vrijdag 11 maart 2011

Give Away winnares én stapelen op mijn verjaardag :-)

 11 Maart 2011
Vandaag zou ik de winnaar bekend maken
van mijn Give Away....
en de gelukkige is geworden:

Karin  van   Kaatje&Co
Van harte gefeliciteerd meid! 
Ik zie je mailtje graag tegemoet met je adres, dan komen de spulletjes jouw kant op!


Verder ben ik druk geweest met taart maken en muffins bakken....
~ ik ben namelijk jarig vandaag! ~
 





In 't kader van "stapelen op vrijdag" heb ik de vers gebakken muffins opgestapeld,
(gevuld met banketbakkersroom Mmmmm) 
die lagen heerlijk voor de hand! :-)



~ Nog één jaartje als dertiger door 't leven ~


76 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Geniet vandaag en het hele weekend. Je hebt een heerlijke stapel gemaakt!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag.

    Wordt jij ook zo melancholiek van deze leeftijd, ik wordt van de zomer 39 en heb voor het eerst iets met mijn leeftijd. Zo van hmm wel erg dicht bij de 40.
    Maar goed we moeten het er mee doen hé.
    Trouwens je stapel ziet er uit om op te vreten.

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

    een hele leuke mooie dag en heel veel gezondheid voor je nieuwe levensjaar!!
    En hier schijnt het zonnetje al(bijna 10 over 8)ik hoop bij jou ook!!

    lieve groetjes Manuela

    ps lekker stapeltje!!mmmmmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve, mooie, creatieve Veronique- VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG...ik wens je een super mooie dag, met veel lieve mensen om je heen...en..uiteraard, heeeeel veeel leuke kado's:)
    liefs
    agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh ja, en mijn felicitaties voor Karin met het winnen van GIVE AWAY, leuk:)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkige verjaardag!!!!
    Maak er een leuke dag van.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je verjaardag. Ik wens je een hele fijne verjaardag. En smullen van je stapel.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!
    wat een mooi stapeltje muffins!
    prettige dag toegewenst,groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd !!!
    Maak er een mooie dag van en die muffins mmmmmmm lekker.

    lieve groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag.
    Leuke foto van de muffins, heerlijk smullen.
    Fijne dag,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmmmmmmm da's een heerlijke muffin stapel!!
    Hartelijk gefeliciteerd en gezellige dag gewenst.
    Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte met je verjaardag!!

    Ik word volgende week zondag net zo oud als jij!!

    Fijne dag!

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Op naar de 40!!! Gefeliciteerd!! En wat een heerlijke stapel post!!! Mmmjammie... Geniet ervan een een gezellige dag. Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lang zal ze leven, Lang zal ze leven in de gloria..in de gloria.....HOERAAAA.
    Van harte gefeliciteerd! Hele fijne dag vandaag. Heerlijk stapeltje ook! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hieperdepiep hoera!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat ben je nog een jonge blom hi hi....ik mocht het willen :)

    Ik wens je vandaag een hele feestelijke dag toe met je overheerlijke muffins en met alle feestgangers die jouw verjaardag komen vieren!

    HIEPERDEPIEP HOERA!!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lang zal ze leven, lang zal ze leven.

    Lang zal ze leven in de gloria,

    in de gloria, in de gloria!

    Hiep hiep hiep, hoera.

    lieve Vero een hele fijne verjaardag en je foto's voelen als een verjaarskadootje wat een plaatjes maak jij altijd.

    Liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hiep hiep hoera!!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Veronique!

    Ik wens je een gezellige dag toe ... aan de sfeer & smakelijke foto's te zien, gaat dat wel goed komen

    Geniet lekker van alle aandachte en verwennerijen!

    Liefs Helena X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd Veronique! De zon schijnt heerlijk hier voor je en de taarten en cupcakes zien er prachtig uit.
    En Karin natuurlijk gefeliciteerd met het winnen van de mooie give-away.
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoihoi,

    Van harte met je verjaardag en een hele fijne dag, dat zal wel lukken zo te zien :-)
    Enne... als je je nog maar 30 voelt hè, dan maakt die 9 erachter niks uit.

