zaterdag 25 juli 2009

Metamorfose meidenkamer

Dit behangetje hebben mijn dochter Jasmijn en ik een paar weken geleden uitgezocht voor haar kamer....alleen het daadwerkelijke behangen moest er nog van komen...tot afgelopen vrijdagavond, we hadden samen het rijk alleen, d'r broer was logeren en mijn vriend was werken.
Ze heeft geholpen met behang afrollen, opmeten en aangeven, zo leuk he.
Ik heb ooit gelezen dat kinderen het als heel onprettig ervaren als hun kamer ineens een verandering heeft ondergaan zonder dat ze daarbij betrokken zijn geweest, dat ben ik nooit meer vergeten dus heb haar laten helpen en ik merkte wel dat ze heel blij was en trots op haar kamertje.

Dit is het resultaat....






Fijn weekend allemaal!

14 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, een echte meidenkamer zo.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHA Ik heb hetzelfde behang!! Voor een muur in mijn woonkamer!! moet nog gebeuren hoor, komt van het najaar! Zo mooi vind ik het dus, lol. Goede smaak heeft je dochtertje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk behangetje, past helemaal in jouw stijl én vast ook van je dochter.
    Een lekkere opfrisser,ziet er mooi uit!
    En een dikke pluim voor je dochter!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele verandering van dat oranje/geel naar zo'n romantisch behangetje, meteen een hele andere sfeer !
    Ik vind het super mooi .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk zo samen aan de gang.
    wij doen veel klusjes met de kids ze vinden het altijd geweldig om te mogen helpen en te kunnen zeggen ja dat heb ik gedaan.
    onze dochter van 9 heeft samen met dr paps een maand geleden laminaat op de kamertje gelegt ze was apen trots.
    en wat ziet het er super leuk uit het behang.
    groetjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFF behang!!!!

    leuk dat jullie dat samen hebben gedaan!!
    fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo moeder zo dochter, heel erg leuk behang ik zou het zelf zo op mijn muur plakken helemaal mijn smaak.
    Knap hoor dat jullie dat samen hebben gedaan, heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk behangetje zeg, echt mooi! En ook de andere wand vind ik erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi dat behangetje. En het is inderdaad leuker als ze zelf mogen mee werken.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heej Vero,hier schijnt de zon dus zomaar iets te genieten wat je van te voren niet plannen kan, maar volgens mij vermaken wij ons met slecht weer binnen ook heel goed ;-)), fijne dag en tot later.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief behang, kan zo mee tijdens Pink Saturday. Je hebt gelijk om je dochter te betrekken in de verrandering van haar kamertje. Ten eerste heeft ze het gevoel dat het ook helemaal van haar is en geeft het haar hopelijk ook later een leuk inzicht in interieur ideetjes. Voor een meisje nooit weg, toch?! Terwijl ik dit zo schrijf, denk ik ineens dat dit ook geldt voor het opruimen, lees uitmesten van een kamertje. Soms ben ik nu nog dingen kwijt, die mijn moeder stiekem weggooide 'omdat ik er toch niet mee speelde'. Nou, ja alsof je met alles tegelijk zou spelen. Ik weet nog dat ik altijd gloeiend de dampen in had, wanneer ze weer eens grote schoonmaak in mijn kast had gehouden. Dat was trouwens blijkbaar niet alleen bij ons thuis het geval, ook mijn man liep van de week op een rommelmarkt te wijzen op speelgoed bootjes die op onverklaarbare wijze ooit waren verdwenen. Daarom zijn wij zo op de nostalgische toer, we willen alles terugkopen wat als een jeugdtrauma bij het 'uitmesten' ons leven is binnengeslopen. Hi,hi, voer voor psychologen!!
    Fijne dag nog en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend mooie kamer is het geworden. Daar kan ze trots op zijn. Net als de anderen ben ik ook weg van het behang.
    En dank je nog voor alle lieve commentaren. Ik was er echt blij mee....daarvoor nog een dikke knuffel!
    Ik heb net even al je berichtjes gelezen die ik de afgelopen weken gemist heb. Wat heb je een ontzettend gezellig en warm huis. Kun je niet mijn buurvrouw worden, kan ik gezellig een bakje bij je komen halen? ;)
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig hoe het is geworden, heerlijk romantisch. SUPER dat jullie het samen hebben gedaaan en dat Jasmijn zo'n grote hulp is geweest. En het lijkt me inderdaad heel goed voor een kind dat ze zelf mag mee beslissen over hoe het allemaal gaat worden, uiteindelijk is het haar veilige droomplekje waar ze zich comfortabel in moet voelen. Het ziet er heel lief uit allemaal. Veel plezier Jasmijn van je prachtige nieuwe kamertje, geniet er maar lekker van.

    Groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey, wat een leuk kamertje geworden voor een echte dame! En dat behang, tja dat heb ik , nou ja ik, mijn ouders onze slaapkamer mee behangen. 1 muur maar hoor want mijn eega krijgt door mijn roze en bloemtjes periode van die vrouwelijke trekjes denkt ie! Maar eigenlijk mag ik alles. haha. Ik wil ook graag een muur in de huiskamer of gang maar niet teveel in een keer willen he. Dat moet je tactisch aanpakken. Ook weer zoiets psychologisch! Goed idee om Jasmijn erbij te betrekken toch. Lekker genieten!
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~