zondag 18 oktober 2009

Een paar prachtige aanwinsten...

Nou, hier dan de onthulling van mijn aanwinsten, het bord en de koffiekan heb ik gekocht bij Jeannet uit mijn vorige post...de spoelkom en het Mariabeeldje komen van de rommelmarkt van vanochtend, het was weer een "vruchtbaar" weekend om het zo maar te zeggen! :)

* Nooit verwacht maar toch gevonden...een bord met mijn favoriete spuitdecor van Sarreguemines Digoin , maar dan in het rood!!!




* Deze stond al heel lang op mijn wensen-lijstje...e
en emaille koffiekan met bloemen!





* Mijn eerste Franse spoelkom van Moulin des Loups



* alles bij elkaar...



* ik ben niet echt religieus ingesteld maar dit beeldje kon ik echt niet laten staan, ik vind de blauw-tinten zo mooi...



Ontzettend leuk dat iedereen zo benieuwd was naar mijn aankopen...nou bij deze!
Ik wens iedereen een prettige week, veel inspiratie en veel geniet-momenten!

10 opmerkingen:

  1. Oh, ben ik de eerste. Leuke aankopen heb je gedaan. En die kan past echt helemaal bij jou stijl. Een echte Vip-kan zeg maar.
    Leuk allemaal.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat leuk dat je er zo'n vaart achter hebt gezet dat ik je aankopen nog even kan zien (voor ik de binnenkant van mijn oogjes ga bekijken hihi)
    Wat een prachtig bord is dat, heb het nog nooit in het rood gezien !
    en je kan, en het beeldje echt geweldig !!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat jouw weekend niet meer stuk kan, wat een mooie spullen heb je gevonden, en kan me voorstellen dat je het mariabeeldje niet kon laten staan.

    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej Vero,

    Je nieuwe aanwinsten daar zou mijn oog ook opvallen als ik ze in een winkel zou zien staan, en ndat blauw van het beeldje ook helemaal top.
    Ik vind je smaak zo leuk kan mij daar zo lekker in vinden, emaille met bloemen.....kwijl....:-)))

    Jij ook een heel fijn weekend groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vero!!! me muero por tu cafetera de esmalte con esas maravillosas flores!!!! me fascina!!!
    Hoy estuve "cahureando" en el flea market, encontrè cosas preciosas también.
    How great is to find old things!!!
    muchos cariños
    maría cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zul jij blij zijn met je aankopen zeg! Ik heb zelf ook dat ik er helemaal happy van kan zijn..alles weer een plekje geven, lekker schuiven met alles! Heerlijk!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het zo knap dat je dat allemaal verschillend van elkaar koopt in winkels en rommelmarkten .Het staat zo mooi bijelkaar .
    Veel plezier met je aankopen
    groetjes, Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super je aankopen, deze damen heeft ook allemaal mooie dingen op marktplaats staan, ik ben weer even zoet, bedankt!
    Fijne week en groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Vero zou je heel even op mijn blog willen kijken.
    lieve groet stip

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow zeg wat een mooie spullen zeg.
    Die kan is helemaal het einde. Prachtig hoor.
    Dank je voor het showen, wat zul je hiervan genieten.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~