vrijdag 18 februari 2011

~ stapelen op vrijdag ~


~ Stapeltje favorieten ~

Vandaag twee van mijn favoriete blikjes op de stapel,
het bovenste blikje bewaar ik alle medaillonnetjes in...heerlijk om daar zo nu en dan in te snuffelen,
(als er weer eens een cadeautje ingepakt moet worden bijvoorbeeld :-)
Ik ben dol op gedroogde bloemen en dit bosje roosjes is mijn favoriet omdat ze prachtig ingedroogd zijn...dat maakt ze heel fotogeniek!
Nog een favoriet is dit doosje snoepjes van Dille & Kamille..
met  viooltjes-smaak, Mmmm


Fijn weekend allemaal! 













Voor meer stapels, ga naar de kleurrijke blog van  
Irma "Allemaal Kleurtjes"
      zij is de bedenker van dit creatieve topic!





49 opmerkingen:

  1. Nou Veronique, dit is wel een heel geweldige stapel op vrijdag! Mijn favoriet! Fijn weekend,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave blikken zeg, ze blijven leuk he.
    Fijn weekend.

    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat prachtig!! echt heel erg mooi.. je blikjes.. de inhoud.. en je roosjes.. jeetje hoe krijg je die zo mooi??

    fijn weekend!
    liefs, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is wel een heel mooi stapeltje...zo vol nostalgie door de oude blikjes!

    En nu de pc afsluiten...en naar de kringloop, kijken of ik nog iets leuks kan scoren!

    Een fijn weekend Veronique! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOI die blikjes, en idd heel leuk om af en toe in te snuffelen :)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve blikjes zeg! Vooral die onderste vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn die roosjes mooi ingedroogd!!!!
    En viooltjes pastilles...nog nooit van gehoord...wat leuk.
    Een prachgig stapeltje zo!!

    fijn weekend..liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig stapeltje nostalgie, heel erg leuk
    groetjes floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een prachtige combinatie heb je gestapeld!!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig stapeltje Veronique. Je heb prachtige blikken, vooral de onderste met de bloemen en vogel. En roosjes blijven mooi, zowel vers als gedroogd.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie stapel (op vrijdag), mooi om de foto in een lijstje te doen en dan neer te zetten, of om de foto als ansichtkaart te gaan gebruiken.
    Stapel op vrijdag, ik ben er stapel op!
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke stapel weer!! en die snoepjes passen echt bij jou!!

    lieve groet en een fijn weekend,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geweldige foto's weer
    Fijn weekend

    lieve groet Brgitte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kijk eens op mijn blog, liefs liliane
    Je hebt weer mooi gestapeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig stapeltje blikjes, vooral de onderste is schitterend. En viooltjessmaak, mmmm..
    Fijn weekend,
    Liefs Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij maakt me altijd weer blij met je vrolijke stapeltje.....
    Ennuh...hoe smaken in hemelsnaam viooltjes?
    ;0)
    Fijn weekend
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn de roosjes prachtig ingedroogd (en gestapeld).
    Mooie decoratieve foto's!!
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie blikken en je hebt er zulke mooie stillevens van gemaakt. Die roosjes maken het helemaal af.

    Fijn weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. viooltjessmaak???? uhm....lijkt op????
    In anijssmaak ken ik ze wel.....KENDE ik ze wel....op:)

    Fijn weekend!!

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk stapeltje.
    En die snoepjes?? Daar ben ik heel nieuwschierig naar. Helaas bij ons geen Dille en Kamille in de buurt. Maar ik hou ze in m,n hoofd.
    Lieve gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie dingen hebben jullie toch allemaal om te stapelen... ZUCHT... en dan die snoepjes, zou ik nooit opeten, zo mooi verpakt en ook... hoe smaken viooltjes dan???? Zou ik me dus eeuwig blijven afvragen...
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige stapel!!
    Die roosjes zijn wel erg mooi, kan me helemaal voorstellen dat je daar zo van kan genieten..
    Leuk om even je doosjes te mogen kijken, je breng me even op een idee :-)
    Geniet van een mooi weekend
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. weer een origineel stapeltje...
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. MOOIE FOTO'S ZIJN DAT VAN JE BLIKKEN.

