zondag 21 februari 2010

Zachte slaapkamer-kleuren

Afgelopen week was mijn dochter het helemaal zat, ze had al een paar keer gezegd dat ze mijn slaapkamer zo mooi vond met die zacht grijs-blauwe muren.
Na drie jaar tegen fuchsia en oranje aan te hebben gekeken vond ik dat ze inderdaad wel aan verandering toe was :)
Natuurlijk maakte haar kleurkeuze het allemaal nog leuker om aan te beginnen...niks leuker dan een kind die een beetje met mama's smaak 'rekening houdt' ;)

Gelukkig had ik de oude emmer met het kleurnummer nog dus dat ging gemakkelijk, op naar de bouwmarkt en daarna lekker aan de slag!



* et voilá....een stuk rustiger he?




Als ik nu naar boven loop en onze kamers in kijk geniet ik er zo van....onze kamers lijken nu zelfs op elkaar.
Toch fijn om nu niet meer tegen die felle kleuren aan te kijken....(vooral voor mijn dochter, die ging er mee naar bed en stond er mee op, ohh!)
Ik moet zeggen dat we die kleuren drie jaar geleden super vonden maar goed, de tijden veranderen en zo blijven we lekker bezig :)



* Nog maar eens een kiekje van mijn knutsel-hoekje...






* Overal hangen wel zelfgemaakte hartjes, valt me nu op :)


30 opmerkingen:

  1. wat een schattige kamer zo
    leuk hoor
    nog een fijne zondag toegewenst
    vr groetjes Manja
    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is haar kamer mooi geworden!
    Toch nog steeds een echte "meidenkamer" ook al is hij niet meer zo roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Veronique

    Het ziet er echt prachtig uit en inderdaad volwassen hoor!!

    Ze is vast heel trots op haar nieuwe kamer!

    Geniet van deze zondag groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is haar kamer mooi geworden. Mijn meisjes hebben dezelfde lamp in hun kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Veronique, wat is de slaapkamer mooi geworden. De roze wand had ook wel wat, maar in combinatie met het okergeel vond ik het te druk. Nu heeft de kamer een mooie rustige uitstraling. Jij heb ook een mooie slaapkamer en idd nu is er eenheid. Wat leuk die hartjes overal en je heb een gezellig werkhoekje.
    Fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De slaapkamer is erg mooi geworden.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat zal je dochter blij zijn ,het is prachtig geworden .Wat een mooie kast met dat rode hartje,zeker al een oude?
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha,Ha ;Ik heb hier hetzelfde....3 jaar geleden kozen mijn puberdochters voor ;hardroze en oranje en de andere voor;knalgroen en oranje...Deed pijn aan je ogen en nu?
    Nu hebben ze chocoladebruin en heeel licht roze en de andere naturel en roze.
    Werden ze er nu ook maar wat rustiger door...maar helaas..
    groetjes fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Veronique

    You have such a beautiful house. Wonderful taste!

    Warm wishes
    Isabelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat kleur al niet kan doen.
    Vindt de rustige kleuren ook mooier.
    Het lijkt gelijk groter hierdoor.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, dat staat erg leuk. En rose is natuurlijk ook mooi maar ja, dan ben je het ineens zat. En gelukkig voor haar heeft ze een moeder die het helemaal begrijpt hihi. Die doet dat maar al te graag. Mooie kast staat er trouwens.

    fijne avond,
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja mooi is het geworden zeg, ik kan echt genieten van jouw stijl. Echt heel mooi en bijzonder.

    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er heel mooi uit!
    Ik vind die deuren toch zo prachtig,
    was me vorige keer al opgevallen.
    En dan dat knusse hoekje :-)
    hoe klein het ook is, je maakte er iets 'groots' van. Knap.
    Ik hou van die stijl.
    Een plezier om naar te kijken.
    Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend mooi kamertje heeft je dochter gekregen zeg!! Mooie kleurtjes ook en lekker warm inderdaad!
    Je werkkamertje ziet er erg knus uit zeg, vind dat lampje zo mooi boven je werkblad!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Veronique! What a gorgeous job you made!
    Your daughter's bedroom is a beauty and very "soft"! I painted my home in strong colours some years ago, but now I like white, grey and natural coulours much more!!! It's so nice how a coat of paint can change everything!
    Happy new week!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi geworden zeg! Gelukkig komt verstand met de jaren en smaak dus ook he? Nu kun je helemaal tevreden elke kamer inkijken.

