maandag 22 augustus 2011

~ heerlijk rommel-ochtendje ~

Vanochtend ging mijn dochter van 10 voor 't eerst
weer naar school...
puber-zoon van 12 lag nog op één oor...
Dus wat deed ik?
Juist, eerst naar de markt en dan thuis rommelen!
Dat had ik sinds de vakantie niet meer echt gedaan 
en 't beviel me prima :)

Het gehaakte tasje, de roze onderzetter en 't gebloemde doosje
komen van de recente Franse rommelmarkten,
ik heb daar ontzettend veel leuks gevonden,
genoeg om de komende tijd zoet mee te zijn en lekker mee te....
rommelen :)






Mijn lathyrus doet 't ook ineens hartstikke goed (in pot!)
daar ben ik echt zo blij mee....
kan ik tóch nog wat vaasjes vullen!


30 opmerkingen:

  1. Leuk, zulke rommelmarktvondsten uit Frankrijk. Tevens een mooi souvenirtje.... Heerlijk he om even rustig een ochtendje te " rommelen" (Gaat je trouwens heel goed af zo te zien!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo lekker rommelen, vooral als het lang geleden is.

    Wat een pláátje van een hoekje heb je gemaakt. De kast... het tasje met kaartje ernaast... het krukje met al die mooie spulletjes erop en kan eronder... Prachtig.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeee wat leuk allemaal...dat doosje is prachtig....liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo'n rommel-ochtend.
    En heel geslaagd, erg mooi hoekje is het geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt mooi gerommeld! Mooie spulletjes, mooie kleuren, mooie sfeer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vondsten, de schaal is ook mooi! Staat gezellig ook zo.

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie spulletjes heb je gevonden!
    Niks fijner als een beetje rommelen in huis met nieuwe[oude] spulletjes!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke spulletjes.
    En wat is het dan fijn,om daar dan leuke
    hoekjes van te maken en dat vervolgens op de foto te zetten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van dat gerommel kan ik ook zo genieten, volgende week gaan mijn meiden weer naar school en is daar weer wat meer tijd voor. Maar ik vind het ook altijd gezellig zo'n vakantie, dus het zal toch wennen worden!

    Mooie aankopen heb je gedaan!

    Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sfeervolle hoekje heb je ervan gemaakt.
    Vooral het doosje vind ik om te smullen.
    Fijne week.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moet nog twee weken wachten voordat het "rommelen" kan beginnen. Maak wel voorzichtig een begin ;-)
    Leuke spullen heb je gescoord !!!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vakantie is erg gezellig, maar ik kan ook uitkijken naar de dagen dat ze weer naar school zijn en even niemand om me heen heb...
    Leuke spulletjes heb je gevonden, ben benieuwd naar de rest!

    Fijne dag,
    groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk is dat weer he, om even in huis te rommelen...en zeker met van die mooie nieuwe aanwinsten! Die onderzetter en dat doosje...mooi!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Rommel jij maar heerlijk door hoor, ik geniet met volle teugen hier....zoveel moois om naar te kijken...
    Je onderzetter, je tasje....zo gaaf!!!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn om zo de ochtend door te brengen.

    En de spulletjes zien er fantastisch uit!
    Mooi zo het hoekje.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke vondsten vanuit Frankrijk heb je mee gebracht. Die onderzetter, die is echt gaaf, zo zie je ze niet veel meer.
    Ik heb gisteren mijn blog ook weer op gestart na onze vakantie.
    Ik wens je een mooie dag,
    Liefs,

    (ik kwam je op FB tegen..)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heerlijk zo'n rommeldagje, krijg je weer energie van!
    leuke spulletjes heb je op de kop getikt, die onderzetter is echt super.

    fijne dag!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben benieuwd wat we nog allemaal voor moois te zien krijgen uit Frankrijk. Dit zijn in ieder geval al weer mooie plaatjes geworden. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Staat geweldig in dat hoekje. Ik vind de tas leuk, ziet er nog zo mooi uit :)

    Ik moet er toch nog even aan wennen dat de vakantie (bijna helemaal) voorbij is. Zal vooral het uitslapen missen hihi

    Liefs Samira

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk dat rommelen en vooral met je vondsten, het ziet er erg leuk uit. Ik ben al blij dat het schilderwerk opschiet, maar dan kan ik weer gaan rommelen... hh veel plezier en groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk hoekje geworden! Ik heb ook weer wat leuke vondsten gedaan....nou nog een plaatsje zoeken...lekker rommelen!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ja heerlijk is dat he en je hebt ook weer de energie om dingen aan te pakken.En t weer is nu ook niet zo dat je lekker in de tuin bezig kan zijn.Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je toch een heerlijke smaak!!
    lieve groet van Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat ben je eerlijk bezig geweest zeg! Ziet en goed uit! Ik wou dat ik zo mooi kon rommelen;)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zit er goed uit, mijn Lathyrus doet het ook opeens een stuk beter. Dacht eerst dat het niets zou worden maar ik heb nu ook een vaasje vol staan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik dacht al...wat hoor ik toch rommelen??
    Maar dat was jij...prachtig bij elkaar gevonden op de rommelmarkt zeg!
    Je hoekje is een genot om naar te kijken!
    Gelukkig dat je lathyrus het nu wel doet in pot maar ja jij zonder lathyrus dat kan toch eigenlijk ook niet!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goedemorgen Veronique, Lang niet gezien door de zomervakantie. Ik hoop dat jullie het fijn hebben gehad in Frankrijk-en vele mooie schatten hebt meegenomen voor jezelf. Ik ben benieuwd hoe je het allemaal gaat presenteren. Mooie dag toegewenst met hart&ziel door Sil. PS.:Ik hou van lathyrusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jah, mosterd na de maaltijd hier :-) maar ik moest toch nog even reageren. Wat een gave plaatjes zeg, heerlijke vondsten en die Lathyrus, ik hou ervan.
    Leuk zo die schaal op die rose onderzetter en dan die tas met die ketting ... fijne details. Genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~