donderdag 5 augustus 2010

Een wandelingetje door de week

Afgelopen week had ik wat van mijn zilveren bestek meegenomen naar een thuiszorg-cliënt, deze meneer is ook dol op rommelmarkten en we komen elkaar ook geregeld tegen op zo'n markt, zo leuk!
Ik liet mijn nieuwe aanwinst zien en uiteindelijk kwam de zilverpoets tevoorschijn en hebben we samen een beetje zitten poetsen (er stond nog veel meer zilver in huis dus dat werd ook meteen maar gedaan ;)

Lekker nostalgisch bezig zijn! Met een glanzend resultaat!
Al moet ik zeggen...ik vind het verkleurde zilver toch mooier ;)



Een bezoekje aan mijn zus heeft opnieuw een geweldig bosje meerjarige Lathyrus opgeleverd, wat een superbloemen he!
Mijn zus wil er na zoveel jaar een keer vanaf,  "ik heb genoeg van die roze bloemen" zei ze...echt onbegrijpelijk!





Mijn zoon is sinds kort helemaal op de gitaartour, hij wil serieus gitaar gaan spelen....en wilde zijn zusje ook vast de kneepjes van 't vak leren ;)
Inmiddels zijn ze voor 2,5 week bij hun vader, ik mis ze behoorlijk maar gelukkig kunnen we gewoon op en neer rijden om elkaar te zien, dat geeft een enorme rust...




Zonder kinderen ga je dan maar van alles ondernemen dus afgelopen zondag hebben mijn vriend en ik nog een fietstochtje gemaakt...langs weilanden en korenvelden, zo mooi...de zon scheen heerlijk en de eindbestemming was ook erg leuk...een braderie inclusief "rommelgedeelte' en een heuze kinderboerderij met zeer schattige babygeitjes en deze lama!
Daar worden wij blij van!









Dit schattige kannetje is uiteindelijk in de fietstas mee naar huis gegaan....(tussen de koffie, koekjes en broodjes :)


en zo vliegen de weken voorbij....




22 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk rustig gebeuren zo... ik kreeg samen met mijn zus een deel van het zilveren bestek uit het ouderlijk huis van vroeger... ben er nog niet aan geweest!
    Leuk die mooie roze bloemen! En ook een mooi vaasje!
    Kinderen... heerlijk samen bezig met muziek en wat jammer dat je ze een paar weken moet missen.
    Wel weer lekker dat je dan even met z'n tweeen dingen kunt doen zoals een brocante afstruinen... heb je nog iets meegenomen?
    Groeten,
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar wel enorm gezellig allemaal vero.....kort verslagje van mijn week tot nu toe?? *HINKSTAPSPRONG*...klaar....niks dus...ja strijken enzo....niks nobels ;)!!

    GRoetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej vero weet je zeker dat ze je echte zus is;-)) genoeg van Lathyrus.
    Nou ik wandel even lekker met je mee door de week heen en wat heb je leuke dingen gedaan een goed idee om zo jouw tijd zonder de kinderen door te komen want missen ja dat kan ik mij helemaal in denken.
    je kannetje .....zucht .....mooi moooi
    Leuk he de clienten bij de thuiszorg ikn heb dat voor dat de kinderen geboren werden ook altijd gedaan zo leuk,

    liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke week heb jij gehad !!..fijn dat we even een kijkje mochten nemen in jouw week..........erg gezellig allemaal...........fijne dag liefs Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vero,
    Leuke foto's weer, vooral die Lathyrus, onbegrijpelijk dat ze daar vanaf wil! geef maar aan mij. Bij mij komen ze nooit op...:(

    Groetje,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet mooi die Lathyrus.....je zus is niet wijs.
    Maar ach...als je er misschien zoveel jaar tegenaan kijkt!!
    Ik vind het prachtig hoor!!
    Jij bent e in ieder geval weer hardstikke blij mee, en het staat super!!
    Leuk die oude rommeltjes....dat mis ik hier in de polder wel hoor....dat kom je hier neit tegen jammer genoeg.
    Wat een geluk dat je de kids toch regelmatig kunt zien, ik zou ze ook missen hoor!!

    Nou meis...geniet van je dag...lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verkleurd zilver is ook mooier!!
    Ook bij mij kun je Lathyrus kwijt....

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik naar jouw kannetje met lathyrus kijk, zou ik er geen genoeg van kunnen krijgen hoor! Wat staat dat mooi zeg!

    Je kinderen missen lijkt me ook niets, ik heb het geluk dat ik ze elke dag om me heen heb (al word ik er soms ook best wel eens moe van hi hi)!

    Mijn vakantie is vandaag begonnen! Ruim vier weken vrij!! Heerlijk!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat zilveren bestek. Dat kannetje is een echt schatje, heel erg leuk. Veel plezier nog de komende dagen.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat bijzonder toch om zomaar een beetje een week mee te beleven . We kennen elkaar niet en toch .... zo gezellig en vertrouwd .
    Heerlijk dat je er zo van kan genieten . en ik dus nu ook een beetje .
    Ik ga meteen aan de slag met mijn leuke kannetjes ..... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Vero,

    Wat een gezellige post! Prachtig dat lieve bloemenkannetje met de Lathyrussen. Ik geniet er ook zo van. Ik neem twee keer in de week een bosje mee naar huis!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat kan ik heel goed begrijpen dat dat schattige kannetje mee naar huis ging, ik durf te wedden dat het je naam riep :-)
    Die 2,5 weken zijn zo weer voorbij

    groetjes
    http://blog.seniorennet.be/fotorantje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk , je foto's en die prachtige lathyrus, zomers gevoel altijd.
    Zilver poetsen vond ik als kind zo leuk. M'n moeder had/heeft veel zilver en ik vond het altijd zo'n leuk klusje. Zomerse groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh zeg ik wist niet dat ze er ook meerjarig waren.....die moet ik hebben;0)
    Onbegrijpelijk dat ze ze niet meer wil.
    En wat heb je toch een pracht kids...kan me voorstellen dat je ze zo mis......(ik weet het)
    Nog even volhouden dus en dan heb je ze weer heerlijk lang om je heen.......worden ze extra geknuffeld.........
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello my dearest Veronique, photos of your home, and cute animals are again perfect!!
    Your kids are very nice and friendly...beautiful photos of kids:)!!!!!
    Have a very nice evening and August
    Big hugs
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke rommelmarkt. Leuk dat je even een verslag van de week hebt gemaakt.
    Ik heb meegenoten.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zie jullie al helemaal zitten, samen t zilver poetsen ;) De weken vliegen, zeg dat wel.. die rommelmarkt ziet er wel erg leuk uit, zeker zo onverwacht.

    Fijne vrijdag morgen..

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. him and her, so, so sweet!!! wish my kids come back to that age, enjoy them to the fullest my friend!!!!
    and oh so sweet too are your flower arrangements, beautiful!!!
    many hugs my friend and thanks for your visit...
    maria cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heeeejjjj dat bestek heb ik ook.. van mijn oma gekregen 20 jaar geleden..
    Mooi kannetje heb je gevonden, fietsen is dus idd. goed voor je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je samen met die meneer aan de poets bent geweest. Daar zal hij ongetwijfeld van genoten hebben. En die gitaar, ja zo gaat het beginnen, hier staat nu een elektrische gitaar bij mijn zoon. En daar geniet je dan ook weer van. Jammer dat je zo nu en dan je kids moet missen, maar zo te lezen kunnen jullie daar goed mee om gaan.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Que encanto de blog .Parabéns!!! bjosss

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~