maandag 14 maart 2011

~ Brocante nieuws! Opening la Nostalgia ~


Nieuws!

Vanaf morgen 15 maart opent brocante winkel "la Nostalgia" hier in onze stad zijn deuren in een 'nieuw' oud pand!
Nadat ik de laatste keer een fotoreportage heb laten zien op mijn blog, hebben zich leuke ontwikkelingen voorgedaan....
Er zit namelijk een webwinkel in de planning en ik ben heel erg blij te mogen vertellen dat ik de
product-foto's én de webwinkel mag gaan verzorgen!

De website gaat nog even duren, maar als hij klaar is zal ik dat zéker hier komen melden :)
Tot die tijd kan je altijd een bezoekje 
komen brengen als je in de buurt bent...doen hoor!!
'La Nostalgia' Kade 78 te Roosendaal

De volgende foto's heb ik vandaag gemaakt...een dag voor de opening, kijken jullie mee?


























~ De koffie staat klaar! ~






37 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk nieuws!!!...en dat jij dat allemaal mag doen !! zo leuk !!!...heel veel succes hoor....erg mooi deze foto's ...jammer dat het zover weg is.......liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd!!! Dat is een toffe baan. Ook boffen voor ons want dan zijn de foto's tenminste de moeite waard. jammer dat Roosendaal voor mij te ver weg is. Ik kijk dus uit naar de webwinkel.
    Geweldige zaak...zie al zo veel leuke spullen....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat gaaf! Hele mooie foto's en wat ontzettend leuk dat je dit in 't vervolg mag doen! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Veronique...en in bovenstaande foto's zie ik je stijl van fotograferen al helemaal terug, dus dat wordt genieten straks!

    Heel veel succes met alles! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk nieuws Veronique, van harte gefeliciteerd! De webwinkel gaat er vast fantastisch uitzien. De opening staat al een tijdje in mijn agenda, morgen zie ik dit alles in het echt! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke ontwikkeling zeg, dat je de product-foto's mag maken en de webwinkel. Mag je met je neus boven al dat moois staan en in je handen houden... Pas maar op je huis raakt overvol hoor!! Hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Wat ontzettend leuk voor je! Heerlijk als zoiets zich toevallig aandient. Ga ervoor en geniet ervan!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat jij de foto's mag gaan verzorgen, super!! Kan je ondertussen van al het moois genieten wat er voorbij komt...

    ~Patricia~

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk helemaal in oude stijl!
    succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging, helemaal gewedig. Ben een beetje jaloers, heel klein beetje maar:)
    Lieve groetjes en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk!! Super om van je hobby je baan te kunnen maken (i know;))

    Heel veel succes!

    Groetjes, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk voor je Veronique! Jammer dat de winkel voor mij niet naast de deur is, maar de webwinkel wordt vast heel mooi straks met jouw foto's! Je gaat het nog druk krijgen...

    Veel plezier en succes!
    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alleen die naam alleen al zegt genoeg ;)
    Wat goed dat jij de foto's mag doen voor hun.
    Ben erg benieuwd.

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super!! Wat gaaf dat jij dat mag gaan regelen!!!
    het ziet er erg leuk uit...
    heel veel succes met de voorbereidingen!
    groetjes manuela

    fijne week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk voor je dat je de foto's mag maken gefeliciteerd.
    en wat een leuke winkel zeg en mooie foto's hoor.

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O dat is leuk !
    Daar kan ik eens een leuk dagje
    van maken !!
    Bedankt !! :)
    Een fijne dag
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, volgens mij helemaal jouw ding!
    Heel veel succes!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Rossendaal is veel te ver voor mij ...dus ik verheug me op de web winkel .
    Het ziet er allemaal heel mooi uit.

    groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga vlug een keertje kijken ,eindelijk iets wat een beetje in de buurt is .En met die webwinkel gaat het zeker goed komen

    groeten Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat vind ik dat leuk voor je!! Je maakt ook van die mooie foto's, ik kan me wel voorstellen dat ze jou er voor gevraagd hebben.

    Lijkt me een leuke winkel, de foto's zien er prachtig uit!

    Van harte gefeliciteerd, ik vind het super voor je!!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk, wat een goed nieuws!
    Prachtige foto's!

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi allemaal, en super dat je dat mag doen.Het worden prachtplaatjes, weet ik nu al.
    Lieve groet monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met deze superleuke klus; dat worden geweldige foto's (heb ook al zo genoten van bovenstaande plaatjes)

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd!!
    Ja je maakt ook altijd van die prachtige foto's!!
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie foto's. Jammer dat ik niet in de buurt woon! maar gelukkig...er komt een webwinkel en wat leuk dat je dat mag gaan doen! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ziet dat er gezellig en authentiek uit. Wat super voor jou om je bezig te houden met de webwinkel en de foto's
    Deze reportage geeft een goed beeld van wat er allemaal te vinden is.
    Het ziet er fantastisch uit!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd, en ik begrijp wel waarom. Wat een lief winkeltje. Ook voor mij is het net te ver weg. Succes!!

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gefeliciteerd met dat je de fotos voor hun webshop mag maken. De sfeerfotos zien er super mooi uit, Ik ga zeker een keertje kijken aangezien het maar een klein half uurtje rijden vanaf hier is.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. tjonge waarom zit dat nu weer zo ver weg,,,
    succes Kari

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 't is een ietwat uit de buurt, maar anders.
    Denk ook niet dat ik snel die richting op kom.
    Maar meis..wat een zalige winkel!!
    Super!!
    Die sfeer...top hoor!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een prachtige foto's vooral met dat donkere hout en die pop ..doe je goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Veronique, dat is fantastisch!!!super leuk winkeltje, met zo vele "hebben" dingentjes...jammer dat het een beetje ver is van Doetinchem:(
    Wens je veeeeeeeel succes en plezier met la Nostalgia.
    liefs
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd!!! Ik zou uren kunnen snuffelen tussen al die prachtige spullen!!! Waar ben je egevestigd? Wie weet kom ik eens in de buurt:)

    En succes met het maken van de webwinkel!

    Fijne woensdag, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Veronique, gisteren heb ik een bezoekje gebracht aan La Nostalgia. Wat een prachtig pand! Ik kwam er bijna niet meer weg, vind vooral de keuken super. En dan die kamer op de hoek boven, wat een uitzicht. Wat een geluk, dat jij hier mag werken. Het park is inderdaad super, behalve dan 's avonds als ik laat moet werken. En die hortensia's, dat durf ik niet hoor. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. gefeliciteerd met de opening.
    En ik ga zeker een keertje langskomen.

    Groetjes natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hello Veronique and greetings from Finland!

    This is my first visit here in your blog and I really like what I see - you have a wonderful style. Very, very nice pictures!

    Cheers,
    Sari from Puumuli

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk dat je de foto's voor de website mag verzorgen, inmiddels is de website in de lucht zie ik! Ziet er goed uit, ik ben inmiddels op jouw advies al 2 keer bij la nostalgia geweest! Erg leuke winkel waar je niet zomaar binnen een kwartierje weer weg bent;o) Veel succes met je hobby/werk! Groetjes Mirjam van devierdemusketier.nl

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~