woensdag 6 juli 2011

~ een bloemetje? op woensdag ~

Noodle-soep is één van mijn favoriete lunchgerechten,
vooral met een stronk paksoi erin gesneden... 
~ Mmmmm ~
en dit zijn de 'kontjes' 
die anders gewoon weg worden gegooid ;)

Sja...op een gegeven moment zie je overal een bloemetje in





 De emaille onderzetter mét roosjes heb ik sinds kort, 
hij komt bij Yvonne's Brocante vandaan.
Zij heeft een geweldig leuk winkeltje in Kaatsheuvel 
én een webwinkel vol brocante...
echt de moeite waard!



Doe je ook mee met ‘een bloemetje op woensdag’? 

~ Plaats dan hieronder je linkje ~


49 opmerkingen:

  1. Groente-Bloem-Kunst. Prachtig. Je kunt er ook goed mee stempelen! Mooie dag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi gemaakt zeg!
    Zo een feestelijk gezicht op dat mooie bord.

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, inderdaad mooi!
    Veel bloemen toegewenst vandaag,
    groet Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das recycling, anders gooi je het weg, nu maak je er een mooie foto van!! de onderzetter is heel mooi!

    fijne woensdag
    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh....wat heb je dit leuk gedaan Veronique, het zijn net roosjes. Ik kijk voortaan heel anders tegen Paksoi aan hihi. Je emaille bord is ook een plaatje.
    Een bloemengroet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijken wel bloemetjes wat grappig. Mooi op je onderbord, het lijkt me een hele leuke winkel alleen een beetje ver weg van mij, jammer!!
    Fijne bloemige dag, groets Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt gelijk, het zijn net bloemen! Leuk gedaan. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi

    nou dat is zeker een geweldige bloem, en onder die bloem zijn ook erg mooie bloemetjes.
    Erg gaaf dat emaille.

    fijne dag

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi je hebt het weer leuk op de foto gezet super lief groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig gevonden...het is bijna niet van een echte bloem te onderscheiden. Je onderzetter is supermooi!!!
    Fleurige bloemengroet,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GROENTEKUNST
    Een prachtig "kunstwerk" op deze woensdag :-)
    En je emaille onderzetter is echt heel móói !!!
    FIJNE DAG
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, weer een hele nieuwe invalshoek, ik heb voor een traditioneel tuinbloemetje gekozen deze keer....lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo
    de eerste keer dat ik mee doe. Een bloemig servies mag dat ook!? Wat een mooie blog heb je. Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weet je hoe leuk Vip! Echt een idee van jou. Fijne dag! Lieve groet Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk gevonden dat je zo overal bloemetjes in ziet.
    Wat is onze fantasie toch prachtig dan.

    De emaille onderzetter is ook prachtig

    Een fijne bloemendag toegewenst

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig leuk idee...het was net als met het gestapel, op een gegeven moment zag iedereen overal de stapels wel van in hihi!

    Ik wens je een fijne dag...zo dadelijk zal ik ook mijn bijdrage toevoegen!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zie je dan ineens hè. Je snijdt het rolt van de plank en ineens zie je wat moois... een bloem... Ik vind het ontzettend leuk zo bij de kleine gedroogde roosjes.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sinds ik blog kijk ik toch met andere ogen naar 'gewone' dingen en zo te zien ben ik niet de enige ;) Leuk gedaan en een prachtige onderzetter!

    Fijne dag,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat origineel, heel erg leuk!!
    heerlijk dat je overal iets moois in ziet:)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het zijn idd net echte bloemen heel decoratief zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superorigineel dit Veronique, het lijken net roosjes! Fijne zonnige dag gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat leuk gedaan, ik denk ik ga ook eens mee doen, dit is dus voor de eerste keer, ik hoop dat ik het goed gedaan heb!!
    http://redscrap.blogspot.com/
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heej Vero super gaaf het zijn net echte bloemen en de schaal MOOI!!!! ik ken Yvonne al wat jaartjes zij is ook een groot verzamelaar geweest van pastel zo'n lieve meid en altijd hartelijk je hebt een onwijs leuke schaal bij haar gevonden, als ik straks thuis kom ga ik aan de slag met de bloemenpost veels te leuk om te misse dus ben ik vandaag ook van de partij, liefs irmaXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hé leuk! En ik realiseerde me net dat mijn blogpost voor vandaag ook bloemetjes bevat, dus mijn linkje ook maar even toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om eens groentebloemen te zien! Goed bedacht... Ik heb ook weer meegedaan, deze keer een hele collage gemaakt ('k was er dan ook even mee bezig, de computer liep telkens vast, zucht, maar het is gelukt).

