zaterdag 21 november 2009

Christmas Fair

Vorige week ben ik in Sprang-Capelle naar Yvonne's Brocante Kerstfair geweest, de volgende dag had ik een verjaardag van een vriendin van mij...dit is dan voor mij dé perfecte plek om heerlijk rond te snuffelen :)

Hier wat foto's, het was er behoorlijk donker, maar met een beetje fotoshoppen zijn ze aardig gelukt ;)


* de entree




* bij Yvonne's Brocante....heel gezellig zoals je ziet :)





* Bij Gerande Brocante, check haar website eens...




* de volgende 2 foto's zijn genomen bij de stand van "de Hippe Kip"





* dit was bij een andere stand maar ik weet niet meer welke (sorry!)




* Anke van "de Achterkamer"
Neem eens een kijkje bij haar op marktplaats..




Dat was 't weer...iedereen die nog fairs gaat bezoeken, veel plezier..
Echt genieten zo aan 't eind van het jaar...veel lichtjes, mooie spulletjes, gezelligheid, wat wil je nog meer ;)


Fijn weekend!



13 opmerkingen:

  1. En......wat was de buit? ;)
    Ik ben niet te vertrouwen op zon´n fair....volgens mij gooi ik al mijn geld in één keer over de balk in een shop till you drop bui.
    Een heel fijn weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super sfeervol uit en zo kom je alvast een beetje in de stemming.
    Fijn weekend
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zier er erg gezellig uit
    Heb je ook nog wat gekocht?
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heel gezellig uit.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heej Vero, ik zie heeeeeeel veel moois, en in die tent wat sfeervol.
    Ik vind fairs altijd leuk en zeker in deze maanden van gezelligheid en feesten, geniet er zelf ook van en het zit hem vaak in de kleine dingen, lieve groet Irma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je keek vast je ogen uit. wat een boel leuks!
    Lieve groetjes, susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee in Sprang Capelle! Da's bij mij om de hoek had ik moeten weten. Ik zie volop leuke dingen. Ennuh,....wat heb jij gescoord!?
    Groetjes Karin.
    (PS Binnenkort is er ook een kerstfair in Drunnen, bij de Voorste Vennen, misschien is dat ook nog iets)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er idd erg sfeervol uit.
    Lichtjes en nog mooie spullen ook.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOhhhh wat een heerlijke smulplekjes, gevaarlijk ook met zoveel leuks. maar geweldig om op diverse fairs de sfeer te snuiven, lekker in de stemming komen.

    fijn weekend,
    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whaaa, wat geweldig, echt heaven!!
    Ik zou daar nooit meer weg willen... Zo leuk allemaal!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu weet ik wat ik gemist heb had n mail gekregen om ook te komen maar ik was die dag op inkoop had er wel tijd en budget voor vrij gemaakt....maar kon op mn eerste inkoopadres al geen maat houden.Dus al mn geld ook voor de andere prive zaken hopsakee uitgegeven jammer he dat je t maar 1 keer kan uitgeven.En wat was jouw buit??Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Vero,

    Lijkt echt heerlijk sfeervol op de fotos!! Nog een week geleden had ik geen kerstgevoel, maar na het bezoeken van meerdere mooie blogs met kerstsfeer is dat helemaal verandert. Nu heb ik opeens heel erg zin in kerst en aan de slag te gaan met de knutsel voor kerst :).

    Groetjes,
    Nona

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had op picasa al wat foto's gezien van de fair, was zo te zien erg sfeervol en gezellig !
    heb zitten genieten van je aankopen en van je mooie foto's
    die theedoeken van Ikea zijn ook superrrrrrr
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~