dinsdag 7 april 2009

Nieuwe verslaving!

Nou, volgens mij heb ik er een nieuwe verslaving bij...naaien!
Sjonge, wat is dat leuk zeg...ik heb al wel eens vaker wat genaaid met een naaimachine, maar ik heb nog nooit mijn eigen machine gehad!
Ik kan 'm nu gewoon pakken wanneer ik wil, heerlijk!

Inmiddels ben ik weer een kussen en een paar gordijnen rijker...en zó klaar ook :)





Weken ben ik naar de markt gegaan op zoek naar een ouderwets bloemenstofje maar steeds kwam ik met lege handen terug...tot gisteren, ik zag een paar centimeter stof tussen een hoop andere stofjes uitsteken en ik dacht "dat is 'm!", en ja, het was 'm ook!
Helemaal wat ik zocht!

13 opmerkingen:

  1. Dus we zien je nu minder hier met een blog nu je een nieuwe hobby hebt? ;-)
    Nee,he je laat toch gewoon alles hier zien he wat je gemaakt hebt.

    Veel plezier nog met je machientje!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schreef het al in je album....maar zie nu dat je gordijnen af heb...(snel trouwens!)
    leuk geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje jij kan snel......en zo mooi....
    Wat handig als je zo handig bent....
    Ik vind je kussens super en je gordijntjes zo schattig....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje ze zijn prachtig geworden!
    Ik heb dat nou ook, overal zie je dezelfde stoffen, moeilijk om precies te vinden wat je zoekt!
    Op naar het volgende project!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ehm........zit ik te wachten op die foto;s, staan ze hier wél al!!!!!*TSKTSK*;)

    Groet,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk geworden hoor, en dat kantje op dat kussen maakt het helemaal af! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo jij zet er vaart achter, net een naaimachine en nu al een kussentje EN gordijnen gemaakt, superrr
    Prachtig stofje is dat!!
    veel plezier achter de naaimachine :-)
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo jij hebt er zin in!!!leuk gedaan hoor,lief stofje heb je gebruikt.
    De andere resultaten willen we ook graag zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kan je daar toch blij van worden hè, als je dan eindelijk vindt waar je al zo lang naar op zoek bent! Je bent lekker bezig op je naaimachine! Leuk dat kussen en je gordijnen zijn ook heel lief zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is heel erg mooi geworden. Ziet er heel erg gezellig uit met die gordijnen. Het is inderdaad een stofje waar je niet zo een twee drie tegenaanloopt. Het is soms moeilijk iets te vinden, wat je precies in je hoofd hebt. Ik vind het altijd een ramp om uit te leggen wat ik precies zoek. Ik zeg vaak, mijn moeder moet daar altijd om lachen, dat ik het weet als ik het zie!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk voor je, je eigen naaimachine.En je bent al goed bezig geweest zeg,een heel lief stofje heb je gebruikt. Ben benieuwd naar je volgende project.
    Fijne paasdagen, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je de stof gevonden hebt! En ik vind het resultaat echt schitterend! Heel knap hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb net je blog ontdekt en kan alleen maar zeggen HEERLIJK!! Ik ben vanaf nu een volger hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~