zaterdag 24 oktober 2009

De metamorfose van een mandje

Vandaag dit mandje meegenomen bij de kringloop voor een klein prijsje...nogal uit de tijd met dat randje eraan maar daar viel naar mijn idee wel wat aan te veranderen...

Eerst maar eens die rand verwijderd ( wat het precies was weet ik niet ) maar dat ziet er al een stuk beter uit, al zeg ik 't zelf...



et voilá...nu is hij meer van deze tijd :)




Labeltje uitgeprint, geknipt en vastgezet met ijzerdraad
( hierbij had ik de draadmandjes van House Doctor in mijn hoofd :)




Close-upje van de spulletjes, het meeste is kringloopspul...natuurlijk ;)


Zo hou ik mezelf lekker bezig op een druilerige zaterdagmiddag, heerlijk!

23 opmerkingen:

  1. wat een super leuk idee!
    een prachtige metamorfose!!!
    en inderdaad een leuk karweitje voor een natte zaterdagmiddag!
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat superleuk geworden zeg. Dat je eigenlijk met zoiets simpels zoiets leuks krijgt hé. Zo wordt de zaterdag wat minder druilerig

    Groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig Veronique, het is heel leuk geworden zo met het labeltje en al de mooie kleedjes, kantjes enz. Kan me voorstellen dat je in je sas bent met het resultaat. Heerlijke klusjes in deze tijd van het jaar. Gezellig hé de sneeuwvlokjes,hihi.

    groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow zeg dat is idd een metamorfose,ik vind het een geweldig leuk en origineel idee,ik ben ook dol op kantjes,lekker om op een druilerige dag te rommelen,fijne zondag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke metamorfose.
    Ook leuk die sneeuwvlokjes op je blog. hoe heb je dat gedaan? Fijne avond/zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Vero,
    ik kijk altijd bij je en moet nu toch ff reageren. Wat een super idee!
    Ik ga je nadoen, geweldig zeg, zo is het tenminste nog een beetje betaalbaar!
    Nu maar hopen dat ze er een paar bij de kringloop hebben ;)
    Fijne zondag, groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee die mand zeg.
    Dat label is echt een idee. Fijn weekend nog verder, lieve gr Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi ik heb gelijk ontzettende zin om naar de kringloop te gaan...
    fijn weekend, groetjes van jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dat je dat helemaal naar je eigen wensen kan omtoveren! Is erg leuk geworden! De sneeuwvlokjes zijn erg grappig...!

    Fijn weekend nog!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het leuk geworden dat mandje, goed idee!
    Dank je voor het posten van deze mooie foto's!
    Ehh, sneeuwt het nou op jouw blog? Bij mij niet hoor, ha ha! Erg leuk.

    Groetjes,
    Jolijn (Design)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk geworden! Mooie stofjes ook!
    Ik zie op een foto borden op de achtergrond. Ik heb van de week een hele stapel bij een kringloopwinkel kunnen kopen. Ik vind ze erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Veronique,
    kijk regelmatig bij je, en moet nu even reageren,wat leuk allemaal, leuk he die kringloop.maar ze zijn tegenwoordig net zo duur als de winkel.dus laat ik het maar liggen,jij boft dus met je leuke spulletjes.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,
    je hebt het mandje inderdaad mooi opgepimpt, is nu meer van deze
    tijd , ik vind het ook leuker staan zo zonder die rand.
    Nog gefeliciteerd met je award en je hebt hem ook weer aan twee prachtige blogs doorgegeven hoor .
    Fijne zondag verder en tot de volgende keer
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ...so beautiful photos!
    have a lovely sunday!

    Moa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n mandje had ik anders zo laten staan maar nu gaat ie hop...mee in mijn mandje hoor.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ja zou je mij de sneeuwvlokjes ook willen uitleggen....?
    B.v.d
    Bonjade

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat gaaf, dit is echt leuk, je moet er ook maar oog voor hebben als je dit bij de kringloop ziet staan.
    Echt een heel leuk idee en zo mooi geworden met je stofjes erin.
    Leuke post heel gezellig, ik moet ook maar eens verder kijken dan mijn neus lang is bij de kringloop.
    Als je iets toevoegd noem je dat pimpen hoe noem je dat nou als je er iets afhaald ??????

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoezo lastig.....
    Zou je me de link nogmaals willen toesturen. Hij is spontaan opgelost in de lucht ofzo....
    weg is ie.
    Oh ja die kaarsen. Het zijn echte oudjes nog van vroeger....Heel soms vind ik weer eens een doosje bij de kring voor 0,60 cent en dan gaan ze hop......je raad het al, in mijn mandje.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja...helemaal leuk! hoe jij dit mandje hebt gepimt! ik dacht bleh....die strorand vind ik maar niks, gelukkig zag jij dat ook. je hebt nu echt een uniek exemplaar in huis. leuk idee!

    fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vero, este canasto te quedó precioso!!, y todo lo que pusiste dentro me encanta!!! Es difícil encontrar cosas así por acá.
    (sigo enamorada del jarro enlozado del post anterior!!)
    Muchos cariños
    María Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vero, qué buena foto has puesto en la cabecera de tu blog, me encanta!!!!!
    Cariños

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel erg leuk gedaan weer Vero! Handige meid ben je toch.

    Liefs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat super leuk gedaan ,ik vond het met het randje ook heel leuk moet ik zeggen.
    ik had een vraagje heb je dr weer lol met de vraagjes.
    nee ik kom er maar niet uit met de link in een naam te zetten bvb wat jij hebt gedaan met STIPJE en als ik daar op klik kom je bij mij.
    zou je me kunnen uitleggen hoe ik dat nu moet doen.
    lieve groet Mar.

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~