zondag 8 november 2009

East of India musthaves!

Een weekje of twee geleden zag ik bij iemand in haar Picasa-album een nieuwe aanwinst staan, mijn mond viel half open en mijn ogen gingen toch aardig op schoteltjes lijken, "BOEM!" ik was op slag verliefd op deze goddelijke rolletjes band, zeg nou zelf, dit is toch super!!



Een paar dagen later stond er in mijn album een berichtje...van deze dame...met een link..waar ik dat band zou kunnen bestellen...onweerstaanbaar!!
Ik ben een beetje gaan rondkijken op de site en heb mezelf toch echt iets cadeau gedaan...het pakje blijkt inmiddels onderweg te zijn, JOEPIE!!
Hiermee ga ik me echt heerlijk uitleven de aankomende maanden, er komen nogal wat verjaardagen aan en natuurlijk kerst!
De onderstaande rolletjes heb ik besteld, de andere foto's geven een indicatie van wat voor leuks er daar nog meer te bestellen valt!













* Mooi hè, al die spulletjes zo naturel verpakt ♥













Neem hier eens een kijkje zou ik zeggen :)
Temptation Gifts, East of India

Fijne zondag!


22 opmerkingen:

  1. Ziet er inderdaad heel leuk uit. De komende tijd genoeg gelegenheid om spulletjes mee in te pakken. Zo doe je nog eens ideeen op. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof niet dat ik ga kijken hahaha, veel te verleidelijk!!

    groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor,de rolletjes lint heb ik ook,gekocht in Noorwijk-Binnen toen de markt onder de linden erwas,wow wat hebben ze daar veel,jammer dat ik alleen nog niet snap hoe je in het buitenland moet betalen,veel plezier met je aanwinsten,fijne zondag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk! Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ontzettend leuk zeg ik ga ook meteen bestellen bedankt voor de link!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja sorry hoor ik moet hier gelijk weer weg....
    Ik moet ook bestellen zie je.....
    Fijne dag en knuf voor de lieve tip.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf...ik was ook al opzoek...jammer dat je bestelling al is gedaan...had graag mee besteld..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh oh, dat gaat me geld kosten! ;)
    Erg mooi die linten. En zag ook al dat ze Emma Bridgewater spullen hebben. Ach...Sinterklaas komt al snel en misschien is hij zo lief om me hier blij mee te maken. ;)
    Heb je trouwens een nieuwe banner? Wat een beauty!
    Een heel gezellig weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh oh, nu wil ik natuurlijk ook iets bestellen.. Ziet er allemaal zo leuk uit!
    Hopelijk kan ik kiezen..
    Bedankt voor de tip!

    Fijne zondag nog, geniet van de zon!

    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOHHH wat enig! Ik ga ff snel kijken en NEE niet bestellen (nog niet ;) )

    Liefs en fijne Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gevaarlijk deze link, maar o zo leuk. Wat een heerlijke spullen hebben ze daar, moet maar eeens op mijn gemakje gaan snuffelen. Enig de rollen band die je besteld hebt, van dit soort dingen kan je nooit genoeg hebben.

    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit is zoooooo mooi, we hebben wel helemaal dezelfde smaak he, als je een post hebt gezet moet ik altijd gelijk even kijken.
    Leuk dat je ze zelf ook hebt besteld, het zijn plaatjes van linten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. komt goed met bestellen, maar mocht je weer overzee..:) gaan laat het me weten ..hebben we alletwee profijt van..toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Veronique dat je een bestelling hebt geplaatst. (ik heb er geen percentje hoor)Ik ben ook zo blij dat ik ze in huis heb gehaald en ben zeker dat ik nog wel iets zal bestellen. Het materiaal is zo puur. Je zult er echt ven genieten. Leuk dat je mijn foto hebt gebruikt, vond hem ook wel tof!!!
    groetjes liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja hoor, ik zit te kwijlen....hier word een mens zo hebberig van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ze zijn zo leuk en wat ben ik blij dat je ze nu eindelijk in nl kan krijgen. ik had 2 jaar terug al eens een paar rolletjes op een fair gekocht en nergens maar dan ook nergens kon ik het bij bestellen. afgelopen jaar op dezelfde fair 10 rollen meegenomen, dus kan nu ff vooruit....

    groetjes, jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Na een hele dag naaien zit ik nu even met kleine oogjes lekker ontspannen alle nieuwe berichtjes te lezen... Heerlijk vind ik dat. En nu zie ik jouw berichtje te lezen en te bekijken, maar ondanks mijn kleine oogjes krijg ik ogen als schoteltjes van dit beeldige band. Het staat ook zo mooi op zo'n standaard uitgestald. En dan al die verschillende soorten die op de andere foto's staan en dan die schattige doosjes.......

    Die website is een 'snoepwinkel' !!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha....ik heb dus helemaal niet op de link gekeken want ik ging er helemaal vanuit dat jij het hier in nl had besteld. maar dus ook niet, nou nee...dan zou ik het ook niet weten. ik kan het alleen krijgen op de fair in ommen. die mensen halen van te voren het lint uit engeland en op is op. volgens mij zag ik ook zulke rollen laatst bij ilona van kind van holland of bij catootje van zink en zo. zodra wij weten waar het online in nl te koop is moeten wij elkaar maar even tippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige linten.
    bedankt voor de link, ik heb al even gekeken.
    Nu even een pratische vraag ;)
    hoe zit dat met de verzendkosten??
    Meestal is overseas best prijzig!!
    Ik hoor t wel.
    Gr Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alle produckten van East of India zijn te koop bij Oversea op Vlieland
    Dorppstraat 79 8899AD Vlieland 0562-453445
    www.overseavlieland.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi, mag ik vragen waar je die te gekke gave klossen hebt gekocht waar je die te super koole lintjes op hebt gedaan....groetjes peggie peggie16@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Veronique, mooi he dat band erg verslavend. Mocht je in de toekomst nog wat zoeken / nodig hebben. Ik heb ze ook in de webwinkel staan en de collectie wordt binnen kort weer uitgebreid. ( www.cathlifestyle.nl)
    Groetjes Helena B ( picasa) ga jij nog naar de valentijn avond bij Yvonne?
    zien we elkaar daar misschien weer, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~