zaterdag 12 maart 2011

~ tulpentijd ~

Wat een berichtjes kreeg ik gisteren op mijn verjaardag, echt geweldig, dankjewel!
Ik kan met recht zeggen dat dit één van mijn leukste verjaardagen ooit is geweest, het was een ontzettend gezellige dag met veel zonneschijn en fijne mensen om me heen!

Toen ik vanmorgen opstond voelde ik me nog helemaal blij van binnen....als eerste viel mijn oog op de tulpjes die ik afgelopen week kocht, het kaartje zat er niet bij dus 
de kleur was een verrassing :-)
Ze blijken dus gevlamd roze te zijn en ik vind ze prachtig!
Daarna heb ik al mijn cadeautjes nog eens extra bekeken, ik ben echt reuze verwend gisteren, 
gewoon teveel om op te noemen!
Van de week kom ik daar uitgebreid op terug, maar nu eerst even...

Tulpentijd!










27 opmerkingen:

  1. mooie kleur!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je terug kunt kijken op een hele gezellige verjaardag Veronique!! En je tulpen zijn prachtig!

    Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur tulpen en wat kaarsrecht... Zolang ze groeien zijn ze recht en daarna gaan ze de dronkemansdans doen. Ook heel leuk vind ik zelf.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zijn ze. Wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag had. Nog gefeliciteerd!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog proficiat met je verjaardag! Heb ik het net even gemist! Leuk om te lezen dat je zo'n gezellige dag hebt gehad!
    Mooie foto's hoor van de tulpen!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd, fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Het was prachtig weer.
    Mooie tulpen!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoii, nog van harte proficiat, jááá, je hebt geweldig weer gehad, lijkt de goede kant op te gaan!!
    Prachtige tulpen heb je staan,....
    Fijne zondag, groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello my dearest Veronique, Beautiful photos and beautiful tulips......
    Have a very nice sunday and new week:)
    Big hugs
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi wateen mooie tulpen ik zie dat je dus een leuke verjaardag hebt gehad leuk voor je nu even uitrusten groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heej Vero toppie meis dat je het zo leuk hebt gehad en verwent, de tulpen wat een heerlijke bloemen zijn dat he en het levert een pracht plaatje op, je verjaardagsweer was super volgens mij de mooiste dag tot nu toe heerlijk, geniet maar lekker na, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tulpjes heb je daar,ik vind de tulp`Angelique` zo mooi,die lichtroze kleur,zou ze wel in de tuin willen maar helaas komen dan alleen nog stelen omhoog haha en elk jaar eruit halen is niet zo mijn hobby,ik ga van de week ook maar eens een gezellig bosje kopen,ik wens je een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn als je terug kunt kijken op zo'n gezellige en geslaagde dag!

    Fijne zondag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tulpen... Vindt het altijd jammer als ze gaan hangen. Is daar iets aan te doen?

    Lekker verwend, dat is altijd fijn.

    P.ieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleur tulpen !!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad en dat je nog lekker na kan genieten! De tulpen zijn prachtig. Fijne zondag, groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Had je verjaardag gemist, dus bij deze : Gefeliciteerd!
    Prachtige tulpen in een mooi gemarmerd bakje, lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeps, je verjaardag dus gemist. Maar alsnog van harte gefeliciteerd natuurlijk. Leuk om te lezen dat het een geslaagde dag was. Dus vandaag lekker nagenieten. Fijne avond!
    Groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Vero,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent op dezelfde dag jarig als mijn moeder :-). Jullie boften gisteren inderdaad met het weer. Wat was het een mooie dag!

    Lieve groet een gezellige avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Staan leuk de Tulpjes. fijn dat het een mooie dag was je verjaardag.
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben zoals altijd weer eens te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaadag! Je had er wel een hele leuke postr van gemaakt met je vlaggetjes en je taart, zag er heerlijk uit zal lekker gesmaaktr hebben:-)
    Wat heb jij je header weer prachtig voor elkaar ik vind dat jij ons altijd trakteerd met je prachtige blog;-)

    Fijne week en lieve groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha..ik lees m`n tekst nog even na en het lijkt wel of heb ik een paar borrels op:-) Zo veel typfouten...maar je snapt het vast wel:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn dat je kan terugkijken op een gezellige verjaardag lieve Veronique en heerlijk om dan zo verwend te worden.
    Wat een mooie kleur hebben je tulpen, wat spannend als je niet weet wat voor kleur ze hebben, want het kan natuurlijk ook een kleur zijn waar je niet van houd.
    Prachtig zijn je foto's.
    Geniet nog even van de zondagavond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd!
    De tulpen zijn idd erg mooi van kleur, genieten hoor.

    Fijne avond, lieve groet Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh tulpen kunnen zo mooi zijn !! echt super mooi. De foto's zijn ook super mooi gelukt

    Groetjes
    Eline DM*


    Ps: Kom gerust is piepen bij mijn blogje, en laat dan zeker een reactie na.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zijn ze mooi en uiteindelijk helemaal jouw kleur! Geniet nog maar lekker lang na!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Tulpen zijn schitterend,mooie kleur,ik ben altijd blij als de tulpentijd weer aantrekt,heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~