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd en een hele gezellige dag...maar dat gaat wel lukken met dat lekkers en de vlaggen! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. taart en stapel mufins groetjes rommmy heel leuk ik wens je een hele fijne verjaardag toe liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je verjaardag Vip, en een hele fijne, gezellige dag.

    liefs Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Veronique,
    Bonne Anniversaire!
    .... Die muffins zien er heerlijk uit...Je kamer feestelijk met al die vlaggetjes. Geniet vandaag van alle fijne momenten bij de start van je nieuwe levensjaar....
    Bons baisers,
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gefeliciteerd voor jou.. en voor de winnares van de give away....en wat een mooi/lekker stapeltje muffins heb je gemaakt
    veel plezier vandaag met veel cadeautjes!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een jonkie ben je nog !!! hahahaah!! GEFELICITEERD !!! hoor meis.....maak er een mooie dag van !! het zonnetje schijnt !!! liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik wens je een prachtige dag toe met veel lieve mensen om je heen. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte proficiat met je verjaardag!!
    Wat ziet je huisje er gezellig en feestelijk uit met al die mooie slingers. Het zonnetje komt er zo langzamerhand door speciaal om jouw in het zonnetje te zetten vandaag.
    Hele fijne dag vandaag met allen die je lief zijn..
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van Harte Gefeliciteerd,wat heb je het lief versierd,ohh de vlaggetjes,zoo gaaf! En dan sja de taart en muffins....jammieeee...ik ben een echte zoetekauw haha,ik wens je een heerlijke dag toe met veel lieve mensjes en cadeautjes,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd!!!
    En een fijne dag gewenst met allen die je lief zijn!!
    Groetjes truus

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne dag met veel liefde en geluk toe. Geniet van dit laatste jaartje dertiger zijn. Ik heb nog ruim 4 jaar...maar hard gaat het.
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk versierd, lekkere taart en een heerlijk stapeltje muffins! Proficiat met je 39e verjaardag! (En... niks mis met 40+ hoor...)

    Gezellige dag vandaag, geniet ervan!
    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Van harte gefelciteerd met je verjaardag en een hele fijne en gezellige dag!
    Je stapeltje is om op te vreten,,,,,,

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hieperdepiep HOERA!
    Een fijne verjaardag.
    Leuke stapel cupcakes en de taart ziet er ook heerlijk uit.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd en geniet van je 'ik word voor de 10e keer 30' feestje :-)

    Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Van harte met je verjaardag!
    Geniet van een fijne dag met een lekkere muffin en veel kadootjes...blijft leuk toch?
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 39 nog maar...wat een jonkie!!
    Meis...Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Maak er een leuke dag van.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mmmmm, dat zie er allemaal lekker uit. Van harte gefeliciteerd! Mooi stapeltje hoor, die zal er vast niet lang staan, smul, smul, smikkel, smikkel... Enne geniet dit jaar maar extra van je laatste jaar als dertiger!

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. slik..die give away had ik helemaal gemist..maar gefeliciteerd voor de gelukkig winares.
    jij ook gefeliciteerd met je verjaardag..lekker jong nog
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. He van harte gefeliciteerd en een hele mooie dag gewenst met heel veel zonne straaltjes !!
    Geniet er lekker van en nog een fijn weekend
    lieve groetjes Joke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. van harte gefeliciteerd
    en dat is een lekker stapeltje
    een fijne dag
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hee gefeliciteerd!!
    Dit ziet er allemaal super feestelijk uit!!
    Fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Van harte gefeliciteerd..en de taart en de muffins zien er uit om op te vreten!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hartelijk gefeliciteerd!! heerlijk die muffins.. dat wordt genieten vandaag.. fijne verjaardag:)

    fijn en zonnig weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte gefeliciteerd en oh oh oh wat een heerlijke taart en muffins...

    fijne verjaardag...

