woensdag 24 augustus 2011

~ een bloemetje op woensdag ~



~ een vers geplukte hortensia ~

Vorig jaar heb ik veel hortensia's gedroogd en
ze staan nog steeds in kannen hier, 
bijna een jaar later!
Inmiddels ligt er wel een laagje stof op 
dus misschien toch maar een keertje wegdoen...
ik ben wel toe aan wat verse hortensia's.
Ze zijn wel een beetje vroeg geplukt
maar goed..
wie niks probeert? :)




Het oude muziekpapier komt van een rommelmarkt in Gent, 
prachtig verkleurd,
en heerlijk om mee te decoreren!







Doe je ook mee met ‘een bloemetje op woensdag’? 

~ Plaats dan hieronder je linkje ~

29 opmerkingen:

  1. Wat zijn die hortensia,s goed gelukt,ik heb het pas ook geprobeerd,maar het is mislukt!
    Ik had ze op gehangen in de schuur,en er bleef niks van over,nu las ik van de week ergens dat je ze gewoon op een vaasje moet laten drogen.
    Mischien nog maar eens proberen want ze zijn wel heel mooi om mee te decoreren.
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met dat mooie muziekpapier kun je heel gaaf knutselen-Ik heb er slingers van gezien en prachtige papierbloemen-Als je durft-fleurige dag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die hortensia. Ik durf ze nog niet te plukken hoewel ze buiten al prachtig verkleuren.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hortensia's zijn toch wel "wonder"bloemen Wat kun je daar toch heerlijk mee decoreren.

    Prachtig in combinatie met dat oude muziekpapier!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je hortensia, ik wacht nog even, maar kan eigenlijk niet wachten als ik dit zie.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hortensia's.. zo mooi.. ook de kleuren vooral nu ze verkleuren vind ik ze eigenlijk alleen maar mooier worden!
    ik heb hier al best veel Annabel gedroogd, ook zo leuk met die kleine bloemetjes.

    fijne dag!
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig altijd Horstensia's. Deze ziet er al heel mooi uit van kleur.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je hortensia mooi. Ik heb niet veel 'oogst'dit jaar. Bijna alle bloemen zijn verpietert door het slechte weer.
    Fleurige groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De hortensiabloemen gaan hier al hard achteruit, ik moet ook maar snel een aantal bloemen plukken! Want je hebt er inderdaad lang plezier van als ze mooi drogen!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha succes hoor, ik pluk ze om te drogen als er 1 of 2 bruine bloemetjes in zitten dan zijn ze klaar om te drogen zeg maar.
    Mooi hé hier zijn ze ook verregend dus weinig te plukken dit jaar.
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wat heb je weer een mooi bloemtje! En die foto's zijn prachtig, Fijne dag, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hortensia kleurt ook prachtig bij de gedroogde pioenrozen! Mooie foto's. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Vero,

    Wat zijn ze mooi die past geplukte hortensia's!

    Fijne dag!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi hoor die hortensia's. Prachtige kleur, en mooi in combinatie met het oude papier. Bij ons in de buurt is een kwekerij en die houdt rond deze tijd hortensia verbloeidagen. Mooi om te zien hoe de hortensia's langzaam verkleuren en er dan nog steeds prachtig uitzien!
    groetjes
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, mooie foto's met het oude muziekpapier!

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie foto's. Leuk weer, het Bloemetje, ik doe ook weer mee.
    Groetjes, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi Veronique !!..fijne dag meis...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig, dat muziekpapier. Vind je het ook zo heerlijk, die brocante markten in Frankrijk? Je vergeet toch niet om glycerine bij de hortensia te doen?
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kleur van de hortensia! Je hebt er weer mooie foto's van gemaakt! Ik heb een eerste poging gedaan om mee te doen aan je "bloemetje op woensdag".
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hortensia's blijven mooi. De pioenrozen doen het ook nog steeds goed. Wat een romantisch geheel zo.
    Groet, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo mooi dat oude papier en dan die kleur hottensia!

    Fijne avond,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig je hortensia met dat oude muziekpapier!
    Jij maakt in een schitterende stijl foto's je herkent ze zo!
    Mijn eerst bloemenpost na de vakantie heb ik ook weer geplant bij je.
    Was nog een hele klus omdat ik een mooie reportage over een tuin wilde maken die wij in Engeland bezocht hebben deze vakantie...echt schitterend daar!!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig mooie hortensia en wat een sfeerhoekje!
    Het muziekpapier ook super gaaf en dan nog wel uit Gent. Was er ook nog niet zo lang geleden en ja daar kun je nog wel eens tegen mooie dingen aanlopen nietwaar..
    Nou mooie post hoor.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hortensia's blijven mooi, gedroogd in de vaas of lekker in je tuin.
    Je hebt ze zo mooi gedecoreerd, prachtig met dat muziekpapier.
    Weer echt een mooie bloemenpost.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. drogen was "vroeger" geen probleem, tegenwoordig lukt het me niet altijd meer, misschien iets later plukken. leuk gestyled en mooie foto's heb je weer gemaakt!
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het zo'n leuk idee dat bloemetje op woensdag, echt even genieten!
    Misschien ga ik ook aansluiten maar nu heb ik het nog zo druk met mn eigen blog en de posten over de winkel, mn nieuwe leven als blogster is soms een beetje druk, maar daarom geniet ik destemeer van jullie bloemetjes!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~