donderdag 2 april 2009

Pré zomergevoel

Heerlijk...vandaag lekker in de tuin bezig....flink vegen en één van de belangrijkste dingen, cacaodoppen bij mijn pas geplantte violen!
Mijn rode kat van bijna 1 heeft het behoorlijk voorzien op mijn bloemetjes en dan vind ik haar ineens toch niet meer zo leuk :)
Hopelijk blijft ze er nu vanaf....ik vind die cacaodoppen heerlijk ruiken ( krijg gelijk trek in chocolade ) maar katten schijnen ervan te walgen...haha dat zal ze leren!!
Maar goed, bij de inleiding naar mijn volgende foto's ging het dus niet om buiten...ik wandelde net naar binnen voor een kopje thee en voelde ineens pré zomergevoel...mede door mijn bloemen binnen..
Deze bloemetjes geven mij zo'n pas-geplukt-weideboeket-gevoel :)



10 opmerkingen:

  1. Oh,die katten toch ook altijd! Die van ons kunnen er ook wat van hoor.
    Het is lekker he buiten. Zit even binnen om af te koelen ;-)
    En je bloemen zenden inderdaad een zomergevoel uit.
    Heerlijk!!
    Fijne dag nog verder.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja die katten, wij hebben er met 4 van die poezenbeesten ook wellens "last" van haha
    binnen zitten ze altijd aan het gipskruid te vr*ten om dan vervolgens lekker te gaan k*tsen :-(
    hoop dat je cacaoudopjes hun werk doen !!
    je bloemen binnen geven idd een heerlijk zomergevoel !! evenals je mooi genomen foto's !!
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he, dat zonnetje! Ik heb het hier ook zo zomers binnen, de witte gordijnen zijn dicht en dan schijnt de zon er zo difuus doorheen, net of het juli is...heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor....je hebt zo'n gezellig huisje...
    En die bloemen zo mooi en teer....echt het lente gevoel.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien moet ik cacaodoppen gaan hangen aan de bank en stoelen......zou ze dan stoppen die te gebruiken als krabpaal. Nieuwe modetrend. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je heb prachtige bloemen staan, daar krijg ik ook een zomergevoel van, heerlijk.
    Fijne avond.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Vero!
    Beautiful photos and great inspiration.
    Very pretty! I like it:))
    Have a nice weekend!!
    Greetings Piitis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echt lente-gevoel idd, helemaal af ook met het frisse blauw van de meubeltjes en het ruitje in je dienblad, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey, je weet wat ze zeggen hé, rooien en valen zijn donderstralen. Het ziet er zo wel gezellig uit

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er heel gezellig uit zo in je huisje met de mooie bloemen, geeft echt een zomergevoel.Hoop dat de cacaodoppen hun werk goed doen,toch zonde anders van de bloemetjes buiten.
    Fijne week, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~