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Van harte gefeliciteerd en wat een heerlijk stapeltje. Fijne dag vandaag en geniet nog een jaartje als dertiger hihi. (ik zit nog een paar maandjes te genieten, ojee)
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  46. SUPER!!! Zo'n mooie give away en ik heb hem gewonnen!!! Helemaal leuk. Ik ben hartstikke blij! Nu voel ik me ook een beetje jarig! Jij van harte gefeliciteerd en geniet van je laatste jaar als 30er. Volgend jaar zal ik je verwelkomen bij de club hoor! Ik ga genieten nu, jij ook?!?
    groetjes, liefs, knuf, thxs!!!!! Karin
    Ik zal in mijn volgende post meteen laten zien waarom de schaal zo goed hier past! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd, weer een jaar erbij gestapeld :)
    Fijne dag!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd! ♪♫ Fijne, zonnige verjaardag toegewenst en geniet van je heerlijke stapel ♥

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Heerlijk zonnige dag om jarig te zijn, van harte gefeliciteerd Veronique! Veel plezier en gezelligheid gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Van harte gefeliciteerd! Geniet van het hele weekend! Je hebt een heerlijke leuke stapel gemaakt!

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hiep, hiep hoera!
    Van harte en nog een fijne verjaardag!!

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  52. WAT EEN HEERLIJKE STAPEL..
    Van harte gefeliciteerd he.
    Lieve gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    En je stapel ziet er heerlijk uit.
    Fijne dag en weekend.
    Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik wens je een fijne dag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Veronique,

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag ..39 jaar ... heerlijke leeftijd toch. Ik zou geen 16 meer willen zijn hoor, vind 40+ prima .....

    Meid ik wens je een heerlijke dag , de zon is er in elk geval bij dus dat kan al niet meer stuk.

    Lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  56. GEFELICITEERD!!! Nog maar een jaartje en dan hoor je ook bij de club ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oeps, ik vergat mijn muffin. mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Jarig in de carnavalsvakantie....dat kan voor zo'n partyanimal als jij toch niet beter uitkomen he!! GEFELICITEERD!!! De stapel zal inmiddels wel weg zijn??;)

    Fijn weekend!
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  59. MMMM smullen maar en van harte natuurlijk, eenmooie zonnige dag ( tot nog toe)
    Heerlijke stapel, is er nog iets over?????

    Fijne dag verder, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Van harte lieve Veronique met je verjaardag en wat heb een heerlijke taart en muffins gemaakt, een heerlijke stapelpost.
    Wat leuk die gedroogde roosjes tussen de vlaggetjes.
    Veel plezier vandaag en een fijn weekend.
    Dikke kus, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag geniet van de mooie taart en de zeer smakelijk ogende muffins.
    Ik mag helaas nog maar 3 maanden genieten van mijn net niet 40 zijn.
    Veel plezier en groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hai Veronique,
    wat een heerlijke dag om jarig te zijn! Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een geweldig jaar ennn vergeet niet: het leven begint bij veertig :-)
    Have fun!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Have a sweet and happy happy birthday my dear!!!! 39 years old, this is so great, best time of your life!!!!!
    hugs and more hugs to you!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Proficiat, nog vele jaren. En toch nog stapelen..wat lekker goed! Fijne verjaardag, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren, je 'post' ziet er leuk en gezellig uit.
    Groetjes van Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Happy Birthday to you ....and Congrats to the lucky winner of your giveaway....

    BeantwoordenVerwijderen
  67. oooh jeee. kan nog net...
    Van Harte Gefeliciflapsteerd en nog heeeeeeeeel veel jaren in geluk en gezondheid...
    Geniet nog van je avond....lukt vast wel..
    En een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hartelijk gefeliciteerd Veronique, hert feest is natuurlijk nog in volle gang. En wat een heerlijkheden heb je weer gebakken, zo leuk en lief vind ik dat. En ik denk dat er nu op dit tijstip helemaal niets meer van over is.....

    Heel fijn weekend,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Gefeliciteerd!! Wat leuk! Fijne dag gehad? Je muffins en je taart zien er heeelll fijn uit :-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. ik ben te laat maar alsnog gefeliciteerd :)

    prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ooo dag te laat. Maar nog van harte hoor.
    Alle taart al op?

    P.ieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Nog Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Veronique nog van Harte met je verjaardag, hopelijk heb je een leuke dag gehad.

    xxx Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een prachtige stapel muffins heb je gemaakt. Heel veel plezier en geniet van alle verrassingen!

    Fijne zondag morgen, liefs, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Nog van harte met je verjaardag en voor volgend jaar welkom bij de club, daar ben ik al twee jaar lid van.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~