vrijdag 30 september 2011

~ herfst-sfeer met hortensia's ~

De nazomer vind ik echt iets moois, 
heerlijke dagen met fijne temperaturen
's ochtends die prachtige dauw overal en zelfs de spinnenwebben vind ik prachtig om te zien ;)
Je voelt, ruikt en ziet aan alles dat de herfst er aankomt 
maar de natuur laat zich nog even helemaal van z'n goede kant zien...
Nou ja, ik geniet hier gewoon enorm van!
Hier in huis staan her en der bosjes gedroogde hortensia-takjes 
of er liggen gewoon losse bloemetjes...
Meestal droogde ik ze in z'n geheel als bol maar inmiddels pluk ik ze gewoon uit elkaar, 
hortensia's geven een echt herfst-sfeertje!

 Geniet van dit weertje!






 Fijn weekend!

21 opmerkingen:

  1. Hallo Veronique,
    Wat zijn ze prachtig he, die bloemen van de hortensia... En ik vind ook de gedroogde bloemetjes het allermooiste... Je hebt zo een paar prachtige foto's gemaakt. Dit is genieten met een hoofdletter...
    Ik wens je vast een heel fijn weekend toe...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo mooi hoe jij dit allemaal weer hebt vastgelegd, daar kan ik zo van genieten!
    en ja het is heerlijk nu.. ik hou ook van de dauw en de spinnewebben.. en zoals vanmorgen ook weer een strakblauwe lucht!!

    ik wens je een warm, zonnig weekend toe!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben jaloers op jouw manier van foto's maken en je kijk op dingen! Het ziet er weer prachtig uit! Helemaal mijn sfeertje!
    Zonnig weekend en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!

    Ik ga straks even langs de bloemenwinkel. Misschien ook wel aan de hortensia? Ik ga iig een paar takken Physalis en Zegekruid halen... Ben gek op die lampionnetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg!! en die kan het is een plaatje! ik houd van dat prachtige gegraveerde glaswerk!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig op foto gezet, die mooie Hortensia's.
    Ik blijft het ook zo'n mooi jaargetij vinden de Herfst en nu helemaal met dit prachtige zomerse weer.

    Geniet van een mooi weekend ☼
    zonnige groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, prachtig weer! Nog even genieten van deze laatste zomerse dagen.
    LIeve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker he dat weer nu. Het mooie van de nazomer en de kleuren en geuren van de herfst. Eigenlijk vind ik dat best een mooie kombi. Maar over die spinnenwebben, die zijn inderdaad met dauw erg mooi, maar de spinnen zouden ze van mij mogen houden. BBBrrrrr.

    gr Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hier ook overal hortensia`s en vanmiddag al helemaal,Diesel en Noa hadden met een grote annabelbol gespeeld die in een franse vaas hing,grr haha,pracht foto`s Vip,fijn weekend,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Vero, heb ook een paar struiken staan en vind het geweldig om ze te laten drogen. Je kan er echt alle kanten mee uit hé.
    Bedankt voor de mooie foto's en nog een leuk weekend
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hortensia bloemetjes ze zijn net niet echt op je prachtige foto's mooi echt genieten hoor!
    Fijn warm weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw...wat mooi eg !!!!!Een echt herfst-sfeertje.....en prachtig vind ik je foto's
    Een warme groet Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig he, hortensias. Ik heb mijn tuin vol staan en je hebt me geinspireerd om er weer eens wat mee te doen. Groetjes Annebeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is nog niet afgelopen hoor met het mooie weer....geniet er nog maar lekker van......liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig Vero wat zijn het toch super planten he, ik hoop dat mijn reactie geplaatst word het lukt vaak niet op vele blogs grrrrr
    maarrrr we blijven het proberen:-))
    irmaXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De nazomer laat zich inderdaad van haar prachtigste kant zien; echt genieten, net als van je sfeervolle foto's!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto's weer! gelukkig hebben we de nazomer nog.... fijne zondag. Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi je foto's. En genieten van het nazomerweer voor zolang het nu nog duurt (1dag)

    Zon groetjes Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja ik heb echt genoten en doe het nog steeds van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige bloemen zijn het toch~! Ik heb net een krans gemaakt van de boerenhortensia, die is ook zo mooi geworden...
    Je foto's zijn weer echt genieten en dit nazomerweer is fantastisch, het maakt de zomer weer een beetje goed toch?
    Fijne week, groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo , Ik ga het weer een keer proberen een comment te plaatsen , eerder deze week slikte blogger alle comments in , balen hoor .
    Ik vind je foto's weer erg mooi !
    Lieve groet ♥RIN♥

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~