vrijdag 18 maart 2011

~ stapelen op vrijdag ~


Met enige regelmaat koop ik zeepjes voor mezelf...en afgelopen verjaardag ben ik ook weer behoorlijk verwend met mooie zeep! 
Ik ben er echt zuinig op en één voor één gebruik ik
ze onder de douche  
(soms twee tegelijk als ik niet kan kiezen :)
Als de stapel slinkt, dan koop ik er gewoon weer een paar bij :)

Dit is mijn stapel voor vandaag, 
mijn zeep-collectie!









Voor meer stapels, ga naar de pastel-blog van
zij is de bedenker van dit super-leuke en creatieve topic!

Fijn weekend allemaal!


35 opmerkingen:

  1. Mmm...heerlijke zeepjes...op de badkamer liggen een paar lavendelzeepjes uit de Provence, die gebruik ik dus echt niet want ik kan maar niet zo even bijhalen hi hi. De gebloemde wikkels om je zeepjes vind ik erg mooi...ik begin mij zorgen te maken want ik val steeds meer op gebloemd ha ha!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ik ruik ze al heel lekker leuk gedaan met je zeepjes leive groet rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekkere geurige stapel,
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's weer Vip, vind met name de onderste erg mooi met dat takje lavendel
    Fijn weekend
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very delicious soap-tower!
    Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer, jammer, jammer dat de geur niet via het scherm binnendringt want WAT zal het lekker ruiken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik kan ze bijna ruiken, heerlijk:)) die gebloemde vind ik zo mooi! ik heb hier op het toilet ook een stapel zeepjes op een schaaltje liggen uit de provence, zo lekker en het staat ook nog heel leuk!

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmmmmmm....ik ruik de heerlijke geur van al die zeepjes bijna. Wat een prachtige stapel.
    Ik ben ook dol op zeepjes, vaak alleen maar voor de geur of verpakking, want ik gebruik ze zelden. Ik heb vorige week nog een klein blokje Olijfzeep gekocht en wat kan je dan genieten van die heerlijke geur hè.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig al die zeepjes, ik kan ze ook nooit laten liggen. In Frankrijk staan op de markt vaak kramen met alleen maar zeep... heerlijk!
    Fijn weekend!
    groetjes Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O zeepjes. Soms kun je er hebberig van worden. Ik koop ze omdat ik ze zo mooi vind maar gebruiken doe ik ze niet Stom eigenlijk zo duur zijn ze niet. Wie weet durf ik toch een verpakking te openen.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan de stapel bijna ruiken. er zitten er 2 tussen die ik ook heb, en die geuren... heerlijk.fijn weekend Lieve groet Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stapel en wat een gave hulsjes zitten er omheen zeg...mooie foto's

    Fijn weekend, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw!
    heerlijk he zeep,
    een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hmmm... ik kan ze bijna ruiken!!! Jeetje wat een stapel! (Maar ik bedacht me net dat als ik al mijn zeepjes bij elkaar zoek, ik waarschijnlijk ook zo'n stapel zou hebbben, hahaha!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige verpakte zeepjes, die stapel met héérlijk ruiken!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is weer echt een "Heerlijke" stapel!!
    Fijn weekend!!
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie zeepstapel, je hebt een lekker voorraadje! En wat zul jij lekker ruiken;)
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat jammer dat
    ik ze alleen maar
    kan zien ,
    ik denk namelijk
    dat zon stapel ook
    heerlijk ruikt!!
    Fijn weekend
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk je zeepstapels. Je kunt bubbelend het weekend in!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijk geurende stapel met heel veel mooie papiertjes er omheen..

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo..dat heb je knap hoog gestapeld! Wat zal het lekker ruiken bij jou in de badkamer. Mooie labeltjes ook. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. zoals altijd: geweldig stapel Veronique!!!al die zeepjes, en tot slot finishing touts lavender...prachtig
    liefs
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhhh...wat ruikt het hier heerlijk en wat 'n prachtige exemplaren zeepjes heb je gestapeld.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zie zo al een paar hele lekker geurende exemplaren erbij zitten!!Wat een mooie stapel en weer eens iets heel anders dan wat de meeste stapelen.Toch wel een grappig idee hoor dat stapelen.
    Fijn weekend,en groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. lekker zeep, zo mooi al die verschillende soorten, beter dan schuim uit een flesje:)

    groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een geurende stapel! Soms zou je ze alleen om de mooie verpakking al kopen...

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi stapeltje hoor! Vooral die met die roosjes!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben toch iedere keer weer verliefd op die stapels van je.......
    Ben er stapel dol op ;0)
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige stukken zeep en wat ben ik jaloers dat jij het gewoon kunt gebruiken ;-),ik mag het niet vanwege een allergie waar ik 3 pillen per dag voor slik,echt gaaf bedacht deze stapel,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb je op mijn blog de liebster-award gegeven.
    Lieve groeten uit de casa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oh wat lijkt me dit heerlijk ruiken, mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geurige stapel! Zoveel verschillende zepen en nog eens mooi verpakt bovendien, bijna te mooi om te gebruiken...
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~