woensdag 17 augustus 2011

~ bloemetjes op woensdag ~


Goeiemorgen!

Vanaf heden pik ik het  'bloemetje op woensdag'  
weer op, want ik vond dat gewoon heel leuk!
Deze roze roosjes stonden op de eettafel 
te pronken toen we terugkwamen 
van vakantie...
neergezet door onze vriendin die de poezen en cavia's 
al die tijd heeft verzorgt, zo lief!
Dankjewel, Clau xxx

In Frankrijk hebben we heel wat brocante gevonden,
onder andere deze koffiekan met blauwe streep en de oude Franse boekjes...
( en dat is echt een fractie van wat ik allemaal meegesleept heb ;)
De rommelmarktjes waren echt super, 
daar vond ik meer dan hier in een jaar tijd!

We hebben er in ieder geval heerlijk van genoten!









Als je nog zin hebt om mee te 
doen met ‘een bloemetje op woensdag’? 

~ Plaats dan hieronder je linkje ~


27 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je er weer bent Veronique:) en ook weer met het vertrouwde bloemetje op woensdag, ik geniet er weer van en wil graag meedoen ga zo even wat "bloemen plukken" alhoewel ik gisteren ook al een post heb geplaatst:)

    wat heb je leuke spulletjes vergaard op de franse rommelmarkten, die kan vind ik ook heel erg mooi! waar zat je in frankrijk? wij hebben de vakantie nog tegoed en gaan dus nog op strooptocht, dus als je nog tips hebt.. graag!!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug. Ik ga ook maar weer eens proberen om weer wat meer tijd in de blog te steken.
    Leuke dingen gevonden zeg, vooral die oude boekjes..

    oudegroetjes Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes! Vooral die oude boekjes zijn prachtig! Ik heb toevallig gisteren een bloemetje gepost. Ik ben nieuw in blogland en zie dat ik eigenlijk een dagje te vroeg was. Volgende keer doe ik mee op woensdag!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe heel graag mee hoor, heb eigenlijk gewoon verder gegaan elke woensdag ;-)

    welkom weer thuis en leuke spulle hebben jullie meegebracht van Frankrijk!!

    Fijne woensdag!
    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goeie vondsten. Ik hoop dat je er niet teveel voor hoefde te betalen. Ik heb deze week oude Ariadnes gevonden bij onze kringloop in Amersfoort.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig dat je weer terug bent. Leuk dat je zo veel mooie dingetjes hebt kunnen vinden. Je gaat ze vast nog wel met ons delen.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom thuis!!! ....wat een mooie kan......fijne woensdag ...liefs van mij...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je het bloemetje weer "host", ik ben stug doorgegaan in je vakantie, vond het veel te leuk om te doen. Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad en heerlijk nagenieten nu van je mooie vondsten. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de laatste weken blogger ook schandalig verwaarloosd. Misschien telt mijn bloemetje van gisteren dan nog mee voor vandaag? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je er weer bent!
    wat een prachtige kan zeg die tuit is zo mooi bewerkt!
    heerlijk plaatje weer zeg!
    Ik ben super benieuwd naar al je prachtige veroveringen
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk het bloemetje op woensdag is terug gezellig hoor ik ga volgende week weer meedoen vind het ook erg leuk om te doen en mijn sedum staat er zo mooi bij grote kans dat die volgende week aan de beurt zijn ........

    Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi die akn met rozen! wat leuk dat je in Frankrijk geweest bent, waar mag ik vragen? En aj juli/augustus zijn er zeker veel vlooienmarkten en brocantes, en ik ga ook zeker 1 keer per week er één bezoeken, zo leuk, je komt de mooiste dingen tegen. Maar ja kan niet alles kopen natuurlijk.En alleen het sfeertje al! Mooi die oude boekjes! Ik heb nog patroontjes gevonden uit de jaren 30 van zijden corsages, haha.

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh gezellig je bent er weer, leuke kan!! ben benieuwd naar de rest van al je ingekochte prullen. Lief van je vriendin om een bosje rozen neer te zetten, staat ook zo gezellig als je thuis komt. Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig! je kan,echt een juweeltje,lief en mooi je roosjes en je foto`s zijn schitterend,haha moest zo lachen op je reactie over kleur,ik heb een gevecht met mezelf over wit en kleur,wit heb ik eigenlijk,maar vind kleur ook zo gaaf,alleen een mix ervan lukt mij niet zo,blijf me best doen,heb nu weer meer kleur in huis op hoge plekken,kan het eigenlijk miet uitleggen goed,maar komt er op neer,dat ik beide wil,fijne dag,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is je kan mooi en dan met die schattige roosjes...het staat geweldig.
    Heerlijk thuiskomen he met zo'n mooi boeketje.
    Je foto's zijn geweldig, wat een sfeertje..
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn om te horen dat jullie een leuke vakantie gehad hebben. En nog thuis gekomen met allemaal leuke spulletjes ook nog! Ik moet toch echt een keer naar Frankrijk! Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love the treasures you brought back with you.....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha leuk, vanaf volgende week doe ik ook weer mee.
    Groet, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je bent er weer! Wat gaaf zoveel vindsels tijdens je vakantie!! Nou, we zien ze hier wel verschijnen :-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeeej: je bent retour vanuit la France. Wij ook. Maar dan zonder brocante. Maar wel met wijn. Dat dan weer wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je er weer bent...en daarmee ook het bloemetje op woensdag, wat heb je een pracht van een kan gevonden. Je hebt weer heerlijke sfeerfoto's ervan gemaakt, het is genieten!
    Volgende week doe ik ook weer mee hoor ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi hoi

    Leuk he als je thuis kom en er staat een verrassing. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Ik ben benieuwd wat je allemaal op je blog ervan gaat zetten.??
    Ik doe natuurlijk weer mee met je bloemetje

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn,dat je er weer bent.
    En je laat meteen weer erg leuke dingen zien.
    Dus je hebt heel wat gekocht,daar in Frankrijk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Welkom terug !!!! Wat lief die rozen op die mooie kan.
    Ik ben te laat voor de woensdag volgende week oke ;-)
    Benieuwd wat je allemaal "meegesleept" hebt uit Frankrijk.
    FIJNE DAG
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om te lezen over je vondsten, 2 2ehandswinkels afgegaan, maar nee hoor, niks gevonden, ik ben benieuwd wat jouw gesjeul opgeleverd heeft. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend die roosjes in die prachtige kan!
    In welk stukje Frankrijk ben je ook alweer geweest?
    Wij zijn op vakantie in Engeland en Belgie geweest. Engeland viel tegen wat rommelmarkten betreft maar had weer mooie brocante winkeltjes en België natuurlijk meer rommelmarkten dan hier smullen dus!
    Vanaf volgende week ga ik ook weer meedoen met je bloemetje op woensdag hoor veel te gezellig!
    Geniet van een warm weekend want dat hebben ze beloofd!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heerlijk blog heb je!
    Dat was even genieten.
    Bedankt
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~