zaterdag 19 december 2009

Spiegeltje versieren...

Zo leuk hè...een spiegel in de huiskamer, vooral in de kerstperiode :)
Over het algemeen hou ik mijn spiegel redelijk sober maar met kerst probeer ik er een feestje van te maken, inmiddels heeft er al van alles aangehangen, van draadhart en stoffen hartjes tot kransen en gedroogde bloemetjes.
Gisteren heb ik voor de verandering eens een draadje gespannen en daar wat dingetjes aangehangen...






Voor de spiegel mogen de spulletjes ook niet ontbreken natuurlijk, ik vind het zo leuk om daar steeds weer iets anders neer te zetten, al moet ik zeggen dat Maria en de apothekerspot het samen prima uithouden daar :)
Deze week heb ik wat hyacinten in kleine glazen potjes gezet, ik kan me herinneren dat je jaren geleden echt moest wachten tot eind januari eer je bolletjes kon kopen maar tegenwoordig zijn ze er vroeg bij...en daar heb ik geen problemen mee, ben dol op bloembollen!



* en dol op allerlei soorten labeltjes, deze heeft mijn dochter geknutseld van brooddeeg...



* en dol op kaarslicht én Franse borden...




11 opmerkingen:

  1. Heej Vero, leuk idee een draad aan de spiegel met allemaal spullentjes die je leuk vind, gezellige tijd hoor en sneeuw erbij wat willen we nog meer.
    Je roze kerstklokjes zijn super!!

    Lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee zeg!
    jammer dat ik geen spiegel heb!
    je foto's zijn super...vooral die madonna is mijn smaak!!! maar ook de pot en glas met bord...ach gewoon allemaal mooi!
    fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heeel gezellig uit !
    Vooral de brooddeeg sterren !

    Sfeervol zo !
    Ik wens je een fijne zondag toe !
    Groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt feest daar bij je, wat genieten.
    Prachtig om te zien. Enne die lieve foto, ben jij dat misschien? Ja van vroeger dan hoor.
    Wat een dotje.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er gezellig uit zeg! Mooie spulletjes heb je aan de spiegel gehangen! Met name de roze kerstklokjes zijn super...
    De apothekerspot en natuurlijk het mooie franse bordje zijn mijn favoriet!
    Fijne zondag en alvast fijne en gezellige feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er weer gezellig bij je uit, je spiegel is echt om verliefd op te worden, maar dat wist je al...
    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb even afgekeken bij jouw spiegel. Ik heb hier ook een spiegel met een koord, maar weet niet goed wat eraan te hangen, gek hè. Tja eigenlijk kan je er van alles aan hangen.
    Leuke foto's heb je er van gemaakt !
    Fijne zondag en geniet van dat dikke pak sneeuw.
    Lieve groet,
    ♥ Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk versierd hoor. En die bloembolletjes lijken de lente alweer aan te kondigen terwijl het nu meer winter is als ooit. 'Best off both world' dus.
    Fijne zondag nog!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dear Vero, I so love coming to visit you... I´m always surprised by so beautiful arrangements you do... I love, love how all those things look on your mirror, sometimes I take off all my stuff on the mirrors, then put them on again and seeing your mirror I love it!!! And the jacintos (hycints?) are so beautiful in winter time... I have try them indoors, like you do, but they bloom very slim and only one small flower came out of 5, don´t know what happens or how to do it.
    Muchos cariños,
    Maria Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These little decorations are very lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind alles zo mooi op je foto's. De spiegel met alle mooie dingetjes aan een draadje, de bloembollen (héél erg vroeg, zeg!), glas met lichtje en prachtborden!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~