woensdag 8 augustus 2012

~ Fleur en kleur op woensdag ~

Vandaag wil ik mijn wonderschone Lathyrus laten zien.
Het zakje kreeg ik laatst cadeau,
ik heb ze gezaaid en dit is het resultaat naast mijn voordeur.
Prachtige paars-lila gevlamde Lathyrusbloemen
met een goddelijke geur!

De prachtige turquoise kleur op de achtergrond is van een oud blik
ik vond het laatst voor 50 cent op een rommelmarkt...
Wat was ik blij!
Ongelofelijk hoe mooi ze die blikken vroeger konden maken!
Samen met de kleur van de Lathyrus is 't voor mij
Fleur en Kleur ten top!
Het blik staat te pronken in mijn keukenkastje..
die blijft, zeker.








Ben je ook van de Fleur en Kleur vandaag?  

Plaats dan hieronder je linkje:



  

25 opmerkingen:

  1. Veronique wat een aparte bloem,ik kijk nooit zo kort op een bloem,maar wat is die mooi,en ja je blik ook zo prachtig,daar ben ik ook vrolijk van,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ik ben vooral weg van het blik !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veronique en lathyrus, dat is bijna één zou ik haast zeggen! Want jouw enthousiasme over deze mooie bloem deel je al een aantal zomers met ons :)! Ik heb het vorig jaar geprobeerd, maar echt goed deden ze het niet...het is dus bij die keer gebleven!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Jammer dat ze er maar even zijn. Ze ruiken zo heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige bloem! Die ken ik nog helemaal niet!
    Bedankt voor de mooie foto's.

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whoah!!! I love the last photo. Beautiful box. Greatings from Spain. :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die lathyrus, dit is wel een hele aparte. Hier doen ze het helaas niet zo goed ik heb ze vast op een verkeerde plek gezet. Volgend jaar nog maar eens proberen.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie bloem!
    Bloemen neerzetten gaat hier even niet met de verhuizing, als ik het met m'n hooikoorts al kan hebben =( maar genoeg kleurigs te delen nog steeds! =D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zeker Fleur en kleur ten top.
    Dat blikje is prachtig en je lathyrus is dat ook.
    Tesamen staat het schitterend op je foto's.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat mooi Veronique, zo stijlvol !
    Fijne fleurige woensdag.
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker een kleurige, fleurige lathyrus, prachtig die paars tint!
    En dat oude blik, ja dat waren nog eens mooie blikken vroeger hé...en dan ook nog eens gescoord, voor een heel ouderwets prijsje...ha,ha!

    Een fijne kleurige dag verder!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Veronique,
    Wat prachtig is ook deze lathyrus. Zo jammer dat er bij mij alleen nog maar groen te zien is. Ik kan ook nergens tekenen van knopjes vinden... Ik hou hoop. En je blik is ook al zo mooi. Wat een mooie kleur.
    Vandaag doe ik ook weer mee met Fleur en Kleur op Woensdag,
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kleurtje je bloemetjes,ow neeeeeee Vip tik je nu dat het prachtige blik bij jou blijft haha,wat naar haha,nee hoor,maar het is echt een juweeltje,wens je een fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi dat oude blik en die prachtige kleur lathyrus.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. IK vind vooral dat blik met die vogel geweldig :-)
    Mijn aandeel voor vandaag zet ik er vanavond op

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allebei mooi, het blik én de lathyrus!

    Groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat kun je blij worden van weinig. Een prachtige bloem en een leuk oud blik. Ik herken het wel! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend blik. Die kleuren en dat lieve dessin. Mooi met die lathyrus. Ik vind lathyrus altijd zo lekker ruiken... mijn opa had altijd lathyrus in zijn tuin, dus dit doet me aan hem denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi blik en een prachtige kleur lathyrus.
    Wat zal het lekker ruiken bij je!

    Fijne week verder en groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. OOh wat een plaatje van een blik!! en je latherus is echt bijzonder mooi!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig mooi blikje heb je daar , echt een plaatje !
    ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig blik en helemaal mijn kleur... blauw! mooie foto's. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi Veronique
    Today I found a bunch of blue Hydrangeas... I love this colours!!!
    xo
    simonetta

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super zeg en wat een bofkont ben jij om dat prachtige blik te vinden..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gezellig dat je er weer bent en dus ook het fleur en kleur-thema! Je lathyrus is prachtig, ook hier volop bloemen en dus heerlijke geuren in de tuin én huis... Je blik is echt een prachtige vondst en dat voor 50 cent.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~