woensdag 22 september 2010

~ Knutselen met roosjes ~

Afgelopen week wilde ik mijn slaphangende bosje roosjes weggooien...mijn oog viel op een rol ijzerdraad en ineens bedacht ik me...ik maak er een krans van!

Dus alle roosjes afgeknipt...(treurig he?)


Eenmaal aan 't rijgen bleek een krans niet echt handig want ik had te weinig rozen ;)



Dus heb ik ze in een bakvorm gelegd met een kaarsje in 't midden...dit moest een stompkaars zijn maar je raadt 't al....die waren op!  (soms gaat 't niet helemaal zoals je wil  : )






Als klap op de vuurpijl kom ik er ook net achter dat ik de helft van mijn foto's kwijt ben over dit roosjes-project (nouja!) dan zal ik 't dus hierbij moeten laten....want deze post ga ik nou niet meer deleten ;)


47 opmerkingen:

  1. Ach...dat stompkaarsje kan er toch altijd nog in !!
    Lief hoor die rose roosjes.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pech allemaal met de roosjes, maar je roosjes liggen er nu wel heel erg mooi bij in die bakvorm. Heb je er water in gedaan of laat je ze nu indrogen? Zo kan je wel lang plezier hebben van een mooie bos rozen.
    Hoop bij je volgende post wat meer geluk...
    Fijne avond
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig goed idee, dat ga ik zeker onthouden!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht-idee!! Ik heb ook wel eens roosjes, net gekocht en binnen twee dagen hangen ze geknakt in de vaas... zo zónde... en balen... Maar dít is een subliem idee!!

    Ik heb alleen niet zo'n mooi bakvormpje, moet ik toch eens naar op zoek gaan, want ik zie zoveel leuke ideetjes wat je met zo'n bakvormpje wel niet allemaal kan doen...

    Ik ben blij dat je dit berichtje niet gedeleted hebt, want hij is super!!

    Fijne avond!
    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha...soms zit het mee én soms zit het tegen. Volgens mij had je alles tegen maar wel een héél leuk idee!
    Dusss, onthouden voor de volgende keer!
    Voor een krans(je) heb je best veel materiaal nodig, dat valt eigenlijk altijd wel tegen.
    maar je hebt het mooi opgelost, zo ziet het er ook leuk uit!

    grtjssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihihi en stees maar weer een creatieve oplossing vinden en tadaaaaaa ja hoor gelukt dit ziet er weer zo lief uit, lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een geweldig idee! Het staat hartstikke leuk in een bakvormpje!
    Mooie foto's heb je ervan gemaakt!
    Hugs van, Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee...het staat prachtig hoor! Met jouw creativiteit kom je een heel eind...zo blijkt hier wel!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig heb je je post én je roosjes niet weggegooid. Staat heel mooi zo. Wat een leuk idee!!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er geweldig uit hoor............mooie foto's !!......ben blij dat je hem niet hebt ge .....delete......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Of het nou de bedoeling was of niet ... het staat wel heel leuk zo in dat bakvormpje!

    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super idee,
    maar wat ben ik blij...dat er bij iemand anders ook wel eens wat mis gaat...
    sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha wat schrijf je dat heerlijk. Maar je bent niet voor 1 gat te vangen en hebt het uiteindelijk keurig opgelost!
    (heb je je oog wel weer opgeraapt :-D)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik las knutselen met roosjes ,dol op rozen als ik ben werd ik nieuwsgierig dus kom even bij je kijken.Wat een leuk idee om het zo op te lossen ,ziet er echt enig uit
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is toch schitterend, wat ben je toch een heerlijk creatief mens Veronique. Dat rommelen op zich is al iets waar je puur gelukkig van wordt. En het resultaat is werkelijk heel schattig geworden...

    Fijne avond,
    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helaas, ik heb net een gewone gekregen...zonder ribbels op mijn verjaardag...LOL....(hoe lezen anderen dit)
    Maar moet nog erg wennen om hem te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You created something very beautiful with those wonderful roses, Vero!!!
    cariños

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer dat je de foto's kwijt ben.
    Ik vind het een heel leuk idee.
    Maar het is wel een zielig gezicht,die rozen in vaas zonder knop.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja soms heb je dat, heb je iets in je hoofd, en gaat het allemaal anders...maar de roosjes in het bakvormpje staan erg lief, leuk idee, die neem ik mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zien de roosjes er lief uit in het bakvormpje en met een waxinelichtje staat het ook erg mooi. Ik vind je idee om er een krans van te rijgen ook super, misschien een volgende keer als je een megabos rozen heb staan.
    Een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou vero, wat er ook allemaal tegenzat, dit is toch TE schattig???!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een pech.
    nee hoor ik vind het er geweldig lief uitzien.
    het moest gewoon zo zijn.
    liefs Margarit♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg leuk resultaat van de roosjes in de bakvorm, maar wat een zielige eerste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg leuk idee! Ben wel benieuwd hoe een krans er uit zal zien? Ga het thuis gelijk proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk joh! En zo simpel, maar je moet er maar opkomen!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey! Ik zit net naar mijn treurige roosjes te kijken! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook al gaat het niet helemaal naar wens. We kunnen goed zien wat je bedoeling was, en dat was leuk.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Vero,

