woensdag 16 maart 2011

~ verliefd op een Lonka-blik ~

Zondag was 't weer zover...ik liep op de rommelmarkt in Antwerpen en ineens zag ik dit prachtige Lonka-blik staan tussen een heleboel andere blikken, mijn hart ging niet sneller kloppen....hij stond stil!! :-)
De kleuren en de bloemen, sjonge...ik dacht gelijk
"die moek hebbe!
Op zo'n moment besef ik me meteen dat ik moet gaan vragen wat 'ie kost, dan word ik nerveus hè...stel je voor dat hij hartstikke duur is, dan heb je er toch een dilemma bij ;)
Ik kan echt ontzettend dubben op de rommelmarkt soms, maar gelukkig....hij was maar 3 euro!!
Is 't geen plaatje?
Op dit blik ben ik dus werkelijk verliefd, 
hij staat al vanaf zondag op dezelfde plek en ik kijk er met veel plezier naar!



38 opmerkingen:

  1. Inderdaad wederom een prachtige vondst! Geniet ervan, ik geniet stiekem een beetje mee vanaf de laptop :-)
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me je gevoel helemaal voorstellen, wat is die mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is ook wel heel erg leuk!! Geniet van je mooie blik!! En je vlinders in je buik...elke keer als je je blik ziet!!!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms zie je van die mooie dingen dan ben je op slag verliefd.
    Ik vind de kleuren ook erg mooi, heel liefelijk ♥
    Ik geniet ook even mee..
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn de momenten die rommelmarktbezoekjes zo leuk maken; prachtige motiefjes en lieve kleurtjes, een mooie vondst!

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. belachelijk!! 3 euro, zo goedkoop!!! Wat een bof voor jou ;)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje...........3 euro voor zo'n prachtig blik......jij ging volgens mij echt lachend naar huis hihi.
    Echt prachtig die kleuren, passen perfect bij mijn PIPkopjes hihi.
    Wat kan je dan genieten hè, ik zet net als jij zoiets dan ook op een prominente plek waar ik er steeds naar kijken kan.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren, daar moet je naar blijven kijken...en dat voor 3 euro. Ik ben ook altijd bang dat de verkopers in de gaten hebben dat ik iets heeeeeeel erg graag wil hebben en dat de prijs daarom omhoog gaat. Maar jij hebt dat blijkbaar goed onder controle, haha. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor die prijs kon je hem niet laten staan, wat een plaatje! Ik had vandaag nog een emaille koffiekan a la Veronique in de hand, met zo'n mooi tuitje en uiteraard met een bloem voorop...je gaat blijkbaar hier ook al mee naar de kringloop! Wel erg gezellig hoor hi hi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een plaatje en wat een leuk nieuws!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een plaatje van een blik heb je gekocht. Heerlijk is dat...liefde op het eerste gezicht. De kleuren zijn echt schitterend.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig blik, die tintjes, het motiefje... prachtig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In Belgie hebben ze altijd van die prachtige blikken, plaatjes gewoon. Deze is ook geweldig, mooie kleurtjes en bloemen.... helemaal goed!

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dan heb je een mooie koop
    gedaan , erg mooi blik!
    Ik heb het nog nooit eerder gezien.
    veel plezier ermee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vondst hoor. Het zijn ook helemaal jou kleurtjes hé;))
    Lonka doet mij altijd denken aan Sjakie en de chocolade fabriek, of was dat Wonka???
    Nu weet ik hetzelf niet meer.....
    Maakt ook niets uit , het blik is erg leuk.

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooi blik!mooie kleurtjes,mooie bloempjes!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi blik !!...ik ben er ook verliefd op......echt zo mooi......liefs welterusten....jij slaapt al weet ik zeker......xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is echt een super mooi blik. Ik kan me voorstellen dat je verliefd bent.
    Nou geniet er maar van.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk leuk leuk, kan me voorstellen dat je gelijk verkocht was. Wat lekker dat je er zo van kan genieten...heerlijk en zo herkenbaar.
    Als je zoiets net gekocht hebt is de smile niet van je gezicht te vegen hè :-)

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bofkont...!
    Wat zal je opgelucht zijn geweest.. het is van jouw! Wat een prachtige blik, kan me voorstellen, dat je er erg blij mee bent!

    Fijne dag & alvast een fijn weekend!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooo wat een schatje, die kleurtjes en print...in love!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh chips...mijn hart staat ook stil......
    Wat een beauty!
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat een mooie site heb je hier. En wat het allerheerlijkste is dat je nu eens niet alleen maar ALLES wit hebt. Want veel mensen schijnen te denken dat dat inherent moet zijn aan brocante en sfeer. Maar juist die oude kleuren van dat zachte blauw, olijvige groen en romige wit bij elkaar brengt. Je bent een verademing voor mij. En ik ga zeker lathyris planten dit jaar ;-)
    Lieve groeten uit de casa
    Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk blik, past helemaal bij jouw stijltje. Zou trouwens bij mij ook niet misstaan maar je wil hem vast niet verkopen aangezien je verliefdheid. Lekker van genieten, zulke aankopen maken een mens weer helemaal blij en dat voor 3,00euro~!

    Alvast een fijn weekend,
    groetjes sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is zeker een schatje en dat voor 3 euro.
    Helemaal geweldig toch!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi blik, daar wordt ik ook verliefd op!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ze is geweldig als de verliefdheid ooit over gaat mag je haar aan mij kwijt !!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat gevoel van je, dat kan ik me helemaal voorstellen!!! Ik heb 't eerlijk gezegd ook bij jouw blik... Groen, dat ben ik nu, van jaloezie...

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Soms heb je dat op markten.....oohhhh daar staat dan DE vondst van de dag,ja herkenbaar hoor.
    En dit is een schatje en een koopie ook dat nog.

    groetjessss
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Vero die kleurtjes zoooo lief ja ik zou er ook voor vallen en wat een gaaf bericht over de website die jij gaat doen nou dat kunnen ze aan jouw wel over laten leuk hoor, wat kan het leven mooi zijn he;-)
    IrmaXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zo'[n mooi blikje met zulke mooie kleurtjes en dat voor € 3.00...meis wat een bof.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het is een plaatje,die lieve kleurtjes en ik vind ook iets idd gaaf en dan afwachten wat de prijs is haha,soms heb ik wel is flink pech haha,fijn weekend alvast,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hij is inderdaad hartstikke mooi en voor een leuk prijsje.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik kan me heel goed voorstellen dat jouw hart een sprongetje maakte bij het zien van dit prachtige blik.
    Heel mooi, en maar voor.......geen geld....
    Lieve groet monique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O ik ken dat gevoel ook. Volgens mij worden zelfs mijn wangen rood van de spanning. En dan net doen of je heel rustig bent. O zo moeilijk.
    Het is trouwens een super leuk blik.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Veronique, hoe doe je dat!!!je vind altijd iets moois, zeldzaam...
    dit blik is prachtig!!!!ikke ook hebbe...:)))
    kusje
    agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dear Veronique,

    I have a passion for old tins and this one is a very beautiful one. Sometimes we have great luck at fleamarkets to find such wonderful treasures for a less amount of money.

    Wish you a nice weekend,
    Tanja from germany

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een leukerdje....mooie kleurtjes ik snap best dat je er een beetje verliefd op bent
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~