donderdag 14 januari 2010

Brocant gordijntje

Vandaag reed ik uit mijn werk even langs de kringloopwinkel, ze gaan over een maand of twee verhuizen dus eigenlijk dacht ik dat er niet veel nieuws meer te vinden zou zijn maar het tegendeel bleek waar...

Al heb ik niet veel gevonden, wát ik vond was de moeite waard.
Er lag gewoon 10 meter van dit brocante gordijn op mij te wachten!
Af en toe een klein haaltje maar verder prima intact.
Nu maar eens kijken waar deze gordijntjes de ramen gaan sieren...met 10 meter kom je een aardig eind!

Voorlopig heb ik ze even ter decoratie neergelegd...en ja...ook ik hou van stapelen zoals je ziet ;)









* de uitstraling van dit soort gordijntjes vind ik zo bijzonder...kan er mijn ogen niet vanaf houden!




15 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad beeldschoon! mazzeltje zeg!

    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great new treasure Vero!!!! and love your teacups too over the stack of cushions and new brocante fabric!!!!
    Little by little you are getting so beautiful stuffs... congrats!!!!!!!!!
    Cariños,
    Maria Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Als gebruik je hem alleen maar om te stapelen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad mooi zo'n stapel verschillende materialen op elkaar! Het kop en schoteltje staat er snoezig bij!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh 10 meter ook nog! Dat is pas boffen!
    Zo opgevouwen ligt het ook perfect, ik ga ook maar eens aan het stapelen, staat zo leuk!

    Lieve groeten Ilona

    Ps ik heb nog wel wat vilten lapjes voor je, om te stapelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. opgevouwen is het al een lust voor het oog!
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er erg gezellig uit opgestapeld en hangend.
    Heel veel plezier ermee .
    Alvast een fijn weekend ,groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie hebt ze al hangen, wat een leif stofje joh.
    Enne...stapelen is toch het leukste wat er is....

    Geniet van een heerlijk weekend
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is 'ie gaaf!! En die theekopjes vind ik natuurlijk ook te gek...

    Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw ze zijn mooi!!! en 10 meter daar kun je tenminste iets mee, wat een geluk zo op de valreep.
    Je kussens en quilts zijn zo mooi die stofjes en de theekopjes ik kom er een keer echte thee uit drinken hoor;-)
    Moet altijd gelijk even kijken bij jouw als ik zie dat je een nieuwe post hebt jouw spullen spreken mij altijd erg aan en ben dol op jouw style.

    lieve groet en een heel fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh....wat fragiele....wat mooi,het doet mij denken aan Vlaanderse kant.
    Ook strak voor het raam gespannen doet dit soort tere gordijntjes het goed, vooral als het zonlicht erdoor gefilterd wordt.

    Weer een heerlijke aanwinst erbij.

    Fijn weekeind!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig maar je kopjes spannen de kroon voor mij!!!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een bof dat je dit zomaar vond zeg! Ik zou er zelf helemaal aan voorbij lopen maar dat is zo leuk juist dat we allemaal de schoonheid in verschillende dingen zien.
    Heel veel plezier ermee en een fijn weekend.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veronique, je hebt toch wel altijd geluk hé als je naar de Kringloop gaat! Veel plezier ermee!
    Nog een fijn weekend met je gezinnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk, en die kopjes daar had mijn moeder vroeger een heel theeservies van. Geen idee waar dat ooit gebleven is.

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~