woensdag 20 oktober 2010

~ koekjeskaarsen & rendiertjes ~

Kijk nou eens wat een leuke rendiertjes....ik zie 't helemaal voor me hoe die binnenkort hangen met Kerst...
Maandagavond kwam ik ze tegen bij de IKEA tussen de kerstdecoraties...ze hebben ook de rood-witte variant.(4 stuks voor € 1,99 , leuk prijsje)
Echt, ik heb zoveel kerstspulletjes in dozen op de zolder en tóch kan ik 't niet laten om elk jaar weer nieuwe dingen mee te nemen....dit is toch wel herkenbaar he? :)
Maar goed, wat kost 't ook nog...




                          En wat denk je van deze waxinelichtjes
                        met  koekjesgeur! ze ruiken
                          naar pepernoten en speculaas dus 't
                            zijn perfecte december-kaarsjes :)








~ Het kerstgevoel begint dit jaar wel erg vroeg te kriebelen maar ach, je kan 't maar vast in huis hebben! ~


Op dit moment eet ik trouwens heel veel granaatappels, je kan ze kopen op de markt of in sommige supermarkten...ze zijn heerlijk sappig en zitten vol antioxidanten...even een extra boost voor de wintermaanden!!
Gewoon doormidden snijden en met een deegroller de zaden met 't vruchtvlees eruit slaan in een schaaltje...Jammmm



36 opmerkingen:

  1. he wat leuk die heb ik niet gezien . ik heb wel de koekjes vormen ervan gekocht. lijkt me zo leuk. rendieren en gingerbreadmannetjes maken. ...
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja kerst.. ik weet het is net herfst.. maar op de een of andere manier blijft kerst trekken.. en bij IKEA is het zo als je het nu ziet liggen moet je het ook meenemen want straks is het er niet meer.
    wat een heerlijke winkel is het toch!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woehahahaha wat een kriebels zeg bij jou!! komt zeker van dat witte baardje! bij mij kriebelt de sint nog niet eens! ik zit nog volop in het herftgevoel!
    maar wel leuk hoor de rendiertjes.
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat ik nodig naar IKEA moet....ik woon er vijf minuten met de auto vandaan, dus dat is ideaal! Die vormpjes waar Hannie het over heeft lijken me ook wel wat...eerst wat bakken ...en dan de speculaas-kaarsjes aan...hmmm...dat lijkt mij niet verkeerd!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang leve IKEA :-) het rendier staat prachtig bij je kast en spulletjes! En ja, de kerstkriebels zijn zeeeeer herkenbaar. Moet bekennen dat ik sinds gisteren af en toe een kerstmuziekje luister op m'n Ipod... Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige dingen heb je gescoord bij de IKEA zeg! Echt gaaf! Moet nodig weer eens gaan kijken daar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk rendier .
    Ik moet ook gauw naar dat zweeds warenhuis.
    voor mijn huis.
    Ik heb er een leuke bank gezien.

    lieve groet,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Idd het kriebelt wel heeeeel erg vroeg bij je. Kunnen we niet afspreken dat we nog even wachten...tot volgend maand misschien? Waarom heeft iedereen toch zo'n haast? *zucht* ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ze ook, stond nog in twijfel....
    staat er een klein telgje naast me...
    "neem nou maar mee straks moet ik weeeeeeeeeer mee terug om ze op te halen" nou ja...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijke post joh.
    wat een lieverdjes die rendiertjes.
    je bent mischien wel aan de vroege kant maar ik ben bang dat ik me ook niet langer kan inhouden.
    ik hoor de dozen op zolder steeds roepen.
    neem me mee naar beneden.
    en in de winkels moet ik ook snel door lopen.
    trouwens bij jou in de vitrine is het ook niet mis.
    ik zag je nieuwe post ik ben snel weer verder gegaan.ik word er zo hebberig van
    wat een plaatje je laatste post.
    heel veel liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heej Vero,
    ik word altijd zoooooo blij van jouw blog en de rendiertjes daar ga ik van stijgeren ik vind ze zoooo leuk en de kaarsjes helemaal mijn ding, vorig jaar allemaal arme lui zilver gekocht voor de kerst grrrr eigenlijk helemaal niet mijn ding de print op de rendiertjes jaaaaa dat ben ik dusssssss op naar Ikea, ik heb je vorige post ook helemaal evne besneuveld mmmmm ja geen woonblad nodig hier ik vermaak mij op jouw blog prima.
    ben een beetje uit mijn ritme(zonder rede hoor) dus ook het bloggen gaat wat rommelig, loop een beetje achter met veel dingen hihihi waar wij vrouwen ons soms wel niet druk over maken,
    ik vind je foto's weer geweldig nu ga ik mijn boodschappen doen want mijn kast is behoorlijk leeg moet ook gebeuren he:-))
    liefs irma en bedankt voor je super tip over de ikea items

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben nog steeds een beetje aan de herfst aan het wennen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke rendieren!
    Op naar Ikea,
    groetjes Yvet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Veronique,

    Wat een geweldig leuke rendiertjes! Als ik bij Ikea kom zal ik er ook even naar kijken/kopen...zo leuk!!

