maandag 20 augustus 2012

~ Oud en nieuw serviesgoed, een mooie match! ~

Afgelopen week kreeg ik mijn prachtige
Pip-cappuccino-koppen 
binnen, 
Ik vind deze koppen zó lekker drinken,
ooit kreeg ik Oilily-koppen cadeau voor mijn verjaardag 
en deze waren qua vorm precies hetzelfde...
Eigenlijk ben ik dol op oud serviesgoed 
maar samen met iets nieuws
(wat ook nog eens héél fijn drinkt) 
vind ik dit wel een héle fleurige combinatie!

Ik heb ze gekocht bij serviesshop.com,
een mooie overzichtelijke site waar ze echt van alles hebben!
en écht ge-wel-dig  textiel in prachtige kleurtinten!







Mijn ovenwanten waren ook aan 't eind van hun latijn 
door al 't haardhout van afgelopen winter,
dus ik heb er nu ook twee schattige ovenwanten bij
van "Lily's cupcakes"

Deze kleuren en spullen wordt je toch helemaal happy van!




 

21 opmerkingen:

  1. Mooie kopjes en inderdaad goed te combineren met oud,
    groetjes,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi servies hoor, het oude en het nieuwe gaan heel goed samen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijke vrolijke combi.....

    genietse..
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige combinatie, de kleurtjes kleuren heel gezellig bij elkaar.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je aankoop is geslaagd, geweldig!
    Oud en nieuw passen perfect bij elkaar!
    Mijn kopjes thuis zijn een mix van allemaal
    oud, vind ik gewoon leuk.
    Je foto's geven zo een mooi effect met die pastels.
    Nog een fijne dag,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oud en nieuw staat geweldig bij elkaar.

    Vorig jaar kreeg ik van mijn dochter Pip bekers en deze staan prachtig bij de oude witte bekers in de kast en worden dagelijks gebruikt.

    Een hele fijne week!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie aanwinsten weer! Jij hebt jezelf goed verwend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Veronique,

    Wat een prachtig servies zeg! Ik had tot nu toe alleen maar rode kopjes van Pip gezien maar deze zijn daadwerkelijk echt heel erg mooi!! Staan echt prachtig in je interieur.

    Geniet er van,

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dat is een leuke shop. Je hebt er mooie aanwinsten gedaan! Die blauwe kleur is ook heel mooi!
    Veel plezier ermee!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zucht, wat mooi.
    Bijna te moi om uit te drinken...
    Daar kun je toch uren verliefd naar staren???

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige combi van kleuren en oud & nieuw!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kopjes. Ik blijft het een geweldige combi vinden, oud en nieuwe.
    Ook ik heb een aantal PIP mokken en nog iedere dag wordt daar uit gedronken. Thee, melk of wat dan ook..

    Geniet van de dag!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende aanwinsten en die kleuren zo mooi..
    Ik zwijmel nog steeds altijd weg bij je banner..

    Fijne en zonnige week.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is nog niet eens de...kleurige en fleurige woensdag, vandaag!...en toch al zulke mooie gekleurde blauwe kopjes, ze zijn heel mooi, vooral die met die lieve kleine bloemetjes...en het past ook allemaal 'zeker' heel goed, bij je oude kopjes met bloemetjes, en je oude witte servies, hoor!

    Zonnige groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn prachtig hoor......hele fijne week...geniet ervan...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kopjes heb je gekocht. Daar houd ik ook wel van.

    Gr. Lizet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Inderdaad...schitterend.
    Heerlijke vrolijke kleurtjes.
    En de afbeeldingen op de kopjes,b.v. dat vogeltje,
    Heel erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik ben ook altijd weg van mooi servies,deze is ook erg mooi,daar drink je toch graag uit,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mix en match vind ik absoluut het leukste! Je kopjes zijn geweldig! PiP blijft gewoon ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi zijn ze he die kopjes. Ik had ze ook al gezien in die webshop. Die hebben nog meer leuks. Ik drink mijn thee trouwens liever uit een glas en koffie uit een mok dus met kopjes heb ik niet zo heel veel. Ik heb ze wel zal er eens een mooie foto van maken voor mijn blogje.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~