woensdag 15 augustus 2012

~ Fleur en kleur op woensdag ~

Heerlijk...'t zonnetje schijnt
zo meteen op de fiets naar mijn werk
en nog wat  ~ Fleur en Kleur ~  voor hier...
Nog steeds ben ik weg van alle hortensia's
niet om te drogen (dat komt binnenkort hihi)
maar gewoon een paar daagjes van genieten op een vaasje.
In het glazen stolpje liggen de gedroogde pioenroosjes.
Van dit soort combinaties word ik nou echt blij!


Een kleurige en fleurige dag toegewenst!







Ben je ook van de Fleur en Kleur vandaag?  

Plaats dan hieronder je linkje: 






13 opmerkingen:

  1. Wat prachtig roze is jou hortensia zeg! en het stolpje is een plaatje.
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de hortensia nog mooi op kleur! Ik zie er al heel veel de herfstkleur aannemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt me helemaal vrolijk met je fleurige en kleurige post.
    Mooi die stolp met de pioenroos eronder.
    Een fijne dag en een lieve groet,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie hortensia. Ik heb ze gekocht voor op mijn terras. Ze zijn momenteel top zwaar en kunnen niet tegen de zon.
    Je stolp is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie gekleurde Hortensia foto's...zo sfeervol gedecoreerd...daar krijg je een fleurig gevoel bij!

    Een zonnige dag, en groetjes, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie foto's maakt je, wat voor camera heb je? ik moet nieuwe kopen,en de stolp,geweldig,ja daar ben ik blij om ,jouw hortensia,leuk hoor,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow ! Wat een kleur,hé.
    Dit roze spat van het scherm af.
    En zo samen met de gedroogde roosjes in de
    kristallen stolp,vormt het een schitterend geheel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve foto's, heel zonnig zomers!

    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hortensia is altijd genieten. Wat een prachtige kleur heeft deze.
    Fijne dag en groetjes, Nicoel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello,
    I visited your blog today - I saw you on 'Seasons of my home.' You have such a lovely blog. While I was browsing, I noticed the tea cups. They are so pretty, as I love tea time too. Me and my daughters also have a blog, and we would love it if you could visit us and follow. I would enjoy coming back to visit with you. Your blog is filled with beauty, and it is very cheerful to me. I hope to hear from you, and have a sweet day.
    ~Sheri at Red Rose Alley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, die Hortensia's mis ik hier wel hoor!! Maar zo geniet ik er ook van.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dear Vero,

    I love hydrangeas in the house and the garden. We have some big white "Annabelles" in our garden. Today I show my morning glory which is blue as the sky. It opens every morning many new blooms and it grows from only one little seed. I think this is amazing.

    Have a nice weekend,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~