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Aaaaah je kontjes
    Kunstig hoor,de bloemsierkunst

    Ik heb ook een bloemen groet geplaatst

    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik wilde vandaag ook maar eens meedoen. Mooie foto's allemaal.

    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kontjes hihi...
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hé wat mooi!
    Ik had al gezien dat je met die 'kontjes' van verschillende groenten mooie bloemen kan stempelen maar zo gewoon op zich is dit ook heel erg mooi! Goed gezien van jou!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk. Het lijken inderdaad net bloemen.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ja het lijken net bloemen!
    de onderzetter is ook prachtig!
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige fantasie, heerlijk.
    Kan het me helemaal voorstellen dat je op eens van alles ziet.
    Je bloemetje op woensdag kom ik overal tegen. Wil zelf ook mee doen maar weet dat ik er ook niet altijd aan toe kom.
    Heb vandaag wel mijn mooie hortensia's op de blog gezet en verwezen naar jouw blog.
    Fijn bloemige dag.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha wat grappig, je moet er maar opkomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel erg leuk! En de brocante schaal is ook prachtig!

    Fijne dag,

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat crea bedacht zo die stronkjes het zijn inderdaad net roosjes .....

    Gr. Gerd@

    ps noodels met paksoi moet er echt ff nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Haha hoe verzin je het,maar idd het zijn net roosjes en de onderzetter,wauw echt gaaf! Yvonne heeft zekers een geweldige winkel,ik wens je nog een fijne dag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Erg leuk gedaan.
    Zo zie je maar weer,dat je zo'n onderzetter voor allerlei dingen kunt gebruiken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik moet toch wel even lachen hoor, geweldig dit..
    Ik vind het overigens nog mooie bloemetjes ook.
    Een wat een mooi bord heb je gescoord bij Yvonne, erg mooi!
    Geniet van de dag ☼
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De efttelng is hier om de hoek..das vlakbij die brocante shop ...
    Blijf jij maar overal bloemen in zien...ik vind ze ook prachtig...en de rest is dus lekker...
    Zonnige groetjes, ook al heeft het net geregend...
    Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super origineel bedacht, en het zijn idd net roosjes.
    Prachtig gedecoreerd met gedroogde roosje en een mooie onderzetter, ook met roosjes.
    Mooi geheel weer Veronique!!
    Fijne dag, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dat is pas een originele keuze voor een bloemetje! Geniet elke week weer van de leuke blogberichten die via jouw blog verschijnen. Gr. Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Echt inderdaad precies roosjes. Ik ben ook net terug (ja toch een uurtje rondgedwarreld)van de webshop van Ivonne en ja heb daar ook wat gevonden natuurlijk! Zalig en dank u voor de tip.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat ziet dat er leuk uit :), wat je al niet met groenten kan doen :) En dat emaillebord is helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Haha het lijken gewoon wel hele mooie witte roosjes die stonkjes van de paksoi!!
    Leuk en heel sfeervol op die mooie emaille onderzetter met die lieve rozenknopjes!
    Ik doe vandaag natuurlijk ook weer mee aan je bloemetje op woensdag!
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuke "bloemen", leuke post! Thanks! Groetjes Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Malle meid, hihi Paksoi kontjes, maar inderdaad het zijn net roosjes. heel orgineel!!!

    lieve groetjes, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hahahahah!! leuk !! mooi die onderzetter....liefs Ria....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Bedankt voor je ontzettend lieve commentaar op mijn blog vanmorgen. Ik was er stil van.

    Geen idee of je vaker komt kijken, ik zie je zelden commentaar geven. Dus even een berichtje. Dat je weet dat ik het enorm waardeerde.

    Ik kom hier regelmatig, je hebt een leuk/mooi blog. Maar onze smeken verschillen nogal, dus vandaar dat ik eigenlijk nooit iets achterlaat.

    Fijne dag bij de Zweedse vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~