spullen gekocht...ik heb nog steeds geen kerstgevoel...maar ook geen sinterklaas eigenlijk!!!
    ben benieuwd wanneer het inslaat bij mij?!?!
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die roze ballen...ZO mooi ♥♥
    Ben een tijdje niet bij "mijn" kringloop geweest. Wie weet ??

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben daar wel een hele mooie kringloopwinkel. En je bent weer goed geslaagd.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohw....ik wil ook zon´n kringloop! Er bestaat hier niet eens een kringloop. Ik zie genoeg op je foto´s waar ik me op zou storten. Wat een luilekkerland! *zucht*
    En je aankopen zijn ook al zo leuk. Ik heb ook voornamelijk oude zilveren kerstversieringen maar die roze zijn wel erg mooi.
    ♥ Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe met je mee hoor!
    Ook bij mij duurde het lang maar bij mij is de zin ook ineens gekomen.
    Ik heb heel voorzichtig hier en daar al wat dingetjes gekocht maar wacht met decoreren tot na Sinterklaas...dat dan weer wel ;-)
    En de kringloop hier in Almere is wel 3 flinke verdiepingen groot. Maar echt eens iets moois vinden...dat komt zelden voor helaas.
    Nog even en mogen 'los'gaan.
    Liefs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Vero, your favorite charity store is a great place to go and find some treasures. What you found is so, so beautiful. I´m going on Saturday to my favorite flea market, it´s really wonderful. I went some weeks ago and bought incredible things, also a furniture for my grandson, to keep all his stuff there. some day I will show them in a post, you will love them.
    Hope your flu is totally gone.
    Hugs to you my friend
    María Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat ik zulke mooi ballen ergens in bij de kringloop vind, passen helemaal in mijn nostalgische boom qua kleur!!

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super dat je je weer wat beter voelt, en wat een mooie kringloop WAUW!!!!
    Ik ben zo benieuwd naar jouw kerstdecoraties.
    Voor nu alvast een heerlijk weekend, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige kerstfoto in je banner ;) Bij ons komt de maandag na sinterklaas pas alles tevoorschijn in de kringloop/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi, zucht... Ben een beetje jaloers.. Ha ha!
    En wat een te gekke kringloopwinkel trouwens; die bij mij in de buurt haalt het er niet bij!

    Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kringlooop joh...wel wat anders als bijons.....

    Leuke dingen heb je gekocht....
    Veel plezier met je knutse;en....groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~