maandag 16 juni 2014

~ Agenda met een persoonlijk tintje ~

Aangezien ik twee schoolgaande kinderen heb, 
vind ik 't makkelijk om een schoolagenda te gebruiken...
Aan 't einde van het schooljaar kopen we allemaal een nieuwe!
en daar gaat deze blog nu net over :-)

Mijn agenda's koop ik altijd bij de Hema
lekker handig met zo'n ringband,
die leg je tenminste gewoon neer zonder dat 'ie weer terug dichtklapt.
Aan de voorkant zit een plastic mapje
ik heb een foto uitgeprint van 't internet en erin geschoven.

Zo geef je snel en makkelijk een persoonlijke draai aan je nieuwe agenda!
( én....niet duur :- )





12 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee vipje ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk! De Hema heeft altijd van die leuke agenda's. Ik moet altijd wachten tot de jaaragenda's uitkomen maar bedenk me door jou berichtje dat mijn dochter in september naar school gaat en dat dan een schoolagenda wel makkelijk is. Zo kan ik de vakanties niet vergeten want daar zit ik nog niet helemaal in ;-) Goede reden gevonden dus om een alvast een nieuwe agenda aan te schaffen!
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een nieuwe agenda maakt mij altijd blij:)
    Een onbeschreven blad!
    Je hebt een mooie foto als persoonlijke touche gebruikt!
    fijne week♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke agenda heb je zo gemaakt.
    En ze zijn erg handig.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heb je wel mooi gemaakt,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het altijd fijn om weer een blogje van je te lezen.
    Ik volg je ook op facebook maar als ik eerlijk mag zijn het bloggen (ook op mijn eigen blog) vind ik toch leuker. Trouwens wel een prachtige foto van het roze glaswerk zag ik voorbij komen op facebook. Je agenda ziet er echt op zijn Vip de roos uit. Maar waar mijn oog ook opvalt is het prachtige doosje eronder.
    Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I have been browsing internet for more than three hours today since morning, yet I didn’t found any interesting article like this which provides knowledge. Thank You.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. If you're looking to lose fat then you have to jump on this totally brand new custom keto plan.

    To design this keto diet service, licensed nutritionists, fitness couches, and professional cooks joined together to develop keto meal plans that are useful, suitable, economically-efficient, and delicious.

    Since their launch in 2019, 100's of clients have already transformed their body and health with the benefits a great keto plan can offer.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones offered by the keto plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. As reported by Stanford Medical, It is indeed the SINGLE reason women in this country get to live 10 years longer and weigh on average 19 kilos less than we do.

    (And realistically, it is not related to genetics or some secret exercise and EVERYTHING to do with "HOW" they eat.)

    BTW, I said "HOW", and not "what"...

    Click on this link to reveal if this easy quiz can help you find out your real weight loss possibility

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~