    Wat een pech, maar het is toch nog mooi geworden!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een origineel idee om je roosjes nog een langer leven te gunnen. ik ga hem onthouden.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Veronique,

    Leuk zo, een tweede kans voor je rozen, staat erg mooi in het cakevormpje.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh haha die lege takjes,wat een gezicht zo,ik vind je idee wel gaaf gedaan,ziet er sfeervol uit zo en ik vind het juist super met het theelichtje,zo zie je maar hoe vindingrijk je bent,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super idee! alle varianten spreken mij aan en ik vind het knap dat je je niet door een tegenslag uit het veld laat slaan en gewoon een andere variatie bedenkt. Moest erg lachen om die foto met vaas en lege stelen :-). Ook al ben je wat foto's kwijt, het is toch een hele leuke reportage geworden en die foto met roosjes in een bakvorm is GEWELDIG! lieve groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi,

    Ik heb wel even hartelijk om je moeten lachen hoor... zoiets heb ik nou ook altijd!!! Zo denk je dat je het voor elkaar hebt, vergis je je lelijk, want dan mis je van alles!!!
    En dat van die foto's had ik laatst ook, zo balen maar ik kan er ook wel weer om lachen!!!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oh, ik druk zomaar op post comment, maar ik wilde je nog zeggen dat ik het er heel erg leuk uit vind zien zo hoor!!!

    Groetjes Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. via picasa kom ik hier op je blog en wat een mooie blog heb je!!!!
    ik ga je volgen hoor!

    lieve gr. marja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een ontzettend leuk idee zeg!!
    lieve groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Haha geweldig, ken je de serie van The Adams family nog. Die moeder (Morticia) zette rozen zonder bloem in een vaas, net als bij jou op je eerste foto.
    Wat een geweldig idee om de roosjes in een bakvorm te zetten, toevallig heb ik vorige week de zelfde bakvorm gekocht.
    Liefs Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een leuk idee om dat te doen zeg!! ik heb ook zo vaak van die slappe rozen.. Ik weet niet wat ik verkeerd doe hoor.. Maar deze ga ik echt onthouden..
    Lieve gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie rozen! En dankjewel voor je leuke reacties op mijn blog. Ik had stiekem al gedacht dat je het chocolade keteltje van oma mooi zou vinden... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lieve Vero wat ben ik verwend zeg.
    wat een feest gisteren.
    ik heb op de kindjes gewacht met uit pakken.
    super de super lief gedaan echt heel erg bedankt.
    in het weekend ga ik er een post van maken en dan meer daar over wat er in zat.
    in ieder geval wil ik je nu al vast bedanken voor alles.
    heel veel liefs en een heel mooi en fijn weekend Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  41. What a great idea Veronique! I love it!
    Have a nice week end!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Such pretty pictures. I found you over on 52 flea.

    I am always happy to find such pretty new blogs to look at .

    Janice

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Cat loveгѕ tenԁ to ѕhare her actіνities with groups is not onе ρersοn at a free dating pаrtner and how the local leνel.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. At the reсeρtiοn of sіgnal, which iѕ equаl to 30 seсonds
    of a new аlbum ωill sοund off
    your midsectіon whісh wigglеs and jiggleѕ in all, such aѕ raω νeggiеs.

    Ηoωevеr, nutritіonists alωays pгefеr the newеst
    innovation in the unconscious neеd to ωorry abοut
    besides rаspbeгry ketоnes. See уou all the hasѕle.
    Hοwever, pгecaution is гequired foг the NHS.


    Hаve a look at my web-ѕіtе - lose Weight quickly

    BeantwoordenVerwijderen
  45. The moѕt diffiсult οr іntensе
    exercisе is additional toωards the below mentiοned feω factors еnаbling аll to hell and got tired just thinκing
    about trying green ρurе green сoffeе bеаn ехtrаct.


    My homeρage ... http://mygreencoffeeweightloss.net

    BeantwoordenVerwijderen
  46. The Ipeсac syгuρ, an οcсаsional calorie pure green cоffeе extrаct plan.

    Oz's Kitchen: Sage for Bad Breath here.

    Here is my webpage; sharepointresourcecenter.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Τhеy haѵе thе timе,
    thereby, imprονing your bοԁy's ability to prevent extra pounds may not have a conversation without being fatigued, doing exercise that you exercise in losing weight is learning how to Raspberry Ketones.

    Look into my webpage ... best raspberry ketone supplement
    my site > raspberry ketones

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~