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel herkenbaar! ik ben ook al weer dingen aan het maken voor de kerst,en heb ook al wat gekocht bij xenos,hele mooie gebreide hartjes in een noors motief,rood wit voor maar 99 cent
    en een gebreide kerstboom 1.99 ook noors motief
    helemaal mijn ding!
    de geurkaars brand hier ook al weer ik heb bij blokker een arwick kaars gehaald in koekjes geur en ook al weer waxjes besteld in verschillende geuren,die ruiken toch zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk! Je bent er inderdaad lekker vroeg bij, maar het is ook zo leuk!! Ach, die paar kleine versierinkjes kunnen er ook nog wel bij... ;-)

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, ik kan die leuke spullen bij de ikea ook moeilijk weerstaan... En die granaatappels, die ga ik toch ook eens proeven, ik zie ze liggen in de winkel maar weet eigenlijk niet hoe ze smaken en laat ze dan maar liggen. Maar eigenlijk zijn ze heel mooi, en als ze dan ook nog lekker zijn...
    Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja Kerst begint inderdaad steeds vroeger te kriebelen, ik ben al weer aan de Kerstkaarten begonnen. Ik moet er behoorlijk veel, dus ook maar vroeg aan de slag ! Geniet lekker van je "KerstFröbels".... !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vanmorgen moest ik kiezen, of naar IKEA of naar kringloop. Voor dat laatste gekozen en met alleen een kinderboekje thuisgekomen. Was ik nu maar naar IKEA gegaan. Vind 'm daar aan de kast ook leuk hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Vero,

    Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die al kerstinkopen heeft gedaan. Ook ik kon vandaag bij de Intratuin een paar kerstballen niet weerstaan :-)! Deze rendiertjes zijn ook wel héééél schattig. Mooi ook dat kijkje in je kast met al die schattige kommetjes & kopjes!

    Fijne avond & lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O ja hoor, heeeeel herkenbaar. Hier komt ook elk jaar wel iets van decoratie bij! Prachtige rendiertjes zijn dat! Heel leuk! En een heel mooie rood-met-witte kan in je kast trouwens! Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Veronique,
    hoe verzinnen ze het he, kaarsjes met koekjesgeur... die wil ik ook!
    Dus binnenkort maar weer eens naar de IKEA, want die rendiertjes zijn ook errug leuk!

    Ik heb nog nooit granaatappel gegeten, vol antioxidanten zei je, hmm
    Toch maar eens proberen, bedankt voor de tip.
    Groetjes Freekje
    ps. doe je mee met m'n give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik moet volgende week ook maar weer naar Ikea, wat een leuke rendieren en wat staat hij mooi aan je kast.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk je rendiertjes......en heerlijk lijkt me die geurkaarsjes.....enne granaatappels......ik moet eerlijk zeggen heb ze nog nooit gegeten.......wel verwerkt in bloemstukken enzo...waar smaken ze naar???...gezellig om weer even bij je te zijn geweest...kijk weer uit naar de volgende post....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Net wat ik nodig heb...een vitamine boost.
    Mooie rendiertjes zeg, leuk, leuk die kun je idd beter maar binnen hebben....
    Maar herkenbaar dat kopen...nee......totaal niet!!!
    ;0)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die rendiertjes zijn leuk! Handig want niet breekbaar ivm de katjes hier in huis ipv kerstballen.
    Wat heb je een prachtige kommetjes..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De rendiertjes passen perfect bij je kast, Jingle bell, Jingle bell,....... Van mij mag het al hoor.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. In christmas mood already, dear Vero??!! Let´s see if I can find something like your candles smelling like ginger cookies, sounds delicious!!
    abrazos

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leukies!!!
    Ik ben al zo lang niet bij Ikea geweest....toch maar weer eens doen!!
    En dan die kaarsjes...wat zal het lekker ruiken straks!!
    Ik koop ook elk jaar wel iets nieuws voor Kerst hoor...da's toch ook leuk!!

    nou meis..fijne dag vandaag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik denk allen daar heen!!!mooi foto's weer neergezet hoor!

    fijne dag nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Volgende week in de herfstvakantie ook maar naar IKEA.
    Prachtige blog heb je ,ik ga je belevenissen ook volgen!

    Vriendelijke groetjes Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hello, how are you?
    Wow, I got a fright when I saw a message in another language, haha, but glad you liked it.
    I found your blog very cute and saw that you, like, is devoted to St. Therese, my patron saint.
    Do not worry about their picture, I always quote the swell of the picture, haha.
    Incidentally, what country are you from?
    I hope this write English that is understandable.
    Hugs.

    Germana.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke rendiertjes. Ze staan echt heel erg leuk op je blauwe kast. Ja het is heel verleidelijk om iedere keer weer iets nieuws te kopen.
    Mmmm granaatappels. Je brengt me op een idee!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben deze week drie keer bij IKEA (Amersfoort) geweest om de herten te zoeken. Het personeel kijkt me met grote ogen aan. Nooit van gehoord.
    Jammer, ik vind ze zòòòòò leuk.
    groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~