woensdag 29 augustus 2012

~ Fleur en kleur op woensdag ~

Gisteren was ik even bij de IKEA voor wat keukenspullen 
en richting de uitgang kwam ik langs een hele bak bloemetjes...
er stonden er ook een paar in vaasjes 
en ik vond ze er schattig en behoorlijk écht uitzien :-)
Ik heb er vijf meegenomen voor € 0,99 cent per stuk
en zeg nou zelf,
als je een keer geen bloemen in huis hebt 
geven deze toch een fijn sfeertje!
Er gaat niks boven échte bloemen maar 
deze kunstbloemetjes vond ik wel de moeite waard :-)


Een fleurige dag toegewenst!



Ben je ook van de Fleur en Kleur vandaag?  

Plaats dan hieronder je linkje:  


20 opmerkingen:

  1. oh die zijn leuk zeg ! ik zie hiervandaan niet dat het neppies zijn, ze zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze lijken idd net echt! Prachtig in de koffiepot!
    Fleurige dag en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja inderdaad...net echt.
    En zo'n mooie frisse kleurtjes,alsof je
    de zomer in huis gehaald hebt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht inderdaad dat ze echt waren, wat leuk!! Een geweldig fris kleurtje!
    Een fijne dag ;) lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo op de foto zie je echt het verschil niet zeg! mooi!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er ind. erg echt uit. Mooi zoals ze in die koffiepot staan te pronken. Ze zouden het erg goed doen in mijn vensterbank. Die is op het zuiden en alles brandt weg in de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn niet van echt te onderscheiden hoor!! I.kea heeft een nieuwe gids, ik ga vandaag maar eens kijken of ze nieuwe aanwinsten aan de collectie hebben toegevoegd!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja bij de Ikea, kan je soms best, iets heel leuks vinden wat toch ook in ons Brocante stytje past!
    Ze lijken inderdaad op de, overigens, mooie foto's...net echt, en staan 'zo' leuk, in die mooie kan...en dat voor die prijs, ha, ha!
    En ze doen het meteen ook goed bij jou...Kleur en Fleur op woensdag!!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow ik dacht ook dat ze echt waren
    wat een leukerdjes!
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke bloemetjes! Ze zijn net echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan best voor een keer die neppers ;-) Wat ik ook wel eens deed is vers groen uit de tuin en dan nep bloemen er bij. Lijkt het nog iets echter. hahaha. Ik heb ook weer een linkje geplaatst, mijn post gaat over het drogen van hortensia's.

    Groetjes,dinah.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's. En dat 'nep' is net echt!
    Wat een super mooie kan en zo met alle spulletjes er omheen, super.
    Ik heb ook weer even een Fleur en Kleur linkje achter gelaten.
    Geniet nog van een mooie dag.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die nep bloemetjes kunnen er inderdaad mee door!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ze pas ook beet gehad,maar herkende ze nu niet,als je had gezegd dat ze echt waren had ik je geloofd,ik kocht leuke theeglazen bij Ikea,met bloemetjes en roze,geweldige sfeerfoto`s,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kunstbloemen, ze zijn niet echt mijn favoriete, maar soms kunnen ze echt mooi zijn.
    Die van jou zijn wel erg fleurig en natuurlijk weer prachtig opgemaakt in een beeldschone theepot.

    Het ziet er geweldig uit.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk! Het is ook net echt, en staat prachtig is jou bloemetjes theepot!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Veronique, wat een schattige kunstbloemetjes zeg! Had ik niet verwacht. Vind ze erg leuk, heb ze overigens nog nooit bij de ikea gezien!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schatje, van dat koffie kannetje heb ik de theepot mooi hoor,

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~