    PRACHTIG!!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En met mooie spullen krijg je vanzelf weer een mooi stapeltje! Prachtige foto's weer. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie blikjes, vooral de onderste ben ik erg van gecharmeerd... En ik ben niet de enige als ik de reacties zo lees!

    Fijn weekend,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aaaah..zo mooi! Blikjes vind ik altijd op een bepaalde manier schattig en gezellig. De roosjes zijn echt super ingedroogd! En...'t zijn gewoon ook heel mooie fotos!
    Fijn weekend!!

    Ciao ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie stapel met blikken en wat zijn je Roosjes mooi geworden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het zou maar zo een stapeltje bij mij in huis kunnen zijn, ook mijn favorieten. Mooie oude blikjes, gedroogde roosjes en het doosje van Dille.
    Mooi stapeltje.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie foto's van je heerlijke spulletjes.
    Die roosjes zijn echt mooi ingedroogd.
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. erg mooi al die blikjes zo op elkaar. En dan die ingedroogde roosjes erbij maakt het helemaal af.
    Ik ben benieuwd weer na je volgende stapel.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtig stapeltje!
    vooral het onderste blikje vind ik heel mooi!
    roosjes zijn heel mooi ingedroogd.
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooi stapeltje,roosjes zijn schitterend gedroogd,prachtig,fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhh heerlijk deze oude nostalgishe blikjes op stapel, schoonheden zijn het. En je bosje roosjes vind ik bijzonder mooi van kleur en ook prachtig ingedroogd...sommige soorten zijn er erg geschikt voor.

    Fijn weekend,
    lievegroet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Mooie stapel en heerlijk zo'n blikje vol leuks!
    Fijn weekend -x- von

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Blikvangers, die plaatjes van jou!
    De blikjes zijn echte hebbedingetjes, en dan die inhoud, das genieten!
    Fijn weekend!

    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo lieve Veronique,

    heb even weer bij gelezen bij je, wat een mooie posten heb je toch altijd en wat maak je toch prachtige foto's !

    Ben wel benieuwd of je al meer weet van datgene waar je mee bezig was..?
    Klinkt wel geheimzinnig maar je weet wat ik bedoel he ...

    Nou voor nu wens ik je in elk geval een fijn weekend met vriend en kinderen.

    lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ohhh vero lijkt wel een schatkistje en wat een leuke trommeltjes hoe heb jij die roosjes zo mooi gedroogd???? dit zijn van die mooie bewaarplaatjes, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooi gestapeld. het ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ja leuk he pasgeboren lammetjes, wij gaan wel eens naar een boeren camping in Friesland en dan mag je ook meehelpen met lammeren en flesjes melk geven enzo.
    Maar leuk zo die oude blikken.
    Fijn weekend, groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat heerlijk gestapeld en gefotografeerd; super! Fijn weekend!!

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  42. nou vind dit stapeltje toch wel heel wat mooier dan mijn stapeltje op de kapstok! Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet blij ben met de mijne, want het staat wel een stukkie opgeruimder!
    Bedankt voor het langskomen bij mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat een geweldige blikjes heb je.en die snoepjes..mm nog nooit van gehoord.als ik ooit bij D&K ben ga ik ze kopen
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Heerlijk stapeltje Veronique. Ben helemaal in love met je blikje vol medaillonnetjes :-) Fijn weekend, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hé dat onderste blikje staat bij ons in de vensterbank in de keuken! Leuk te lezen dat er veel mensen zijn die hem óók mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtig gestapeld,ik vind gedroogde roosjes ook erg mooi,al heb ik er op het moment niet veel meer en de blikken zijn echt schattig,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~