maandag 19 juli 2010

Gentse feesten in stijl :)

Het weekend zit er weer op en het was geweldig!

We verbleven in een prachtig 19de eeuws herenhuis....de slaapkamers waren nog groter dan de meeste huiskamers van ons (inclusief de mijne :) en daarbij was een souterrain met eettafel, stoelen, bankstel en nog een keukentje....

* het souterrain...



* slaapkamer, met hemelbed...


* alleen maar karakteristieke elementen, zo mooi!






* de kast in 't midden van het souterrain....voor het serviesgoed en 't bestek....



* nog een slaapkamer, met prachtige verweerde spiegels...





* kroonluchters mogen dan niet ontbreken natuurlijk...




* de vloer....




* uitzicht van bovenaf op de tuin waar we heel veel gezeten hebben...



* daar zag ik van alles om te fotograferen...





* ons hele clubje bij elkaar, de man is de taxichauffeur ;)


27 opmerkingen:

  1. Prachtig, daar hoef je niet meer naar buiten. Maar aan de laatste foto te zien, hebben jullie je toch prima vermaakt!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's van een heel gezellig weekend !!!

    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien hebben julie echt een gezellig weekend gehad.
    Super locatie, maar de binnenplaats die heeft toch wel mijn hart gestolen. Dan heb je toch niets meer te wensen, als je daar mag zitten, gezellig met vriendinnen, en een goed glas wijn.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk weekend heb je gehad. Hoe kom je toch aan die leuke locaties? Wat een geweldig leuk huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Daar wil ik wonen!!

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je voelde je vast prinses op de erwt;)
    Echt poepie- chique zeg.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk weekend heb jij gehad !! leuk hoor.............mooie foto's....fijne nieuwe week lieverd.........liefs Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat gaaf!!!!!!!wat onwijs gezellig en dan al ndat moois om je heen je hebt echt genoeten dat kan ik zien, lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er fantastisch uit, ook mooie foto's

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow!!! such a wonderful and so old place!!!! I can see you had a great time, having much fun with the group of women.
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig logeeradres !
    Leuke foto, zo te zien hadden jullie enorme lol :-))
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf!!! Mooie foto's!! Ziet er fantastisch uit!!!
    Fijne avond.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAUW! Hier gaat mijn hart sneller van kloppen!
    wat een leuke foto's van een prachtig huis.

    groetjes, Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat mooi! Waar was dat in Gent? (Ik woon in Gent …)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige lokatie! En een gezellig kluppie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lucky man in the photograph! What a beautiful place to stay in. I love the original features and chandeliers. Excuse the English! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw...da's gaaf!!!!!!
    Wat een prachtig huis....en dat je dat zomaar kunt huren.
    Leuk gzelschap....volgens mij hebben jullie veel lol gehad.
    Wat een luxe.....da's toch gaaf!!

    lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Vip ,
    wat een prachtige kamer hadden jullie daar zeg ! Kan me voorstellen dat je daar met je camera wel wist wat te doen .
    Fijn ook dat het feesten geslaagd was , is toch heerlijk om even uit je dak te gaan ......
    fijne dag vandaag , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh wauw ik vind alles er even prachtig uitzien en de tuin,fijn dat het zo gezellig was,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Vero,

    Wat een geweldige verblijfplaats. Het ziet er zo mooi uit allemaal. Aan de foto's te zien hebben jullie het gezellig gehad met z'n allen! Mijn man en ik gaan begin september ook een lang weekend naar Gent. Als je nog tips hebt, heel graag!!

    Gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  21. @ Madelief: kijk eens op mijn blog, daar zul je een aantal Gent-tips vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er hartstikke leuk uit en wat heb je veel mooie foto's gemaakt. Geniet nog fijn even na. Leuke vrolijke groepsfoto.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie authentieke slaapkamers, dat is genieten.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat mooi
    dat kende ik niet
    nu ja ik woon ook te dicht van Gent om er te gaan logeren
    Ik was maandag op de feesten :-)

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~