zaterdag 25 september 2010

~ One More Bedroom Storie ~

Vorige week vond ik bij de kringloopwinkel twee schattige lijstjes met bloemen, inmiddels heb ik er een paar grotere versies van maar deze twee waren zo schattig klein!
Ik heb ze boven ons bed gehangen...

Mijn Lathyrus bloeit maar door en door dus ook aan bloemetjes geen tekort...in de slaapkamer ruiken ze extra lekker omdat 't een kleine ruimte is...bloeide ze maar 't hele jaar door, zucht...
















Dit hangertje kocht ik een tijdje geleden bij Desirée, ik vond 'm zo leuk, gewoon omdat 't weer zoveel mogelijkheden biedt, aangezien ik de laatste tijd nogal wat kant en band heb gekocht heb ik dat maar eens opgehangen aan de deur (vlakbij mijn knutselhoekje ;)

Maar binnenkort kunnen er natuurlijk ook kerstversiersels aan...of oude kaarten...of gedroogde bloemetjes...






 

 







Een fijn weekend toegewenst!

24 opmerkingen:

  1. Wat een romantische slaapkamer! Ik heb trouwens ook erg gelachen om je roosjes -post, sorry- leedvermaak-
    Fijn weekend! Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve schilderijtjes, heel erg leuk
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker veel foto's om naar te kijken!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen,

    Ik vind jullie slaapkamer zo sfeervol en al die mooie accenten. Lampetstel echt geweldig en hanger aan je deur. Die lijstjes zooo lief en romantisch!

    Liefs en fijn weekend,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker sfeertje in je slaapkamer...mocht je eens moeilijk in slaap vallen dan heb je genoeg leuks om naar te kijken (moet het er niet al te donker zijn natuurlijk hi hi)

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ziet het er gezellig uit bij je.. onze slaapkamer is nog steeds niet af.... eerst de badkamer.. maar dat duurt ook nog wel even
    dus in de tussentijd kijk ik maar naar andere hun slaapkamers...
    bedankt
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK moet zeggen dat ik je slaapkamer een heel sfeervol plekkie vind. Ennuh..wacht nog heel even met de kerstversieringen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Huisjesruil doen? Mag je bij mij de bevenverdieping inrichten..

    ;-))
    Heerlijk bij je!
    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is er lekker gezelig bij jou uit op je slaapkamer.
    Hele rust gevende slaapkamer.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige sfeervolle foto's. Je boft maar met die lathyrus. Het lijkt wel volop zomer in je slaapkamer :-)
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige foto's...gezellige slaapkamer heb je!!
    Op je Lathyrus ben ik wel een klein beetje jaloers.....ik heb ze nog in het zakje liggen...compleet vergeten.

    Het hangertje is ook een schatje...

    fijn weekend..liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heeeeerlijke post Vero prachtige foto's en die plaatjes kun je mij niet vaak genoeg laten zien hoor jij hebt ook heel wat af verzameld he, en wat is dat struinen toch leuk de schilderijtjes zoooo lief en een leuk plekje.
    Jij bent de best Lathyrus kweekster die ik ken gewoon onvoorstelbaar mooi en dat blojft maar doorgaan zolag het warm blijft want aan de temparatuur licht het niet, hier wel regen nu maar vanmorgen op de markt was het droog.
    Je hebt een slaapkamer om te dromen maar niet altijd hoor je moet niet vergeten om je heen te kijken hoe mooi alles is, liefs Irma en een hele fijne zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige slaapkamer zeg!! mooie romantische sfeer. wat een schattig lampekapje heb je daar,
    mooi gedecoreerd hoor!
    ik wens je een heerlijk weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet je slaapkamer er gezellig uit. Mooie lijstjes met bloemen, hele mooie tintjes, past precies bij je gordijnen. En dat hangertje met kantjes eraan, is ontzettend mooi... Daar kan je lekker creatief mee aan de gang...

    Fijn weekend!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie lijstjes heb je in je slaapkamer, maar wel even wachten met de kerst decoratie's hoor...

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie lijstjes...en het hangertje is geweldig hoor!! leuk leuk !! fijne avond liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh deze lijstjes verzamel ik ook...heb er al velen en kan er geen afstand van doen.
    Vind ze zo gaaf!!
    Hé je hebt hetzelfde bed als ons...of wij als jullie, hoe je het maar ziet...grappig.....

    En hadden we maar geurbeeld....oh die bloemetjes...hier bloeien ze ook nog steeds.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hola dear Vero, so your sweet peas are giving you flowers all year long?? just as my hollyhocks!!! This is great to know... I remember in one of your very old posts you and your daugheter were sowing them at your garden...
    Your room looks so lovely and peaceful in pastel colors and with those two lovely new finds... also have loved your white enamelware displayed over the lovely side table.
    I`ts always a pleasure coming to visit you my dear!!
    hugs and joy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuk om even een kijkje in de slaapkamer te mogen nemen. Heel sfeervol en mooie bloemenprenten. Wat is dat hangertje leuk met die lintjes.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,

    ja wat zul ik schrijven????LEUK LEUK LEUK, naturlijk!
    Ik ben ook feel te greek met de kringlopwinkel.Maar het is ook allemaal zo super verleidelijk.....
    Je hebt in idere fall is leuks gekocht.

    Sorry voor het nederlands het word nooit goed

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend lieve blogpost heb je gemaakt, de lathyrussen in dat lieve kannetje, de schilderijtjes, de collages ook helemaal afgestemd op je blog. Hartstikke mooi! En dat lampetstel is natuurlijk helemaal werelds.

    Fijne zondag,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé, leuk dat je langskwam! Het ziet er allemaal heel gezellig uit, en die strookjes kant op het hangertje die maken het helemaal af! Lieve groet,@nne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Veronique,
    wat een heerlijk romantische slaapkamer, vind het hangertje ook zo leuk en je lathyrus...mmmmmh, ik kan ze bijna ruiken.
    Fijne week,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~