donderdag 12 november 2009

Cadeau-hoekje

Jaaa! Mijn rolletjes met band zijn gisteren binnengekomen! ( dat was btw een mega-snelle levering vanuit Engeland, 4 dagen!)
In het echt zijn ze trouwens nog mooier dan op de foto :)

Laatst had ik bij de kringloop een houdertje meegenomen met een houten stokje erin, "wellicht voor de keukenrollen" (dacht ik) maar ineens besefte ik me dat dit de perfecte houder was voor mijn rolletjes band :)
Ik heb 'm in mijn slaapkamer opgehangen, bij mijn andere knutselspulletjes, stofjes, lintjes enz enz...een echt cadeau-hoekje dus.
Hier kan ik naar hartenlust mijn cadeautjes fabriceren!







* deze twee zijn echt mijn favoriet!




24 opmerkingen:

  1. wat een gezellig knus hoekje heb je daar!
    met vanalles om je heen wat je nodig zou kunnen hebben!!!
    de keukenrolhouder op die manier gebruiken is helemaal top, en een prachtige rollen band heb je gekocht...dat word weer flink knutselen dus...
    veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat heb je dat goed opgelost zeg,met je rolletjes lint,heel goed idee en je knutselhoekje ziet er geweldig uit en die onderste dat roze lintje is zekers een schatje,een ingepakt cadootje van jou is al een feestje opzich,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n leuk idee!!Ben trouwens helemaal weg van t bed in je banner is die van jou??Ben tijden niet bij jullie op bezoek geweest dus ik ga snel weer verder lezen heb n heleboel gemist.
    Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Vero, you have such a lovely atelier space... would love to see what are you going to do with them. Love coming to visit you.
    Muchos cariños
    Maria Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zoooooooo gaaf!!!

    geniet er lekker van,ze zijn zo mooi,bijna te zonde om mee te knutselen.....

    groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super hoekje zo... geniet van dit moois...!!!
    Het is heel mooi band

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie freubelplek heb jij zeg.....
    Met al die mooie lintjes ga je vast vele mensen verblijden.......
    Ze zijn super.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, wat een mooi lint!
    Daarnaast zat ik met open mond naar je leuke fröbelhoekje te kijken...JALOERS!!! Ik moet steeds aan de eettafel zitten en elke keer de naaimachine (een zwaar geval van jaren oud) opruimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk plekje heb je. En die houder heb je prima gebruikt op deze manier.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAUW Vero wat heb jij een gave cadeau hoekje watv een leuk idee om op je laapkamer zo'n hoekje te maken.
    Die lintjes ja sprakeloos, al zou je er niets mee doen het staat zo geweldig op die houder, wat een leuk idee.

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig! helemaal super zoals ze daar hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super hoekje, mooi hoor!

    Groetjes, Ingrid
    (Home & Lifestyle)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo wat ziet dat er leuk uit zeg, heel gezellig zo al rolletjes.
    Het hele hoekje ziet er leuk uit, gezellig knutselen zo

    Fijn weekend
    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zullen jouw kerstkadootjes er schitterend uit gaan zien! Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh wat geweldig mooi dat band, ik geloof graag dat je daar op slag verliefd op kan worden !! Je hebt het wel erg leuk opgelost zo op die houders, volgens mij horen die er gewoon te hangen....
    Lekker genieten !!

    ♥ Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoo Veronique, wat een geweldig leuke werkplek heb je zo! Ik ben ook wég van je lintjes, vooral die met tekst erop zijn geweldig! Veel plezier in dit heerlijke hoekje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi vero,

    Nou dat is zeker snel binnen gekomen zeg. En wat een geweldige gezellige knutselplek heb je. De rolletje band zijn erg mooi, en wat een goed idee zo op de keukenrol houder, wat ben je toch handig hé. Volgens mij kan jij niet meer mis grijpen als ik het zo bekijk.

    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk knus hoekje heb jij. Wat een oplossing voor het lint. Het lint is echt prachtig. Heb nog even rondgesnuffeld op de site. Je kunt er mooie spulletjes kopen. Geniet er maar lekker van. Het is alleen al leuk om naar te kijken.
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Perfect!!! Wat een prachtige houder voor die pláátjes van sierlint!! Alles heerlijk bij de hand als je lekker creatief bezig bent. Geweldig! Ooo, wat een mooi lint is dat....

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw, wat ziet dat er goed uit zeg! Leuk hoekje en een mooie oplossing die houder voor al die mooie lintjes...
    Veel inpak plezier alvast!

    Fijn weekend,
    Jolijn Design

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi klein hoek om klein mooie dingen te doen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. o wat een heerlijk hoekje zeg.
    ik zou er wel uren kunnen door brengen lekker rommelen.
    en die lintjes en waar ze aan hangen zo geweldig gaaf.
    ik mag wel zeggen dat ik een beetje jaloers ben hoor.
    ik wens je een heerlijk weekend .
    groetjes Stipje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeemig wat een goed idee!!!
    Nou komt er dus een run op keukenrolhouders bij de kringloop...hihi...
    Fijn weekend
    Gr Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Veronique,

    Ik verkoop al zo 3 jr het lint op fairs en sinds kort heb ik een website waar de gehele collectie op staat van het lint

    met vr groet,
    Cora
    www.ribbonstore.nl

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~