zondag 20 september 2009

Cadeau-hoekje en nog wat dingetjes...

Vanochtend een ongelofelijke (hormonale) schoonmaak-aanval gehad...ben er net van bijgekomen maar toch heeft het me wel wat leuke resultaten opgeleverd...

Mijn cadeaupapier ligt altijd bovenop onze boekenkast, ik klim dan het trapje op en zoek op mijn gemak 2,5 meter boven de grond welk papier ik eens zal gebruiken...ik bedacht me dat dat toch niet echt handig is...dus al het papier naar beneden gehaald en een leuk hoekje gemaakt --> jawel, op de grond. :)

Dit lijkt me toch wat makkelijker en al zeg ik 't zelf...ik vind het er leuk uitzien!
Aan het mandje heb ik etiketjes en kaartjes gehangen, eerst moest ik er altijd naar zoeken maar nu ligt alles fijn bij elkaar...en daar hou ik van, vooral in deze tijd van de maand ;)










Gisteren gingen we op kraamvisite bij mijn kleine neefje...voor zijn grote zus heb ik een hart genaaid en het leukste vond ik zelf de gehaakte "bloem met een verhaal" erop...deze bloem heeft nl. een heel traject afgelegd van het ene shirt van mijn dochter naar het andere, ik heb 't steeds losgemaakt en weer ergens anders op genaaid...maar ja, kleine meisjes worden groot, die bloem is nu echt "not done" :)
Door dit hartje hou ik toch de bloem nog een beetje in de familie!
Mijn nichtje van drie was er in ieder geval heel blij mee :)




Verder ben ik nog elke dag Lathyrus aan 't knippen, ik denk dat ik wel tegen de honderd bosjes in huis heb gehad...ben zelfs moe van al dat geknip nu hihi
Vanochtend zag ik wel dat de plant nu wat minder begint te bloeien, maar evengoed zitten er nog zat bloemen aan dus ik blijf fanatiek doorgaan tot hij echt helemaal uitgebloeid is...
Nog wat foto's van deze prachtige, geurende, tere bloemetjes...





Nog een fijne zondag!

8 opmerkingen:

  1. het ziet er allemaal super uit!
    wat een leuk idee voor je kadopapier!!!
    Ikzelf moet ook altijd ver zoeken voor een stukje!!!

    je bloemetjes zijn geweldig net als het hartje!
    voor jou ook een fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke post weer. Hoewel ik zelf helemaal geen felle kleuren heb in huis kan ik er wel van genieten bij een ander. En die rollen staan daar super leuk in de hoek.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee met je papier en kaartjes,mooi papier ook,wat een leuk verhaal achter de bloem en geweldig dat het nu in de familie blijft,het is een mooi hart en owww Lathyrus,een heerlijk bloemetje,volgend jaar heb ik het ook zeker te weten in onze tuin,ze ruiken zo zalig,je hebt mooie foto`s gemaakt,groetjes Joke en nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Vero, you make such beautiful things, that heart is so, so lovely, and those papers in the basket in that corner look pretty nice, a good storing idea. The flowers are lovely too in your pictures.
    cariños
    maria cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je cadeaupapier staat nu lekker decoratief en bij de hand! En je bloemetjes zijn nog steeds beeldig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bij mij ligt het kadopapier hoog boven op de slaapkamer kast. maar dit is toch wel een heel goed idee van je, ga het zeker gebruiken
    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Veronique

    I have just discovered your lovely blog and shall keep returning.
    Isabelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    Je hebt een vrolijke blog. Het idee met het cadeaupapier is erg leuk, vooral de kaartjes die er aan gehangen hebt. Heb je die zelf gemaakt? Erg mooi.
    Groeten Renata

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~