    Groetejs,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Veronique.
    Ik vind je meidenkast geweldig, en lekker frisse kleuren.
    Wat ik ook een heel leuk idee vind is dat brabandsbondje op de tafel/bureau.
    praktisch en ziet er nog leuk uit ook, en als het er niet meer uit ziet ,is het zo te vervangen.
    Bij de bureau's van onze kinders zit alles onder de stiftvlekken enz..dus dit vind ik een uitkomst, en staat ook nog eens bij de geruite gordijntjes van hun bedstedes.
    kortom...ga'k doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Veronique,
    ooh het is echt heel mooi geworden,heerlijk rustig deze kleuren.Mijn dochter had het laatst over paars,rose en blauw... mmmm,daar moet ik het nog even met haar over hebben. Maar als ze dit echt wil mag het natuurlijk, zo blijven ook wij lekker bezig. Je knutselhoekje blijf ik ook erg gezellig vinden.
    Fijne week,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. he lief,superklusser van de week.
    Wat is het mooi geworden zeg. T kamertje groeit gewoon met J. mee, het lijkt nu zelfs wat groter.
    (en ik vond de transformatie van de buis al zo geweldig!)
    liefs wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bonjour ma chére Veronique, Chambre à coucher de votre fille est une trés excellente!!!!
    Belle journée et bonne semaine:)
    Bisous du coeur
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een metamorfose..geweldig...Wat zal hier heerlijk geslapen worden.
    Fijne week, groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Veronique,
    Wat een Prachtige blog heb je!!
    En de kamer van je dochter is heel mooi geworden.
    Hartelijke groet,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Vero,

    Je verhaal klinkt voor mij zo bekend! Bij ons hadden de meiden eerst ook allemaal felgekleurde kamers. Zelfs in onze woonkamer overheersten twee jaar geleden nog knalroze & appeltjesgroen! Inmiddels zijn alle kamer geschilderd in wit & pastel. Net als jij geniet ik daar enorm van!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your daughter's bedroom is beautiful - so soothing..! I love the furniture and the wall of wallpaper... And the playful chandelier. I love it all, actually.

    You have a beautiful, home... I'm off to explore some more..!

    warmly,
    -maria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Is erg mooi geworden hoor, krijg geljk zin om hier ook aan de slag te gaan, heb ook nog zo'n kamer met een rode muur (bah ben ik zo klaar mee). Ik ben ook verliefd op je knutselhoekje, wat een warme plek. Nou ja heel je pagina is warm snuffel hier graag rond.
    Enne succes met het minderen van suiker!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is SUPER geworden de metamorfose van de slaapkamer, wat een paar verfstreken toch een groot resultaat kunnen hebben. Enne.....je werkhoekje, wat een zalig knutselplekje, zie je er zo zitten. Al je hartjes staan ook zo lief allemaal...
    En je Header Veronique, ohhhhh wat zou ik daar graag willen aanschuiven, wat een romantiek, dan hoef ik helemaal niets anders meer...

    Lieve groetejs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kamers, heerlijk zo'n hoekje voor jezelf!
    Groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou jááá zeg! Dit is wel grappig, ik heb toevallig net het kamertje van m'n dochtertje in felle kleurtjes gepimpt! En bij jouw dochter is die fase dus net over! De mijne is nog maar 8 en vind het helemaal geweldig. Maar wie weet sta ik over een paar jaar ook weer te behangen en verven!
    Het ziet er super uit op haar kamertje. Dat behangetje vind ik ook zo schattig! En ja, dat eigen hoekje is en blijft geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een enig kamertje! Lief en rustgevend qua kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

~ Dankjewel voor je berichtje! ~

~ Thanks for your comment! ~