dinsdag 22 maart 2011

~ special gifts ~

Laatst toen ik jarig was ben ik toch zó verwend, om dat alles in één keer te fotograferen vond ik te veel van 't goede dus ik pik er zo nu en dan iets uit :)
Door 't lekkere weer zit ik boordevol ideeën om te knutselen, fotograferen en vooral klussen haha...maar goed, alles op z'n tijd, er moet ook nog gewerkt worden natuurlijk en het huishouden gaat ook door he!
Gisteren even tijd gemaakt om wat van mijn spulletjes op de kiek te zetten, onderstaande spulletjes kreeg ik toegestuurd van 2 blogdames, zo attent, ik ben er erg blij mee! 
Dankjewel Yolanda en Irma x x

prachtig geborduurd kleedje, kant en rozenknopjes

zie 't speldje met hart...zo mooi!

een hartje met mijn initialen erop geborduurd...echt geweldig toch!

deze superkaart! die kan maar van één iemand zijn :)

samen met deze nostalgische Gelukswens-Telegram-kaart, wauw!


Op de dag zelf kreeg ik nog veel meer...maar deze servetten sprongen er toch wel HELEMAAL uit! Ze zijn van Comptoir de Famille en als Frans spuitdecor-liefhebber is dit natuurlijk helemaal geweldig!!
Dankjewel Jo x


wauw wauw wauw!

Mijn achternaam is "iets met een roos"
Mijn moeder plakte vroeger echt ó-ve-ral roosjes op, zelfs op haar koffers als we op vakantie gingen, als puber dacht ik echt  
"jee, die is gek" 
maar inmiddels snap ik die tik hélemaal! ;)



22 opmerkingen:

  1. voor de gever is zo geweldig te weten dat het bij de juiste persoon tercht komt want dat dit alles aan jouw zooooo besteed is dat wist ik wat ben je onwijs verwent wat een gave echte Vero spullentjes dat geborduurde waanzinnig en dat speldje is volgens mij van Rice zoooooo leuk die zijn waanzinnig lief, je srvetten nou ja nog nooooooit gezien heel mooi dat spuitdecor leuk leuk leuk, ja Vero we gaan steeds meer op onze mams lijken in ieder geval steeds beter begrijpen;-))
    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent inderdaad heerlijk verwend en de servetten lijken wel speciaal voor jou gemaakt! Mijn moeder was totáál niet met wonen bezig...dus van haar kan ik geen woon- of bloementics doorgekregen hebben :)

    Een fijne dag, het wordt weer een heerlijke lentedag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi wat leuke dingen heb je gekregen leuk dat hartje met je voor leters lief gedaan liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is nou eigenlijk het mooiste he..dat mensen echt nadenken wat ze je zullen geven en dan ook precies dat geven waar je zo van houd...prachtige dingen heb je gehad..vooral je telegram vind ik super
    fijne dag
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij heerlijk verwend en verrast. Mijn achternaam heeft niets met een roos te maken (eerder op een doos, hahaha), maar ik ben dól op rozen! Ze passen overal op en bij...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super allemaal Veronique, vind het altijd geweldig als mensen speciaal iets bedenken wat helemaal bij de persoon past en niet hun eigen smaak laten meespelen. Plus dat ze er zelf energie in stoppen. Dit zijn typisch allemaal Vero spulletjes, de een nog mooier dan de ander. Ze zouden overigens hier ook heel goed passen hoor, hihi. Ik hou hier ook enorm van!

    Snuif vandaag heerlijk de lente op,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je een
    bofkont zeg!!
    Ze hebben je
    goed verwend!!
    Wel leuk dat van
    de roosjes !!
    Fijne dag
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh wat ontzettend mooi!
    wat een verwennerij..super!
    heerlijk om zulke spulletjes te krijgen
    een hele fijne zonnige dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke spulletjes heb je gekregen!
    wat kun je daar van genieten he?
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjonge zeg...jij bent verwend....
    Hoe weet iedereen jouw smaak toch zo goed?
    ;0)
    Geniet maar heerlijk van al dit moois.
    Fijne lente
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke cadeautjes allemaal, tis je gegund!
    Geniet van deze zonnige dag, groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hohoi, volgens mij heb ik je gevonden hoor!! Ik ga nog niet alles bekijken....dat doe ik als de zon uit mijn tuintje is, want ik ga nu naar BUITEN.
    Groetjes,
    Marion
    http://sjonkehopstaken.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke verwennerij. Zo wordt je verjaardag nog leuker!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn om verwend te worden met zulke prachtige kadootjes!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent niet alleen super verwend maar ook heel goed in het verwennen van anderen! Ik heb je give away gekregen en eindelijk uitgepakt!!! Ik was nog te ziek om er foto's van te maken maar het pak had heel veel geduld!
    Het staat op mijn blog hoor! Heerlijk om al die mooie pakjes te zien en nog extra verassingen ook! Wauw!! Hartstikke bedankt hoor, ik ben er super blij mee!
    De doos ga ik bewaren want daar kan mijn give away dan weer goed in....Hou het in gaten!!
    liefs,Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed verwend, en ze kennen je ook allemaal zo goed.

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie kaart.. heb jij gehad... echt heel mooi!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige servetten.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijke kadootjes Veronique, die servetten zijn speciaal voor jou gemaakt!!! En wat een schattige lammetjes, zeker veel in de keuken gewerkt die dag :-) Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie cadeau's en ze passen zo helemaal bij jouw sfeertje.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie foto's heb je er weer van gemaakt Veronique, prachtig! En wat zijn die servetten leuk zeg, die passen echt precies bij jou!
    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hello my dearest Veronique, I know these paper napkins very well!! Are very beautiful!!
    I work in a shop Comptoir de Famille in Prague:))
    I wish you a beautiful spring
    Big hugs
    Good night
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~