woensdag 30 september 2009

Mijn "droom kop en schotel"...en andere mooie dingen

Inmiddels is het overduidelijk dat ik (Frans) servies met spuitdecor spaar :)
Eén van de dingen die ik nog niet had en ooit hoopte te bemachtigen was een kop en schotel van California...een hele lieve dame genaamd Yolanda (Picasa-lady) vond deze dus bij een kringloopwinkel in Lochem, ze liet 't mij weten en bood aan om het naar me te versturen, ik was natuurlijk superblij!!
Wat een verrassing!

Een paar dagen later arriveerde er een doos met de post...
vol met schattige pakjes....




Een Frans bord van Digoin Sarreguemines "Juliette"...
inmiddels heb ik er al een aantal en ik ben er nog elke dag erg blij mee....
we eten er ook van!


Vervolgens de kop en schotel waar ik al maanden op hoopte en die er nu gewoon is! 
Ben echt totaal in 
♥ ♥ ♥ love ♥ ♥ ♥ 
met deze kop en schotel....



* Kijk....zo blij ben ik! *



In het pakketje zaten als verrassing nog meer schattige cadeautjes...een Droste blik, hele leuke kleine kaarsjes, poëzieplaatjes en prachtige labels....
wat ben ik verwend.




*Hier pronkt het in de kast!*


Ik ben Yolanda hartstikke dankbaar...niet alleen voor de kop en schotel en de andere prachtige spulletjes...maar ook voor het gebaar, de moeite die ze deed om mij gewoon blij te maken...

Echt geweldig!


13 opmerkingen:

  1. hahahaha... ik zie wat gelukkig jij bent, super! en aaagh hahaah... zo zijn mensen uit Lochem nou eenmaal en ik kan het weten heb hier de laaste drie jaar gewoond voordat we naar Zweden gingen verhuizen.

    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooohhh Vero , wat een verrassing was dat voor je !!
    En wat vreselijk lief van Jolanda , ik ken deze dame van picasa en het is gewoon een lieverd dat is wel duidelijk ..............
    Meid , geniet ervan zou ik willen zeggen maar dat doe je al zo aan die foto te zien waar je zo mooi en stralend opstaat .
    fijne avond nog en tot een volgende keer
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Veronique,

    Nou, dat is echt verwennerij! Daar word je helemaal blij van! Ik heb mij trouwens net als volger aangemeld....ik ben zelf pas een paar weken in blogland! Uiteraard ben je bij mij ook van harte welkom!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat serviesgoed van California is zooooo gaaf!!!! ik zou het zelf ook zo willen sparen, en wat kijk jij blij op de foto zeg het komt gewoon vanuit je tenen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk zo zijn de picasa meiden. Gewoon doen ze dat ff voor je. Super hoor ik kan begrijpen dat je blij mee ben ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou meid, je ziet er ook super gelukkig uit :-)
    wat ben je lekker verwend zeg, leuk van Jolanda!!
    ahhhhhhh schrik me rot, zit lekker jouw berichtje te tikken, komt de hortensiakrans van het luik afvallen over mij laptoppie heen, grrrrrr eerst maar puin ruimen
    uhh fijne dag en geniet van je servies !
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog eens een leuk pakketje... Mooi ingepakt en wat een mooi sevies...
    Geniet er van.
    Groeten Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk van Jolanda om aan jou te denken, en dan nog allerlei spulletjes erbij te doen.
    En de foto laat ons duidelijk zien hoe blij je bent...
    Maar begrijp ik nou goed dat de kop en schotel van een ander merk is dan het bord. Want het is toch precies hetzelfde.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze blogwereld is een wondere wereld vol goede feeën! Fijn, dat er toch nog altijd mensen zijn die op zo onbaatzuchtige wijze en helemaal voor niets - uit het hart - iets voor een ander doen!
    Mooi servies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kijk ons vipke eens blij zijn!!!! Tof voor je meid!!! Wat zijn we snel tevree he ;)

    GRoetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi,
    Je straalt ik zie het :)
    Leuk om zo via via alles bij elkaar te krijgen.
    Gr Cobi

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~