woensdag 22 april 2009

Pimp je bijkeuken!

Inmiddels zit 't er alweer een jaartje op...mijn bloemetjesbehang in de bijkeuken.
Toen we hier net woonden vond ik het zo'n saai hok...sta je daar te wassen en te strijken en er is niks gezelligs aan, nou..met één simpele oplossing was dat verholpen!
Ik ben naar de plaatstelijke verfwinkel gegaan en heb daar één rol Engels bloemetjesbehang gekocht, belachelijk duur (ik geloof € 40 per rol:) maar ach...het was voor een goed doel en ik had maar één rol nodig, so what the hack!

Dit is het resultaat geworden en ik ben er nog elke dag blij mee...dus dames, heb je een bijkeuken en vind je 'm saai? Haal gewoon een leuke rol behang en ga aan de slag, die metamorfose is zo gepiept en je wordt er hartstikke blij van!







18 opmerkingen:

  1. Wat is er soms toch weinig voor nodig om een heel andere sfeer te scheppen he?
    Nu sta je vast heel wat blijer de was en de strijk te doen.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het een heel erg leuk hoor.Prachtig behang , wat één rolletje al niet kan doen! Nu sta je zingend te strijken, hoop ik... In iedergeval met een beter humeur!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is wel echt prachtig behang (McIver?) en grappig genoeg heb ik deze achtergrond al vaak voor labels gebruikt. Ik heb dit plaatje in mijn inspiratie-album staan. Je bijkeuken ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onherkenbaar als bijkeuken! Geweldige metamorfose! Superdeluxe bijkeuken.

    Hier kijk je een stuk vrolijker van, dan een saai stukje wit of zo. De strijk wordt niet minder, maar je omgevind is een stuk gezelliger, en dat met 1 rolletje behang!

    Geweldig idee!

    Groetjes. Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja idd. EEN rol behang doet wonderen! Ik moet ook nog mn bijkeuken annex schuur een ander uiterlijk geven. Maar alles op zijn tijd, ik doe in de tussentijd gewoon lekker inspriratie op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw een prachtige behang in de bijkeuken, mooi zo met de doorkijk naar de keuken. Wat een behangetje wel niet doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. estoy enamorada del papel qu has puesto en tu hogar precioso!! sin duda tu hogar se ve más bello ,tienes un lindo blog saludos desde chile.. faby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is nou echt prachtig behang!!!! Hier doe je de strijk voor je plezier! (Nou ja, in ieder geval met méér plezier!). Leuk doorkijkje ook zo naar je keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig resultaat, ik vind het behang supermooi, dat is echt genieten als je staat te strijken of een wasje draait.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super zo!!dat is nog eens een mooi/leuke bijkeuken!!!

    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is top zeg.....vaak idd zo'n vergeten hoekje.....1 probleem, ik heb er geen.
    We zitten in een nieuw huis, maar die hebben ze er niet bij gebouwd. Echt een gemis.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er super uit en je wordt er inderdaad blij van!
    Helaas heb ik ook geen bijkeuken.....snif. Het lijkt me ideaal!
    Groetjes,
    ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een droom van behang, staat heel mooi zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke bijkeuken!! Ik heb al tijden een prachtig stuk behang liggen om mijn toilet mee te pimpen, ik denk dat ik dat zo dadelijk nu toch maar eens ga doen, bedankt voor de inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super behangetje hoor, hahaah.... precies 1 rol voor 40 euro, precies voor het geschikte doel toch, je hebt er zoveel plezier van. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ontdek net je Blog , wat een prachtige foto's , ik heb echt zitten genieten.
    En dat behang is prachtig !
    Ik ga je volgen van af nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. SUPERMOOI !!!! jammer dat ik geen bijkeuken heb, anders wist ik het wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben zo verliefd op het behang, dit is nou presies behang wat ik zoek voor een klein wandje. Heb je enig idee wat het merk nog was van het behang of de naam van de winkel waar het gekocht is? Hopelijk is het nog te koop.

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~